Am ajuns la N.Y. cu bine. Fiecare s-a trezit la timp , numai eu a trebuit sa fiu trezita de cei 4 tarzani. Coboram toti si dam mana cu pilotul . In fata avionului privat se afla un
Am urcat toti in el și duși am fost.
Șoferul a parcat în parcarea celui mai luxos hotel din N.Y. Se vede ca au pe ce sa cheltuiască banii. Liam ia cheile de la camere și le da la fiecare in parte ,ca de obicei noi stam la ultimul etaj.
-Baieti, de ce stam la ultimul etaj tot timpul?intreb eu.
-Pai, etajele de mai jos sunt ocupate de fani sau paparazzi . Si totuși am cam vrea sa rămânem cu hainele pe noi.zice Liam
-Da! Ultima ora când am stat la etajele de mai jos au intrat fani în camerele noastre și ne-au luat lucrurile , deci renunțăm la ideea de a sta mai jos.
-Aaaaaaaa, ok!spun eu.
Ne indreptam spre lift si toti ne urcam in el .
Eram noi 5 plus Paul. Chiar îmi place de Paul , e foarte amuzant când vrea. Ma rog , după 2 sau 3 minute ajungem la etajul nostru .Se pare ca de data asta au luat un penthouse . Mișto, dar mama are și ea un penthouse chiar aici în N.Y. Ar trebui sa o vizitez.
Fiecare își alege o cheie de la Liam din mana si fuge pe scari , lăsându-și bagajele în holul penthouse-ului. Urc și eu după ei la etaj și îmi găsesc camera, care este minunata
M-am aruncat în pat și m-am relaxat puțin după zborul asta . Dacă stau și ma gândesc sa fi vedeta este mai greu decât pare. Da, poate stai în lux 26 din 24 , dar este mult stres , paparazzi peste tot ,intimitate zero și ești departe de familie. Aici vorbesc despre baieti și 1D . Nu știu cum ar fi fost dacă baietii nu s-ar fi întâlnit sau eu dacă nu as fi avut firma .
Meditația mea de filozof în devenire a fost intrerupta de o bataie in usa. Strig un 'INTRA'. Si ma asez mai bine în pat, acum stau în șezut proptita de spătarul patului. Dupa usa își face apariția un cap cret și curios .
Se apropie de mine și se așează pe pat.
-Vad ca te-ai acomodat repede!spune acesta, uitandu-se în jur.
-Da ce pot sa zic în asa lux nici nu ai cum.spun eu .
-Noi ne gândeam sa coboram la masa. Mai ales Niall.spune Harry ce își îndreaptă atenția spre mine.
-Da, hai sa mergem! Numai stai sa ma schimb în ceva lejer.spun eu si ma indrept spre bagaj , da eu l-am adus cu mine.
Ma indrept spre baie și îmi mai fac treburile mele de fata. Machiaj etc. Știți voi.
Ma imbrac simplu și lejer
Și ma incalt
Am iesit din baie și m-am îndreptat spre Harry care stătea întins pe pat adormit. Încerc sa îl trag sau ceva , dar nu răspunde la nimic. Când îmi vine cea mai idoato-geniala idee. Ma duc spre el și ma asez în genunchi pe pat , apoi ma aplec ușor peste el și încep sa îl sărut pe gat , eu urcând din ce , în ce mai sus pana la maxilar .
Reacția lui nu întârzie sa apară și ma apuc de fund ,rasturnandu-se cu mine , acum el stand deasupra mea. Imi zâmbește șiret și se apleacă sa lase săruturi fierbinți pe gatul și maxilarul meu. La un moment dat ma musca , lasandu-mi un semn de toată frumusețea le gat.
La aceasta acțiune eu îmi bag unghiile mele lungi în bratele sale,el zambind draceste. Începe sa coboare cu săruturile mai jos de gat pana ajunge la bata pantalonilor. Urca la fata mea și își lipește buzele , ca de catifea, de ale mele. In acel moment am simțit ca ceva a explodat în mine.
Imi bag mâinile în buclele lui și trag ușor, el mărindu-și strânsoarea mâinilor pe soldurile mele. Amândoi gemem și ne îndepărtăm pentru a ne reface respirația. Ne uitam unul în ochii altuia ,parca pierzându-ne unul în altul . Eu ma uit in ochii lui ca de smarald , iar el se uita în ochii mei verzi , dar mai închiși la culoare(am zis ca Sel sa aibă și ea ochi verzi dar mai închis ca si culoare).
Harry se trezește din transa și începe iar sa ma sărute , dar mai fierbinte și mai dragastos.
Harry ✒
Doamne , atunci când mi-am atins buzele de ale ei, am zis ca o sa explodez. Cum naiba sa fie asa perfecta, vreau sa spun ca modelele de la Victoria's Secret sunt rahat pe lângă ea.
Ma pierd în ochii ei verzi pentru câteva secunde după care ma trezesc din holbat. Si imi presez iar buzele de ale ei. Aceasta răspunde imediat ,eu bucurandu-ma de acest lucru.
Ma răstorn cu ea , acum fiind eu sub ea și continuam sa ne sărutam. Parca nu simt nevoia, ca la precedentele mele , sa fac mai mult. Doar dacă ma saruta sunt mulțumit.
Imi pun mâinile pe fesele ei și o strang ușor când îmi musca buza de jos , aceasta geme și începe sa se miște în cerc în poala mea . Dacă ma saruta, eram excitat, acum mai am puțin și explodez . Deja simt și cum Harry junior este nerăbdător, dar știu ca nu se va întâmpla curând. Cu dusul rece la putere.
Cred ca aceasta a sesizat trezirea lui Harry junior și se opreste.
######
Sper ca v-a plăcut acest capitol si răspundeți-mi la întrebarea aceasta:Sa șterg cartea?
Am zis sa o șterg cat timp sunt puține capitole . Spune-mi o părere
😚
CITEȘTI
On Tour With ONE DIRECTION
FanfictionCe se intampla când practic esti obligata de tatal tau sa ii dadacesti pe cei din One Direction. Selena Cowell , detinatoarea VEVO , isi petrece 9 luni in Turneul OTRA ( on the road again ) alături de mega starurile Internationale. Va reusi Selena...