Sel✒
Ei Dragii mei acum suntem acasa la Harry, in Hollywood. Toate merg ca unse . Dupa cum stiti am nascut si acum sunt acasa. Copii sunt minunati si ma bucur ca cei doi pici ne-au intarit relatia dintre mine si Harry. O si Harry! Este cel mai fericit. Sta cu ei in brate , nici macar nu ma lasa sa ma dau jos din pat fara ajutorul lui. PARANOIC! Dar eu il ador si asa.
Soarele isi face loc pe geam , deranjandu-ma. Nenea, mai dormi si tu! Unde te grabesti?! Ma dau jos din pat si ma uit catre sotul meu. Ma inmoi la imaginea pe care o vad si scot telefonul . Trebuie sa imortalizez acest moment. Harry dormind cu ambii copii pe pieptul lui. Oooooooo.....ma simt ca o adolescenta! Am 20 de ani ce draq?! Normal ca sunt o adolescenta! Ma rog, ma cert cu mine mai tarziu.
Si uite ca glicemia revine. Il zgaltai usor si ii fac semn ca trebuie sa hranesc copii. Acesta aproba si mi pune in brate. Ma uit confuza la el , dar acesta imi face semn sa raman aici , ca se duce el. Ok, o sa ma lase inima. Harry pleaca si se duce sa faca lapticul. Nu am avut lapte matern sa le dau. Si doi la mana ,sunt doi. Ii vad ca incep sa se foieasca si ei . Ma uit in jos si ii vad cu ochii deschisi. Baietelul , Alex se uita la mine si zâmbește, vai tu fermecatorule. Iar Darcy, ideea lui Harry , se uita si ea la mine lasand un suras. Amândoi sunt tare linistiti si asta ma mira, dar si bucura. Nopti linistite!
Harry vine si el intr-un final, mai putin adormit. Darcy se uita la el si zâmbește instantaneu. Eh, fiecare are preferatul lui. Harry rade de fatuca lui Darcy si vine sa mi-o ia din brate. Imi da biberonul lui Alex. Ii alaptam si ii imbracam. Hotaram sa mergem putin la soare si sa mai stam si noi cu gasca. Harry se imbraca la fel, nimic nou , eu imi iau colantii mei , un tricou si un fel de hanorac-esarfa. Nush cum sa ii zic. Coboram si la parter dau de toata gasca. Fetele, Demi, Cheryl si Danielle vin sa-mi ia copii si sa ii dragalasesca. Iesim in curtea interioara , care era imensa si ne facem ceva gen un picnic.
Paparazzi erau la orice pas si ne faceau poze de unde nu ne puteam da seama. Astazi nu era nimic mai special si ei erau la locurile lor. Desigur ca au reusit sa ne prinda si in faze decente, dar si unule indecente. Ce?! Este casa mea! Fac ce vreau in curtea mea! Ma uitam pe Instagram si deja incepeau sa apara poze noi si articole peste articole cu noi. M-au prins in timp ce ma jucam cu micuta mea.
CITEȘTI
On Tour With ONE DIRECTION
FanfictionCe se intampla când practic esti obligata de tatal tau sa ii dadacesti pe cei din One Direction. Selena Cowell , detinatoarea VEVO , isi petrece 9 luni in Turneul OTRA ( on the road again ) alături de mega starurile Internationale. Va reusi Selena...