29. SARPELE

213 8 4
                                    

Sel✒

Stateam in bratele cui Harry si ne uitam la clipuri amuzante pe Internet. Aparent, fetele stau si ele cu iubitii lor. Ntz, ntz , ce repede s-au miscat hotomanii astia! Niall cu Demi, Louis cu Danielle si Liam si Cheryl . Ultimii se potrivesc de minune! Sunt ca niste parinti pentru toti.

Mai avem un pic si aterizam in California, asa ca imi pun telefonul deoparte si ma intorc spre Harry. Acesta se uita curios la ce doream sa fac. Ma dau jos din poala lui si ma asez cu fata spre el. De la curios, ochii lui , au trecut la excitati. Il sarut usor , avand grija sa ma las mai mult in el. Imi apuca soldurile si mi le strange. Marai si ma afund mai tare la el in brate.

Suntem intrerupti de un tusit. Ma uit in dreapta mea si ce sa vezi? Liam si Cheryl se uitau cu niste priviri ce oscilau intre amuzat si nervos. Ma dau jos din poala lui Harry si ii astept sa isi inceapa predica. Ma asez langa Harry , pe celalat scaun si ma fac comoda.

-Copii , inteleg ca nu va puteti abtine........incepe Cheryl, dar continua Liam

-Dar nu riscam sa va vada echipajul, bodyguards si tot asa ,cu limba adanc bagata unul , in gura altuia, asa ca controlati-va!spune Liam, noi izbucnind in ras la faza cu limba; criminal

-Suntem copii cuminti!spune Harry si imi ia mana intra lui , ca mai apoi sa mi-o sarute

Cheryl si Liam se indeparteaza , lasandu-ne singuri. Din spate aud un ras , asta este Demi! Ma uit in spate si ii vad pe Niall si Demi pe jos de ras.

-"limba adanc bagata unul , in gura altuia"! Nu te creeed.....spune Demi si izbucneste intr-un ras colorat, impreuna cu Niall

-Haha , ce amuzant!spun eu si le scot limba, ma intorc spre Harry tot cu limba scoasa

Este rapid si mi-o apuca intre dinti , ca mai apoi sa mi-o ghideze la el in gura. Hmmmmmmmmmm ......n-am fost niciodata la el in gura !( N/A: mama cum a sunat asta!!!) E interesant , adica este toata numai mentol. Rad la gandurile mele si ii raspund la sarut infocata . Imi bag mâinile in parul lui, tragand usor. Acesta geme si ma ridica in brate , obligandu-ma sa-mi incolacesc picioarele in jurul taliei lui. Se indreapta spre o cabina particulara a avionului , avand mare grija sa nu ma loveasca. Ajunsi, inchide usa si ma tranteste in pat. Continua cu saruturile mai jos pana la sani.

Suntem intrerupti de un ciocanit in usa . Harry maraie nervos si se ridica dupa mine. Ma ajuta si pe mine si ma aranjeaz, ca mai apoi sa se aranjeze si el. Deschide usa si ce sa vezi? Niste spiridusi tare curioasi. Intr-o zi o sa-i omor! Iesim cu totii din avion , pentru ca aterizase si ce sa vezi, dam de paparazzi. Huh, nesuferitilor!

Inaintam cu bodyguards prin multimea de paparazzi, pana se opreste Harry si roaga un paparazzi sa faca o poza cu telul lui desigur!

Inaintam cu bodyguards prin multimea de paparazzi, pana se opreste Harry si roaga un paparazzi sa faca o poza cu telul lui desigur!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ii multumeste si continuam deplasarea. Imi arata si mie poza si vad ce bine ne sta! Ce modesta m-a facut mama! La iesirea din airport vedem o masina mare si neagra. Se deschide portiera si........incepe circul! Taylor alearga cu viteza spre mine si imi sare in brate , doborandu-ma la pamant. Harry este primul care reactioneaza si este in secunda 2 langa noi. Ii fac semn ca sunt ok si sa o lase pe nebuna sa isi faca damblaua. Acesta accepta cu greu , dar accepta.

Taylor imi spune cat de dor i-a fost de mine si ca e mai rau fara mine la VEVO. Nu mai este la fel. Curva cu doua fete este pleonasm! Dar ii spun ca si mie mi-a fost dor de ea si o indepartez de pe mine. Harry vine si ma ajuta sa ma ridic , ca mai apoi sa ma analizeze peste tot , de vreo vanataie. Nu am nimic si imi sopteste:"ai avut noroc cu hanoracul cu mine" , ca mai apoi sa imi muste lobul urechii.

Taylor intre timp se ridicase si ea, acum luandu-i pe toti la imbratisat. O sa mai stam! Ma indepartez usor cu Harry si mergem sa facem o poza. Roaga iar pe cnv , anume un fan . Acesta accepta si ne face o poza amandurora. Dupa ce stam la poza , facem si cu fanul respectiv. Acesta ne multumeste si isi continua drumul. Ne uitam spre Taylor , care acum i-a luat pe baieti la imbratisat. Harry merge si el sa o imbratiseze. Ii fac semn ca sunt cu ochii pe el so sa nu incerce nimic! Acesta rade si scutura din cap la prostiile mele.

Acesta ii accepta imbratisarea imediat . Harry isi incolaceste bratele in jurul ei , eu simtind ceva la interior. Taylor ii da drumul repede si vine spre mine. Ma mai imbratiseaza o data si ne indreptam spre masina. Fetele urca intr-o masina , iar baietii in alta. Normal ca nu accepta nimeni din prima , dar i-am convins eu . Harry ma saruta si imi spune sa am grija. Parca m-ar omori!

*************
Acum stam in camera si despachetam. Taylor sta singura in camera , dar a spus ca nu o deranjeaza. Are o pisica dupa ea si a zis ca e ok. Harry ma prinde de talie pe la spate si merge cu spatele spre pat. Se lasa in el , tragandu-ma dupa el (N/A:faza din vidoclipul history , dar e cu Niall si Harry), aterizand pe abdomenul lui .

- Credeai ca scapi? Faza cu avionul m-a lasat cam tare!spune el si imi saruta gatul

-Deseara , dragule!spun eu si incerc sa ma ridic , doar ca ma trage inapoi

-Haide dragoste!spune el suparat

-Nesatulule!mormai si de data asta ma ridic de pe el

Acesta doar rade si continuam sa despachetam.

##########
Guys m-am hotarat sa imi motivez absenta, asa ca zilele astea incerc sa mai postez. Nu ma judecati daca sunt mici, scriu cat pot. Multumesc de citiri si sper sa va placa . Pwp!😘😘😘

On Tour With ONE DIRECTION Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum