Dupa inca o lupta cu paparazzi am reusit sa ajungem cu toate hainele pe noi pana in penthouse. Toti ne asezam destul de obositi pe canapea.
-Baieti , eu ma duc la bucatarie. Daca vreti ceva ma strigati.spun eu in timp ce imi iau telefonul si ma duc in bucatarie
Ma uitam pe Twitter la ce au mai postat fanii si vedetele. Am cateva inimioare si rt. M-am ridicat de pe scaunul pe care stateam si m-am dus sa imi iau un pahar cu apa. In timp ce beam am simțit niste maini pe talia mea si m-a sarutat pe gat, trasmitandu-mi fiori pe sira spinarii. Am lasat usor paharul jos si m-am intors cu fata la el.
Harry statea acolo , in spatele meu, privindu-ma ca pe un obiect de pret. El se apropie , dorind sa ma sărute, dar in acel moment usile liftului se deschid si noi ne indepartam instantaneu. Plecam amândoi spre living si ghici ce , se afla unica si memorabila Kendall Jenner.
Cum il vede pe Harry, alearga spre el si ii sare in brate,il saruta cu foc , parca aratandu-mi ca Harry este al ei. Eu ma indepartez de el si ma asez pe canapea langa Liam si Louis, care se uitau cu ura la Kendall.
Kendall continua sa-l sarute, facandu-ma geloasa. Da, Geloasa! Louis tuseste fals atragandu-le atentia celor doi Kevini. 😂
-Luati-va o camera!spune Liam la fel de nervos ca Louis
Kendall se stramba si vine spre mine. Eu ma ridic si dau mana cu ea. Se pare ca sunt de aceeasi inaltime ca ea.
-Buna! Pe mine ma cheamă Kendall!spune ea. Pe tine?
-Pe mine nu!spun eu si toata lumea incepe sa rada, chiar si Harry rade pe infundate. Scuze! Eu sunt Selena Cowell.
-Tu cumva esti sefa VEVO!?spune ea uimita
-In carne si oase!spun eu
Aceasta se intoarce spre Harry si ii spune:
-Harry ,draga , vreau sa discutam ceva intre 4 ochi.
-Bine, haide!spune Harry si o ia pe Kendall de mana ducandu-se la etaj
-Eu merg in camera.spune Louis
-Si eu!spun si ma duc cu Louis la etaj
La parter ramanand doar Liam care era atent la TV. Din camera lui Harry se auzeau gemete si alte sunete. Se pare ca "discuta" intre "4 ochi". Ma rog, ma duc la mine in camera si ma asez in pat. Adorm aproape instantaneu.
************
Ma trezesc dupa 2 ore acm find ora 2p.m. Se pare ca scorpia s-a carat, sincer , daca as fi avut un barbat ca Harry........ma rog ies pe hol si dau nas in nas cu un Harry mototolit la bustul gol. As vrea atat de mult sa-i ating abdomenul.........
Nu-l bag in seama si trec pe langa el, dar ma trage si ma lipește de usa.
-De ce ma eviti!ma intreaba acesta cu o vocea groasa , dar sexy
-Nu te evit!ii spun eu . Daca nu te-am salutat , asta nu inseamna ca te evit.
-Mmmmmmm yeah......spune el
Am vrut sa ma indepartez de el dar in acel moment , iar m-a prins de incheietura, lipindu-ma de usa . Se apropie si când ma asteptam mai putin, a apasat pe clanta de la usa si am intrat in dormitor. Imediat isi lipește buzele de ale mele, eu raspunzand ca o proasta ce sunt.
Ma tranteste in pat si continua sa ma sarute, dar eu il opresc si il indepratez, el uitandu-se ciudat la mine.
-Harry nu este bine! Tu ai o iubita , iar eu nu vreau sa ma bag in nimic!spun eu gata sa ies din camera
-De ce nu vrei sa vezi ca tu esti cea de care defapt imi pasa!spune acesta , eu inghetand cu mana pe clanta.
-Harry , tu , venind aici dupa un sex cu Kendall, sa ma saruti, imi dovedeste exact ca contrariul.
#######
Gata si capitolul asta.Va pup si nu uitati de idei sau dedicatii
CITEȘTI
On Tour With ONE DIRECTION
FanficCe se intampla când practic esti obligata de tatal tau sa ii dadacesti pe cei din One Direction. Selena Cowell , detinatoarea VEVO , isi petrece 9 luni in Turneul OTRA ( on the road again ) alături de mega starurile Internationale. Va reusi Selena...