Am reusit sa terminam bagajele mele dupa aproape 3 ore. Deobicei termin mai repede dar a trebuie sa luam pauza de masa pentru Niall si sa ne batem cu pernele si tot ce prindeam la mana . Acum stam toti pe unde apucam: Niall pe covor, Liam deasupra lui,nu stiu cum.au ajuns asa dar continuam, Louis prin dulap prabusit si Harry cu mine in pat .
- Dar tu chiar sti sa ti piept unor Baieti!exclama Louis.
- Da n-am mai fost asa extenuat de când mi-am tras-o cu Kendall .dap Harry nu se schimba.
- Eu m-am distrat.spun eu nebagand replica lui Harry in seama.
- Da si eu , dara cum iar mi s-a facut foame. Niall spune , mai mult striga.
- Da si mie.......Haideti sa mancam.zic eu chemandu-i pe fantasticii lumi.Mergem toti in bucatarie si Niall ne spune ca ne pregateste mâncarea lui preferata.
Cat Niall gatea noi ne-am asezat pe canapea .
****************
- Haideti la masa!!!striga Niall din toti rarunchii pe noi surzindu-ne .
Toti eram asezati la masa gata sa mancam. Nici bine nu luam prima gura ca ii suna telefonul lui Harry , dupa ce citește mesajul scuipa toata mâncarea.- Harry, ce s-a intamplat!?intreb toti la unison.
- Pai trebuie sa fim la aeroport, se pare cea trebuie sa plecam mai devreme .
Am lasat toti mâncarea si am fugit la etaj.
Am intrat toti in camera . Ei au luat geamanatnele , iar eu m-am schimbat.
Si mi-am luat un ghiozdan micut cu telefonul meu , servetele si alte chestii mai putin importante . Si am coborat unde
baietii ma asteptau.
***********
Eram toti la aeroport. Am intrat cu greu din cauza paparazi-lor.
Acum suntem la pista V.I.P si pregatiti sa intram.
M-am asezat la geam. In fata asezandu-se Harold.La naiba cu scaunele fata in fata . Nu il bag in seama si ma concentrez la activitatea mea , adica sa ma uit pe geam. Imi bag castile in urechi , el urmarindu-ma tot acest timp parca vrand sa imi memoreze orice parte a corpului meu.
Dau la maxim muzica in casti , aceasta find albumul lor Midnight Memories, un album de exceptie pot sa spun . Cel putin Strong,Happily , best song ever si Inca doua sunt preferatele mele. Sunt trezita din gandurie mele de un Harry care isi flutura mana prin fata mea.
- Hm........!?intreb eu derutata.
- Te intrebam la ce te uiti asa atenta! Cumva te holbai la mine?intreaba el cu un zambet pervers pe fata.
- Nu idiotule! Ma gandeam la albumul vostru Midnight Memories.
- Aaaaaaaa...........si ce parere ai despre el?intreaba el curios.
- Cred ca este unul exceptional !si am inceput sa-i trancanesc despre el ,de parca nu el nu are sti.Dupa o ora si treizeci de minute, in care Harry m-a ascultat cu interes , am terminat de trancanit si m-am culcat.
*************
Sunt trezita de 4 maimutoi care se cearta. Erau in compartimentul lui Liam. Ma duc acolo si ii gasesc pe toti in niste pozitii tare ciudate.
- Ce faceti aici?intreb eu. Si toti au inceput sa vorbeasca deodata .
Dupa ce s-au oprit am putut sa zic si eu ceva.
- Am inteles perfect ce dracu! Vorbiti pe rand. Harry explica!- Pai stateam in fata ta pe telefon, si am auzit un tipat. Am venit aici in compartiment sa vad ce se intampla si i-am gasit pe Louis si Niall certandu-se. Am incercat sa-i linistesc , dar nu a mers asa ca a venit si Liam in ajutorul meu si asa s-a intamplat. Harry termina povestea uitandu-se la cei doi certareti .
- Nu o sa intreb ce pentru can sigur aveti of scuza tampita. Ca voi de altfel.spun eu mai mult in soapta ultima propozitie.
Paul apare si ne spune ca in jumatate de ora aterizam in Las Vegas . Noi ne-am asezam cuminti pe scaunele noastre si asteptam aterizarea. Daca asa vor fi urmatoarele luni cred ca o sa ajung la ospiciu. Ma intreb data tata se descurca la conducerea companiei. Hm........il sun când aterizam.Simon P.O.V.
Doamne, sunt atatea de facut la VEVO nu stiu cum se descurca fica mea. Toti angajati se bazeaza pe mine si vedetele la fel. Ce ma fac?! Mai ales ca sunt niste vedete ingamfate, cel putin Taylor Swift si Justin Bieber sunt peste masura.
Le-a picat fata când m-au vazut la biroul ficei mele. Si m- au batut la cap sa let zic ce se intamplat. Când au aflat ca este in turneu Taylor clocotea de nervi , cred ce email geloasa pe Sel ca i-l fura pe Harry , iar Justin isi aduna maxilarul dupa jos.
Se pare ca sunt cei mai buni prieteni. Ma rog, au venit cei de la Vogue sa-i ia un interviu ficei mele , cea mai puternica femeie din lume. Ce pot sa zic seamana cu maicasa. Au fost si ei destul de surprinsi când m-au vazut. Ei of stiu pe fica mea tot timpul la birou si gata de actiune, cred ca vacanta asta of sa-i prinda bine .
Dar oare ce fac !? Au ajuns cu bine in Las Vegas? Oare au facut baietii vre-o prostie!? Atatea intrebari fara raspuns. Si ca tot vorbim de lup, uite ca suna.
Convorbire Telefonica****
- Buna tata!ma saluta ea.
- Buna scumpa mea, ce faceti? Este bine!? S-a intamplat ceva?!o asaltez eu cu intrebarile.
- Tata suntem bine, il avem pe Paul nu te ingrijora! Este foarte bine ! Si nu s-a intamplat nimic, chiar dupa ce am aterizat, eram in aeroport sa asteptam masina sa vina sa ne ia, dar o bunicuta s-a cam agatat de Harry si ii tot spunea ce frumos este si toate cele. Noi radeam de ne spargean , iar Harry era rosu tot. Foarte tare faza ! Mai vb tata , tre sa ne urcam in masina si sa plecam. A , nu te-am intrebat cum merge firma. Ceva nou?
- Totul este inregula!
- OK ! Pa tata! HARRY VEZI CA STAI PE MÂNCAREA MEA. Da-te mai incolo cur gras ca stai pe morcovii mei. HARRY DA-TE! DOAMNE , linistiti-va odata ! Nu te baga Payne , el imi turteste morcovii. GATA! TOATA LUMEA STA CUMINTE PANA LA HOTEL! SA INTELES!?tipa fica mea la ei . DA SELENA!striga ei in cor.
- Pa Sel pa Baieti!zic eu si aud ceva pe fundal apoi pe Selena.
- O doamne , ai auzit tot?!
- Cam da , dar asta nu este nimic ! Pa Selena!
- Pa!
Convorbire Telefonica incheiata****
CITEȘTI
On Tour With ONE DIRECTION
FanfictionCe se intampla când practic esti obligata de tatal tau sa ii dadacesti pe cei din One Direction. Selena Cowell , detinatoarea VEVO , isi petrece 9 luni in Turneul OTRA ( on the road again ) alături de mega starurile Internationale. Va reusi Selena...