39.

150 8 8
                                    

**********3 luni mai tarziu********
Sel✒

Hey. N-am mai vorbit de mult, huh? Eu bine va zic pe scurt ce am facut in ultimele 3 luni. Burtica mi-a crescut si toata lumea crede ca este copilul lui Andrew . Iar despre relatia mea cu Andrew merge din bine , in mai bine. Ne intelegem atat de bine si chiar pot sa spun ca Andrew m-a facut sa uit de ex-ul meu. Styles este un capitol Incheiat pentru mine si cred ca pentru el.

Acum 1 luna am anuntat relatia si sarcina , iar Andrew se comporta cu mine si are grija mare , de parca ar fi al lui. Asta ma bucura enorm. Harry a facut urat de tot când a aflat de sarcina si a iesit din platoul emisiunii respective, deoarece ei erau la o emisiune si prezentatoarea l-a intrebat ce parere are. Desigur ca inca este cu Kendall, dar nu se anunta clopote de nunta. Acum revenim la prezent. Trebuie sa ma grabesc la emisiune impreuna cu Andrew. Aparent au zis ca vor sa ne ia un interviu on exclusivitate noua. Imi suna putred, dar am acceptat.

M-am imbracat asa

Nu puteti sa spuneti ca m-a afectat sarcina prea mult , 2 kg in plus

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Nu puteti sa spuneti ca m-a afectat sarcina prea mult , 2 kg in plus. Am ajuns la performanta de 58 de kg. E bine! L-am lasat si pe Andrew sa se imbrace . I-am dat niste blugi negri , tenesi in picioare albi ( ca sa ne asortam) si o camasa alba ca sa fie in ton . Ne-am luat de mana si am iesit din casa. La poarta ne astepta un Chevrolette stiti, de genul ala American si dusi am fost. Facem in jurul de 30 de minute pana la emisiune asa ca m-am delectat privind pe geam si sarutandu-l pe Andrew.

Dupa 40 de minute(traficul) am ajuns la locul emisiunii. Ne-au pus castile si asteptam in culise. Mergem cu capul in jos si am dat peste cineva. Când imi ridic privirea dau de aceeasi ochi smarald , pe care nu i-am mai vazut de 3 luni. Rămânem amândoi blocati, nestiind ce sa facem . Andrew vine imediat langa mine si ma cuprinde cu ambele brate . Harry isi revine din transa si se indreapta de spate. E mai inalt si mai musculos de când mi-l amintesc. Andrew nu se lasa si adopta si el o pozitie impunatoare. Numai eu ramasesem mica si intre masculi. Vai de viata mea!

Cei doi se omorau din priviri si isi arunca injurii in acelasi mod. Ma uitam când la unul cand la altul. Baietii au venit si ei si i-am salutat si imbratisat pe fiecare. Cei doi fantastici inca se uitau criminal unul la altul , dar Harry a avut initiativa si s-a desprins de privirea oceanica a lui Andrew. S-a indreptat spre mine si m-a cuprins in brate putin ezitant, urmand ca mai apoi sa ma sarute pe obraz. Nu l-am respins, dar nici nu i-am dat prea mult spatiu. Ne-am desprins destul de rapid si m-am intors langa Andrew . Desigur ca a stat incordat tot timpul asta , dar si-a revenit in fire când m-am intors la el.

A facut si el cunostinta cu baietii si apoi ne-am retras in alta parte. Doamne stiam ca este ceva putred la mijloc. Mama Omida! Trebuia sa raman acasa. Recunosc ca m-a socat si bucurat aparitia lor aici . Nu i-am mai vazut de mult si imi era dor de ei.

Intram in direct in cateva minute si se pare ca ne vor lua interviul cu One Direction.

***********2 h mai tarziu*********

Interviul este aproape de sfarsit. Mai este o singura intrebare pe care prezentatoarea trebuie sa o puna cui va dintre noi.

-Bun, ultima intrebare pe care o sa i-o adresez lui............. Harry!spune Natasha, prezentatoare. Deci Harry ce parere ai despre sarcina si relatia Selenei si a lui Andrew?intreaba ea si s-a facut imediat liniste in sala, toata lumea astepta raspunsul

De ce eram sigura ca asta o sa intrebe? Doamne Mama Omida functioneaza. Cu norocul asta trebuia sa particip la 6/49 nu sa il consum pe emisiunea asta. La naiba! Harry deschide gura si isi spune raspunsul.

-Sincer, ma bucur pentru ea. Adica trebuia sa fie cineva potrivit pentru ea, iar sarcina dovedeste asta. Adica daca faci un copil il faci doar cu dragoste, deci presupun ca este ceva serios. Asa ca n-am decat sa spun sa le traiasca , sa fie fericiti si sa ii spun lui Andrew ca este un barbat norocos. Ca nu am stiut sa o tin aproape pe Sel, asta este altceva si nu sunt nervos pe ea, pe Andrew, ci pe mine. Deoarece repet nu am fost indeajuns de bun pentru ea si regret. Dar timpul le repara pe toate. Si le scoate pe toate la iveala.spune Harry pe nerasuflate si imi vine sa plang stiind ca nu este copilul facut din dragostea mea pentru Andrew , ci facut din dragostea mea pentru Harry

Interviul s-a Incheiat cu o melodie a baietilor si asta a fost. Am iesit din interviu. Ne-am luat la revedere unii de la altii si am plecat fiecare la treaba lor.

Harry✒

Vazand-o peste 3 luni , parca ma roade si mai tare vina. La naiba ce pot sa fac acum? Simt ca mor de gelozie stiind ca cel din burtica ei nu este al meu. am avut multe discutii pe tema copilului, dar cum am spus au ramas doar discutii nimic in plus. Cred ca ar trebui sa trec peste si sa continui cu Kendall. In acest moment este cea mai indicata. Mi-a zis ca pana la 40 de ani sa nu auda de niciun copil. Nu isi risca cariera de model pentru un plod. Huh unde imi este ratiunea cand ai nevoie de ea?! Dar nu cred ca mai am ratiune de când am parasit-o de Pasti.

La dracu cu toate astea ce naiba ma fac!? Cum am spus timpul le dezvaluie si aseaza pe toate.

########
Vedeti avantajul vacantelor? Postez eu mai des. Ura ! Urasc sa va las sa asteptati dar cam intr-o max 1 luna vreau sa termin cartea aceasta si sa incep alta.

IA SPUNETI CE VRETI:

-Continuarea cartii asteia?

-O carte cu mafia , periculos?( ii implica pe 1d desigur)

-Ceva supranatural? ( vampiri, varcolaci , ingeri, iad etc)

-Sau ma lasati sa aleg?

Voi sunteti stapani. Asa ca hai mai repede ci commurile ca sa stiu cat de repede o termin pe asta. Va pup . Byeeeee

On Tour With ONE DIRECTION Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum