4. Pot sa-l umplu cu 3 Morcovi!

414 22 0
                                    

Dupa ce baietii se "culeg" dupa jos , ajunge la mine in camera. Scot doua geamantane mari la cererea baietilor si incep sa impachetez. Am pus de la haine de vara , pana la haine mai grosute. Dar cum ei sunt baieti trebuia sa faca si ei ceva nu .
- O Doamne!?se pare ca Louis a dat de sutienul meu.
- Ce-i Louis?intreaba baietii speriati.
- Bai, uite ce mare este cupa de la sutienul asta. Pot sa bag  3 morcovi in el.

Baietii nu mai puteau de ras , iar eu la fel. Nu ma rusinez cu marimea sanilor mei , dar na, ce sa fac.

- Louis i-ati mainile de pe sutienul meu !zic eu indignata.
- Asta nu este un sutien asta este o prastie gigant.spune Louis speriat ca de bombe.
Baietii au izbucnit in ras la prostia lui Louis.
- Vezi Louis daca nu ai antrenament ca mine ?!si a scos Bomba Styles, ce pot sa zic.
- Styles   nu vorbim acum de ai vazut si ce n-ai vazut.spune Liam scotandu-ma din problema , se vede ca este cel mai matur.
Dar astia cum naiba au ajuns la sutienul meu?!
- Auzi  , dar tu cum ati dat de el !?il intreb eu pe Louis  cu niste ochi care ar putea omori. 
Saracul Louis se uita la mie  cu o frica imensa .
- Harry mi l-a dat!spune aratand spre pufarian creata.
- Ce !? Ba nu !spune cretul indignat.
- Copii......Nu ma deranjeaza ca V-ati uitat,  ma deranjeaza ca nu m-ati intrebat, atât!

- Deci ne putem uita !?spune cretul o sclipire de speranta in ochi.
- Normal .................ca nu !spun eu si il vad pe cretul cum ii pica fata , el credea ca o sa-l las. Pff ce fraier.
- Ok........cea mai ciudata discutie!spune Liam cu amuzament .
- Dar tu , Niall?! Ti-a mâncat sutienul limba?intreaba cretul pe irlandez  care doar statea si se uita la noi cu o fata ce nu exprima nimic.
- Ce!? Aaaaaaaa.......da , eram doar atent!
- Ma rog, putem sa ne intoarcem la impachetat !? Va rog?spun eu deja plictisita de discutie.  
- Sigur!?spun toti la unison.

On Tour With ONE DIRECTION Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum