14.

339 19 2
                                    

Harry imi da tricoul jos si ne rastoarna ajungand sa fiu sub el, coboara cu saruturile spre sanii mei. Imi saruta sfarcurile prin bustiera, ele intarindu-se. Bustiera , ajunge pe jos la fel ca si pantalonii  mei si ai lui. Eu ramanand in chilotii mei de dantela si el in boxeri. Imi rasfata sanul drept cu buzele moi,  pe celalalt framantandu-l cu degetele si din când , in când imi mai pisca sfracul. Repeta actiunile de mai multe ori.

Saturata de a fi dedesubt , l-am rasturnat , acm eu find la conducere. Incep sa-l sarute de la gat , facand semne. Imi prinde fundul in maini si strange , atunci când ii ling sfarcul stang. Cobor mai jos pana ajung la bata boxerilor, scap de ei si ma uit la membrul lui erect. Scap si eu de chiloti , el intinzandu-se pana la pantaloni de unde ia un prezervativ.

-Pot sa ti-l pun eu?il intreb cu senzualitate in voce

Nu spune nimic, doar aproba si mi-l da. Il pun madularul acestuia. Ma las usor pe membrul lui, simtind cum ceva ma completeaza. Repet aceasta actiune , dar foarte incet, amândoi fiind excitati. Nemaisuportand ne rastoarna el preluand conducerea. Intra in mine intr-un rite alert , amândoi gemand la contact.  Harry prinde spatarul patului intrand din ce in ce mai tare. Orgasmul ne cuprinde pe amandoi si ne prabusim amândoi pe pat. Ne luam doar lenjeria din partea de jos. Si Harry ma trage deasupra lui , adormind imediat.

*********
Soarele imi intra in ochi si ma forteaza sa mi deschid ochii. In fata mea sta barbatul cu care am simțit ceva special in timpul acestui contact. Am m-ai facut-o , dar n-am simțit la fel. Harry isi deschide si el ochii privindu-ma cu un zambet dragastos.  Ma strange si mai mult in brate ,eu zambindu-i.

-Mai stam?ma intreaba acesta.

-Da!spun eu si ma intind1ca o pisica.

-Atunci , inchide ochii si sa mai vorbim!spune acesta

Acm stateam in pozitia aceasta 

#########Mi-a facut wattpad figuri si in loc se se posteze ieri, a ramas

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

#########
Mi-a facut wattpad figuri si in loc se se posteze ieri, a ramas . Si nu am avut idei . Astazi vine si un nou Capitol, dar mai lung.

Pup.  

On Tour With ONE DIRECTION Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum