Cititi Nota autorului! E important!
Sel✒
Dupa impacarea cu Harry, m-am hotarat sa ies un pic afara , dar fara el! A crezut ca inca sunt suparata pe el, dar l-am asigurat contrariu. Imi iau ceva calduros , dar practic ( media) si ies din camera . Pe hol nu era nimeni asa ca m-am indreptat fara probleme spre lift. Chiar nu voiam sa aud toate intrebarile alea stupide ale baietilor si ale tatei.Liftul vine in scurt timp, asa ca nu stau mult pe ganduri si urc. Apas pe "P" si astept. La fel ca in holul nostru, receptia era destul de goala. Bine, m-am cam grabit! Oamenii de la fortele de oridine se luptau cu toti fanii. Am zis sa nu ii las cu buza umflata si sa fac o poza cu ei.( media)
Am postat-o pe Instagram cu mesajul:"Best fandom in the world". Le-am multumit pentru poza, ei facand la fel.Dupa ce am mai stat pe langa fani si am mai discutat cu ei, facand poze si dand autografe, m-am indreptat usor spre spatele hotelului , unde am dat de o gradina minunata. Era o cascada, iar in jurul ei erau mai multi copaci atarnatori. Era un loc numai bun de relaxare si meditare.
M-am asezat pe marginea cascadei si am inceput sa reflectez asupra unor decizii din viata mea. Si in minte mi-a aparut Harry! Oare e bine ca l-am acceptat? Daca va face asta din nou? Oare nu sunt destul de buna pentru el? Cred ca nu e obisnuit cu o relatie serioasa! Dar de ce incerc sa ii caut scuze?! Nu stiu unde o sa duca toata acesta relatie. Mi-e frica sa aflu viitorul! Stiu ca as putea pleca si nimeni sa nu ma gaseasca , dar daca nu i-ar fi pasat, nu mai venea dupa mine!
Sunt intrerupta de un tusit. Ma intorc si era fata aceea de la restaurant! Tarfa! O vad ca se indreapta spre mine si se aseaza fata in fata cu mine. Isi drege vocea si incepe sa vorbeasca.
-Presupun ca tu esti noua iubita a lui Styles!spune ea cu o fata scarbita
-Si tu cine esti?o intreb eu deranjata de atitudinea ei
-Eu sunt fata care il v-a lua pe Styles doar pentru mine! Dar mai pe scurt Lucy.spune ea cu un ranjet pe fata
Si atunci mi-am adus aminte.....Lucy.....Lucy.....Lucy era fata careia i-am furat VEVO de sub nas! Ce era atunci si ce a ajuns! O chelnerita!
-Doamne, Lucy? De cat timp nu te-am mai vazut !ii spun si incerc sa o iau in brate , dar ea se retrage si ma priveste cu o fata de pitipoanca ranita
-Uite ti-ai adus aminte, curva!spune ea cu un zambet pe fata
-Doamne ,curva, de cat timp nu te-am mai vazut !spun si o iau in brate , ea imi accepta imbratisarea imediat strangandu-ma tare la piept.
-Ce mai faci?spune si se intoarce deodata cu mine spre cascada
-Mi-am luat un post de dadaca pentru staruri! Se numeste:Programul Prima Groapa! E interesant !zic si incepem sa radem . Vad ca vrei sa imi furi barbatul?ii spun si o vad ca ofteaza
-Nu eu! Dar se zvoneste ca Taylor vi se v-a alatura si nu va fi de bine! Stiu ca iti e prietena si poate nu ma crezi, dar e adevarat. O sa ti-l fure de sub nas , Sel, daca nu ii lui marchezi teritoriul! Harry e al tau , lupta cu oricine iti sta in cale! De aceea am simulat chestia cu Harry, el nu stia! A fost doar un test si l-ai picat! Nu te lasa! Acum , scuze , dar trebuie sa plec! Mai vorbim!spune si ma pupa pe obraz , ca mai apoi sa se indeparteze
Uf, are dreptate! Am renuntat! De acum voi fi mai puternica ! Nu pot lasa sa imi stea cineva in cale! Harry e al meu si punct! Ma ridic convinsa si ma indrept spre intrarea in hotel. Imi aud telefonul sunand, se pare ca ma suna Taylor pe messenger.
📲
-Buna!o aud spunand-Hey! Ce mai faci?o intreb si eu indreptandu-ma spre lift!
-Paiiiiii.....am terminat de filmat cu Zayn si de lansat melodia, iar acum vreau sa vin cu voi in turneu!spune ea entuziasmata; Lucy avea dreptate
-Super!ii spun cu un zambet fortat. Tay, hai ca vb mai tarziu , sunt ocupata!incerc eu sa scap de ea
-Bine! Te puuuuup!imi spune si inchide
📱
Am scapat! Doamne, ce o sa se mai intample?! Sper ca ceva de bine! Dupa o scurta plimbare cu liftul , ajung si eu la etajul nostru! De data asta baietii stateau in mijlocul holului jucandu-se NINJA. Stiu jocul , dar ei sunt cam mari pentru astfel de jocuri ma rog! Ii salut si trec pe langa ei. In camera Harry se uita pe laptop-ul lui.Când ma vede lasa totul balta si bine spre mine , imbratisandu-ma si sarutandu-ma. Ii raspund la sarut , el apucandu-mi soldurile si ridicandu-ma la el in brate. Ii inconjor talia cu picioarele si ne indreptam spre pat. Arunca tot ce era in pat, pe jos si constat ca ceva s-a spart . Opresc sarutul si vad ca ecarnul de la MacBook era facut praf, alaturi de castile sale de la Beats. Oftez si revin la buzele lui Harry . Ii dau tricoul jos de pe el , Harry facand acelasi lucru cu ploverul meu.
Urmatorul pas este facut de el. Imi da pantalonii jos , eu facand acelasi lucru. Amândoi rămânem in lenjerie, Harry se aseaza langa mine ma cuprinde cu bratele lui mari. Trage patura peste noi si ne punem la somn, avand in vedere ca este 11 pm.
******
Ma trezesc buimacita pe la ora 3 din cauza unor mormaieli ciudate. Ma uit in spate si vad ca Harry nu mai este in pat. Mormaielile veneau din baie si sunau a frustrare pura! Ma indrept inca adormita spre baie si ce sa vezi?! Un Harry cu mâinile sprijinite de chiuveta , cu muschii incordati la maxim si cu o umflatura imensa in boxeri.
Când il vad asa , bufnesc intr-un ras incontrolabil. El se intaoarce cu o fata de puna nervozitate si imi spune sa ma opresc din ras, ca nu e amuzant. Ma indrept usor spre el, Harry facand ochii mari. Imi asez mâinile pe pieptul lui si il intreb:
-Vrei sa te ajut?acesta aproba rapid din cap si ma lasa sa imi fac de cap cu el
Il imping in dus si ii dau boxerii jos. Imi dau si eu lenjeria jos , ramanand goala in fata lui. Poate il va ajuta goliciunea mea. Dau drumul la apa fierbinte si ii apuc membrul in mana dreapta. La contactul mainii mele cu membrul lui, Harry scoate un geamat gutural, dandu-mi satisfactie.
Harry imi prinde soldurile si ma apropie mai tare de el. Incepe sa isi miste soldurile de ale mele, simtind cum vrea mai mult. Ii strang mai tare membrul in mana, Harry eliberand un geamat gutural , dandu-si capul pe spate si eliberandu-se.
Acesta ma saruta si isi aduna sperma de pe abdomenul meu cu limba, ca mai apoi sa am sarute si sa ii simt gustul. Mmmm...era dulce-acrisor, ca la McDonald's. Acelasi gust.
Iesim amândoi din dus si ne indreptam spre pat, unde adormim bustean.
##########
V-am promis capitol, postez un capitol nou. Si am reusit sa fac asta. Poate o sa mai postez unul, nu stiu! Si am nevoie de o opinie. Ce ziceti sa fac un Imagine cu Harry? Daca vrea cnv un imagine sa-mi lase mesaj in priv sau pe grupul cartii! Cred ca este o idee buna . Voi ce credeti?
CITEȘTI
On Tour With ONE DIRECTION
FanfictionCe se intampla când practic esti obligata de tatal tau sa ii dadacesti pe cei din One Direction. Selena Cowell , detinatoarea VEVO , isi petrece 9 luni in Turneul OTRA ( on the road again ) alături de mega starurile Internationale. Va reusi Selena...