Sel✒
Harry am trage in poala lui si incepe sa ma sarute salbatic. Coboara cu saruturile pe gatul meu , eu urcând cu mâinile in carliontii lui. Suntem intrerupti de clinchetul liftului. Ne separam rapid si ne aranjam. Pe usile liftului isi face apariția mama. Rasuflam usurati si ne grabim sa o intampinam. Eu o imbratisez, iar Harry ii saruta mana si ii da un zambet fermecator mamei.
-Bine, Harry! Nu o mai ameti pe mama!ii spun eu , indepartdu-l de mama
-Stai calma! Numai pentru tine am ochi.spune s cuprinzandu-ma in brate pe la spate si asezandu-si caput pe umarul meu , uitandu-se la mama
Mama ridica o spranceana la noi si presupun ca asteapta o lamurire. Mersi domnul-nu-ma-pot-abtine-din-spus-prostii Styles!
-Ce am pierdut?intreaba ea
-Multe!mai idiot de atat nu poate sa fie
Eu oftez si ii fac mamei semn spre canapea. Ea urmeaza sfatul si se pune pe canapea. Ma asez si eu in liniste langa mama, urmata de Harry. Stam in tacere un timp , pe parcursul care ia incerc sa gasesc o explicatie logica . Ce as putea spune:' ah, mama, sti eu cu Harry suntem friends with benefits. In regula nu?! Haide sa o facem in trei!'asta este cea nai idioata chestie. Din nefericire Harry preia initiativa si spune cea mai mare bomba posibila.
-Eu cu Sel suntem impreuna! Ne-am dat seama ca ne iubim mult. Si as vrea binecuvantarea ta!da Styles , te iubesc si te ador ca pe un pui de curca chior, spune si imi cuprinde mana asteptand confirmarea; trebuie sa-i accept acest joc ca daca nu, epilatul inghinal cu ceara va fi rahat pe langa mama
Trebuie sa accept , ca m-a mancat undeva.
-Da! Sper ca esti in regula cu asta!sper am sa nu fie
Mamei i se lumineaza fata si incepe sa sara ca nebuna, pe noi spreiindu-ne, v-am spus ca mama este inca o adolescenta. Noi ne uitam ca la masini straine si ce ne-a spus ne-a lasat cu gura cascata.
-O sa scriu pagini intregi despre voi! Yey!spune si ne strange in brate. Am plecat. Ma duc sa scriu, am inspiratie.
-Ma......nu apuc sa termin ca ea era deja in lift. Ce-ai facut ma!? Te-a mancat undeva. Acm ce kkt facem?spune eu deja avand un pomelnic pt Styles si credeti-ma ca daca vede maica-stareta asta imi da cu lingurita de vin in cap.Se indreapta spre mine si ma cuprinde cu mâinile de mijloc.
-Acm te pot atinge de cate ori vreau si nimic nu sa ma impiedice.spune si incepe sa ma sarute pe gat.
Suntem iar intrerupti de clinchetul liftului, din care ies veveritele sau caprele negre. Nu stiu inca sunt confuza! Hotaram mai tarziu.
-Hello , guys!spun eu indepartandu-ma de Harry,el maraind
-Hey! Ce faceti?intreaba Niall, e fericit,clar, a mancat
-Noi voiam sa mergem la culcare,e tarziu!spune Harry si ma trage pe scari
Avea dreptate era deja 23 si noi mâine plecam. Huh! E obositor. Normal ca este obositor daca voi va faceti freza in continuu. Lol. Aaaaaaaa, uite cine s-a hotarat sa apara ! Nu ne-am mai vazut din primele capitole * tuse falsa*constiinta proasta*tuseste falsa*Hei ! Te-am auzit! Bravo, meriti un os! Ma rog! Mai vb! Am ajuns la mine in camera.
M-am dezbracat, chiar daca Harry era in camera, mai vedeam si el ceva de aur pur ca a avut numai amanetate la usa. Se dezbraca si el si ne putem in pat. Amândoi in lenjerie. Si am adormit.
############
Gata si asta. Va rog in comentariu sa puneti si alte idei, ca am ramas in pana. Si va pup. Mulțumesc pt mesaje si toate cele.Nu uitai idei! Partea cu dedicatie ramane
CITEȘTI
On Tour With ONE DIRECTION
FanfictionCe se intampla când practic esti obligata de tatal tau sa ii dadacesti pe cei din One Direction. Selena Cowell , detinatoarea VEVO , isi petrece 9 luni in Turneul OTRA ( on the road again ) alături de mega starurile Internationale. Va reusi Selena...