38.

146 7 0
                                    

Harry✒

Huh dupa ce am mai distrus cateva obiecte si am facut curat , a venit si Kendall la culcare. Oooo la ce nervi am, sigur tu, domnisoara, nu o sa dormi. Am nevoie de cineva in momentul asta si tu ai picat la tanc. O vad ca intra cascand , asa ca ma napustesc peste ea si o trantesc de perete. Acesta pare surprinsa , dar incepe sa se prinda ce vreau. Ii apuc coapsele si o ridic la nivelul soldurilor mele. Aceasta se agata de gatul meu si ma saruta , dar nu cum imi place. Gata! Gata cu Sel pentru macar o noapte. Sper doar sa nu ma scap si sa ii zic numele.

O cuprind mai bine si urc cu ea spre dormitor. Am de gând sa o rup in doua, nu ma indoiesc de asta. Trantesc usa de perete si o inchid cu piciorul . Pe Kendall o arunc in pat si ma pun imediat ca un monstru insetat de sange, peste ea. Numai ca eu sunt insetat de sex. Asa ca nimic nu o sa ma opreasca. O dezbrac in 3 secunde si 2 miscari , ma dezbrac si eu si ma infig in ea ca un turbat. Aceasta geme si isi baga unghiile in spatele meu. Nu, nu, draga, acolo sunt inca proaspete unghiile lui Sel de acum 2 saptamani. E teritoriu minat. Ii iau mâinile si le ridic deasupra ei. Mai intru de cateva ori si dupa imi dau drumul. Ies din ea , Kendall adormind imediat dupa toata partida.

Nu eram inca saturat , dar mai bine decat nimic. Imi iau pachetul de tigari, pun si un prosop pe soldurile mele si ma duc pe balcon. Nu am mai fumat de mult. Scot o tigara si incep sa trag ca nesatulul din ea. Imi aduce aminte de Sel, care a incercat prima data sa fumeze si a zis ca nu mai pune gura pe asa ceva .

Flashback

Eram cu Sel si pachetul de tigari intre noi , pe pat. A zis ca voia sa incerce si ea o tigara. Iau eu initiativa si scot o tigara. Ii dau foc si trag din ea . Tin fumul in plamani si iau chipul Selenei in palme. Imi lipesc buzele de ale ei si ii transmit tot fumul. Stiu ca tutunul din plamanii mei este mai putin contaminat si o sa ii fie mai usor sa-l respire. Aceasta absoarbe imediat tot fumul si il da afara. Exact cum am spus i-a fost mai usor sa traga si sa elimine acest fum .

Am mai tras de cateva ori si am repetat procesul, pana s-a consumat tigara. Am aruncat pachetul pe langa noi si am tras-o in bratele mele . Acesta m-a acceptat bucuroasa si uite asa iar ne-am facut cu inca o partida frumoasa in care am folosit si putine droguri, pe care le-am intins pe corpul ei. Desigur ca nu am lasat-o sa traga , dar am tras eu. Nu va faceti griji sunt usoare drogurile.

End of Flashback

Am inceput sa zambesc ca un nebun si mai trag din tigara a 2a , nici nu stiu când am terminat-o asa repede. Intru si imi iau telefonul de la incarcat , deschid Galeria si incep sa ma uit printre poze. Prima care mi-a ajuns in fata a fost una cu noi acum 2 saptamani

 Prima care mi-a ajuns in fata a fost una cu noi acum 2 saptamani

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Când ne certasem ce aroma de milkshake este mai buna. Eu ziceam de chocolate , ea zicea de Strawberry. Desigur ca a avut dreptate si am facut o poza sa ne aducem aminte. Sa vedem ce mai avem , a asta când s-a suparat pe mine ca de ce nu am ajutat-o pe vecina cu ceva . Si a fost suparata toata ziua pe mine. Pana când am impacat-o cu un pupic a la Harry.

On Tour With ONE DIRECTION Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum