Pizza a venit intre timp si am dat drumul la film. Vreau sa specific ca Liam a comandat undeva la 20 de cutii de pizza. Noroc ca sunt un client fidel si mi-au dat reducere , au o strategie de marketing super tare . Cumperi 20 de pizza la pret de 19. Super! Nu!? As vrea sa mentionez nota de sarcasm.
Stateam fiecare cu cate o cutie de pizza in brate la film . Harry se tot apropia de mine , eu find din ce in ce mai emotionata. Se apropie si isi pune mana pe coapsa mea stanga mangaind-o usor. Din cauza cutie de de pizza nu se vedea , iar eu ma simteam inconfortabil din cauza acestui lucru. El a observat asta si a inceput sa rad usor . Noroc ca era film de comedie , ca altfel baietii s-ar fii uitat la el ca la felul patruzeci.
Filmul s-a terminat iar noi deja incepusem sa ne plictisim. Harry tot avea mainile obraznice pe mine si nu ma lasa impace .
Harry's P.O.V
Ma uit la ea si o vad asa firava ,contrar asteptarilor mele. Adica sa conduci Firma VEVO , trebuie sa fii mana de fier , dar din contra este feminina , draguta, placubila si când vrea poate sa fie si serioasa. Ma rog, am mai avut relatii dar nici-o fata nu m-a atras asa repede ca ea . Si imi place efectul pe care il am asupra ei . Acum o vad ca este emotionata si putin inconfortabila din cauza ca eu tot o mangai pe picior. Chicotesc in sinea mea la cum am incercat sa o abordez in camera . Ma asteptam să-mi sara la gat si eventual sa ne-a tragem , dar s-a tinut tare si nu a facut nimic ,asta mi-a placut la ea. De exemplu Taylor Swift a sarit la gatul meu in doi timpi si trei miscari , curva ( tin sa mentionez fapte reale aici). Si când imi aduc aminte de lenjeria aia rosie pe care am gasit-o si când mi-a explicat ce a facut cu ea . Mai ca imi venea sa-i propun să-mi faca mie asta. Sunt scos din gândurile mele de Sel , care propune ceva .
- Ce ati zice sa o speriem pe baba aia de alaturi , care imi face zile fripte?zice ea cu un zambet malefic .
- Imi place cum gandesti!o aprob eu , cu acelasi zambet .
- Veniti dupa mine sa va explic! zice ea urcand scarile, o Doamne fundul ala . Da , ma gandesc numai la prosti.Urcam la ea in camera si mergem in dressing. O multitudine de haine si pantofi , adidasi etc . Mergem prin dressing si dupa un raft de pantofi se afla ascunsa o usa . Interesant........baga codul si intram. Acolo mai ca toti 4 baieti ne adunam maxilarele dupa jos. Sunt undeva la 14 masini: lamborghini aventador negru mat cu led, lamborghini Gallardo, Ferrari Laferrari , Ferrari California , Ferrari spiders , audi r8 negru mat , bmw i8 , range rover portocaliu , range rover evouq rosu , range rover sport negru ca al meu , bmw x6 rosu,bmw x5 negru si un Lexus LFA rosu.
Da cred ca am cam subestimat-o. Dupa ce ma trecut de acest 'Rai al masinilor ' am intrat iar pe o usa . Inauntru am gasit mai multe costume din marile filme horror.
- Uau !reusesc sa zic , ea chicotind. Cred ca este cel mai frumos sunet pe care l-am auzit. O Doamne cred ca ma indragostesc. Asta nu trebuie sa se intample. Eu trebuie sa fiu acelasi din totdeauna, cu toate femeile la picioare , nu invers!
- Harry ma asculti?ma intreaba ea putin nervoasa, ce am pierdut.
- Vrei adevara sau minciuna ?intreb eu putin jenat ca a vorbit cu peretii.
- Minciuna!imi zice ea cu mainile in san. Da are niste sani superbi.
- Pai ma gandeam la plan.
- Iar adevarul?
- Vorbeai cu peretii!zic eu amuzat de situatie.Sel's P.O.V
Dupa ce am terminat cu interogarea lui Harry am luat planul de la capat.
- Deci , toata lumea ma asculta , Harry ?intreb eu cu subainteles.
- Da !raspund ei la unison.
- Bun! Deci asa vom face : Liam, Harry si Niall tre sa o scoateti din casa pentru a ma strecura eu . O data scoasa din casa eu cu Louis intru in camera ei si scriem pe pereti cu sange .Dupa ce planul a fost stabilit baietii s-au dus la ea. Baba a acceptat imediat , mai ales ca Harry i-a vorbit si i-a afisat acel zambet fermecator care ar da orice femeie pe spate, mai ales ca baba i-a cazut imediat in plasa. S-au indreaptat spre parcul din apropiere cu tot cu sobolanul ala idiot. Javra aia chiar nu ma suporta. Primesc un mesaj de la Harry , in care imi spune ca sunt in parc. Il iau pe Louis si sarim gardul. O data ajunsi in curte ne indreptam spre casa . Fraiera nici usa nu a incuiat-o .
- Haide Louis !il chem dupa mine .Urcam la etajul casei si intram in camera ei.
Cand sa deschid dulapul sa pun sangele mai ca fac infarct. Baba avea acolo de la gloante si pumnale la sabii si pistoale de ultima generatie. Ca mama dracu?! Cu ce se ocupa baba bionica?😅
- Ce mama dracu!?strig eu , Louis speriindu-se de reacția mea.
- Ce ai..........WTF!?striga si el cat poate de tare . Cu ce se ocupa baba asta ?intreaba el total derutat.
BIP-BIP
Am primit un mesaj de la Harry.
"Noi ne indreptam spre casa ,vedeti ca este cam grabita. Plecati imediat!!! Te pup"
- Haide Louis! Baba este cam grabita , sa mergem !
Ies cu Louis din casa si sarim la loc in Curtea mea.Cei 3 baieti intra pe usa cu niste fete demne de un film horror.
- Eu nu mai fac asa ceva in viata mea! Javra aia mi-a mâncat tot ce am luat !nu cred ca tre sa specific cine este .
- Baba aia a incercat sa ma sarute ! Ma duc sa ma spovedesc. Harry spune repede.
- Eu chiar m-am distrat!noi uitandu-ne la Liam care avea o fata gen 'am scos vre-o prostie pe gura?'. Ce?
- Liam, tu esti intreg la minte?! Cum sa-ti placa?intreaba Harry indignat.
- Ma rog........voi ziceți de voi, dar noi am dat in dulapul ei de gloante, pumnale si alte dracovenii!spun eu cu Louis la unison.
Baietii se opresc din a-si plange de mila si se uita la noi ca la masini straine.
- Haideti mai bine te apuci de impachetat!zice Liam catre mine.
Eu aprob si incep sa urc scarile dar sunt oprita de vocea lui Niall.
- Daca vrei te putem ajuta!zice blondul scarpinandu-si ceafa usor rusinat.
- Daca nu va deranjeaza , Sigur!zic eu si continui sa urc scarile .
- Acum venim!striga ei la unison si ii vad urcand scarile.
Dar când sa ma intorc sa le spun ceva ii gasesc pe jos. Da.............ce sa-i faci!
CITEȘTI
On Tour With ONE DIRECTION
FanfictionCe se intampla când practic esti obligata de tatal tau sa ii dadacesti pe cei din One Direction. Selena Cowell , detinatoarea VEVO , isi petrece 9 luni in Turneul OTRA ( on the road again ) alături de mega starurile Internationale. Va reusi Selena...