Dupa 1 an.........
Harry✒
Eram gata de concert. Imi iau talismanul de la lantic si il prind cu buzele.
Tot nu imi vine sa cred ca a plecat de langa noi. Acest talisman pot sa spun ca ne leaga. Cu el am cunoscut-o , cu el am parasit-o. Ma duc des la mormantul ei , dar nu este la fel. Imi este atat de dor de ea.....sa o simt, sa o strang in brate...Jur daca as mai putea o data sa o mai tin in brate.....Nush ce as face..Simon spune ca intram in 2 min. Si el, ce a mai suferit. Sel poate e moarta pentru altii , dar pentru noi a ramas vie. Toata lumea a plans si suferit dupa ea.
Eu am fost cel mai problematic. N-am mancat, n-am dormit ,doar scriam cantece in timp ce ma uitam la luna. O simteam mai aproape asa. O iubeam si Inca o fac. Nu am mai lasat pe nimeni in locul ei . Nimeni nu o poate inlocui!
Show time! Urati-mi noroc. Sincer directionerii mi-au fost cel mai aproape. Au suferit cu idolul lor......ii ador.
************
Sel✒Huh, am atatea emotii. Stiu poate toata lumea a crezut ca sunt moarta, dar nu este asa, cred. Nu , nu este asa! A trebuit sa rezolv niste chestii cu firma si a trebuit sa raman in umbra. Acum dupa 1 an , pot in sfarsit sa ies din umbra. Stiu tot ce au suferit baietii si toata lumea. Am vazut ca pe Harry il prindeau de multe ori paparazzi plangand. Sper sa ma accepte inapoi si sa ma inteleaga. Sper!
Gata , sfarsitul concertului! Acum e momentul adevarului. Harry am vazut ca era tare energic. Pentru fani , ei I-au stat cel mai aproape . Ma bucur ca l-am lasat pe maini bune . Iau microfonul si sunt gata. Un fan ii propune sa cante doar el cantecul nostru. Acesta accepta cu greu ,dar accepta. Niall il acompaniaza pe fundal cu chitara , iar baietii ca si cor.
A inceput prima parte , acesta fiind necantata de nimeni. De la refren apar eu si incep sa cant. Toata lumea se intoarce si ramane incremenita. Harry cade in genunchi si incepe sa planga
Ma grabesc spre el si ma arunc in genunchi , luandu-l in brate . Acesta imi accepta imbratisarea si incepe sa cante cu lacrimi inca curgand. Ne ridicam si incepem sa cantam. Harry nu se poate opri din zambit. Ma intoarce in piruete si apoi ma trage spre el.La final acesta ma intoarce iar intr-o pirueta, de data asta lasandu-ma si pe spate cu piciorul putin ridicat( hainele de la media). Ma trage iar in bratele lui , baietii alaturandu-se, fetele si tata venind si ei din spate. Toata grupa face o imbratisare de grup,eu find prinsa la mijloc. Uf , ce dor mi-a fost de ei! Se despart cu ochii inlacrimati si se indreapta spre spatele scenei. Eu cu Harry ramand in mijlocul scenei. Acesta ma cuprinde in brate si ma saruta cu foc. Mi-a fost atat de dor de el. Lacrimile ne curg in timpul sarutului, dar nu ne intereseaza. Toata lumea incepe sa strige si sa aplaude. Noi ne oprim si ne intoarcem spre public , facem o plecaciune apoi ne retragem. Harry ma prinde in brate si se roteste cu mine, spunandu-mi cat de mult i-a fost dor de mine. Ii soptesc, in timpul invartirii, ca il iubesc . Acesta oprindu-se si dandu-ma jos din brate. Presupuneam ca acesta va fi reacția, stiam ca nu mai contez pentru el!
CITEȘTI
On Tour With ONE DIRECTION
FanfictionCe se intampla când practic esti obligata de tatal tau sa ii dadacesti pe cei din One Direction. Selena Cowell , detinatoarea VEVO , isi petrece 9 luni in Turneul OTRA ( on the road again ) alături de mega starurile Internationale. Va reusi Selena...