Sel✒
Am coborat la masa impreuna si ne-am asezat fix in mijlocul restaurantului, toti ochii fiind pe noi. Nu va mai holbati oameni buni! Chelnerul se indreapta spre noi cu un zambet de milioane.-Buna dimineata! Ce ati dori?mi se adreseaza mie cu un zambet sarmant
Harry observa imediat acest lucru , urmat de ceilalti. Isi inclesteaza maxilarul si imi ia mana in a sa, incepand sa se joace cu ea nervos. Nu ii dau prea mult avant chelnerului si i-o intorc cu un zambet pe fata.
-Mmmmmmm....nu stiu. Iubitule, tu ce zici?il intreb pe Harry si imi indrept atentia spre el
Acesta zâmbește pervers si isi pune mana pe coapsa mea, primind mesajul.
-Nu stiu ce vrei tu sa mananci , dar eu sigur pe tine vreau sa te mananc!imi spune Harry cu un zambet de milioane pe fata
Imi indrept atentia spre chelner si il vad cu o fata nervoasa , zambetul pierise de mult, asta este sigur. Toata lumea chicoteste la incercarea noastra de a-l indeparta pe chelner. Tata preia initiativa si spune pentru noi.
-Aduceti-ne 6 farfurii cu omleta si Ketchup, iar ca si bautura......cafea! Puteti pleca!spune tata si il goneste la propriu pe chelner.
Dupa 20 de minute vine chelnerul cu cafeaua si omeletele , ajutat de o blonda , care era mai mult dezbracata decat imbracata. Am vazut ca Harry o cam manca din priviri. Of , Harry, o sa te inmormantez intr-o zi! Chelnerul ne pune toate obiectele masa si pleaca , blonda ramanand sa puna cafeaua. Când a venit la Harry s-a aplecat doar ca sa ii vada mai mult sanii , Harry muscandu-si buza. Am vazut ca si ea il urmarea cu privirea pe Harry, asa ca m-am ridicat , dandu-le spatiu.
Toti vazusera scena si fierbeau ca dracu'. Le-am zambit asigurandu-i ca nu aveam nimic, primind inapoi niste zambete triste. M-am indreptat spre lift si m-am uitat in spate, gasind-o pe blonda in locul meu si pe Harry care isi plimba mâinile pe coapsele ei. Toti aveau o fata scarbita si mai ca il pocnea Paul pe Harry. Paul venise mai devreme.
Am intrat in lift si am apasat pe buton. Cred ca eu si Harry in aceeasi ecuatie nu merge.
Harry✒
Stateam cu blonda de vorba despre nimicuri si plimbandu-mi mâinile pe coapsele ei dezgolite. E sexy! Ma uit in jurul meu si vad ca baietii, Paul si Simon mai ca pocneau de nervi, dar nu ziceau nimic. Ce au? Si atunci realitate a m-a lovit. Selena! Blonda se asezase pe scaunul iubitei mele sau fosta. Dar hai sa nu gandim negativ!
Las totul balta si ma indrept in fuga spre lift auzind in spate numai:" dobitocul, in sfarsit!, o sa avem o discutie lunga!, saraca Sel!". Si atunci mi-am dat seama ca ea s-a retras doar pentru a me vedea fericit si interesat de un subiect. Nu pot sa cred ca ea se retrage , doar pentru a ma lasa cu o persoana de sex opus sa discutam si sa o pipai. Ma simt jegos.
De la pielea ei am ales la pielea lui Lucy, asa o cheama pe chelnerita. Uite la ce ma uit si eu, la o chelnerita! In loc sa ma uit la femeia de teapa mea si pe care o iubesc. Sunt un.....un...nici nu am cuvinte! Zici ca m-a tampit D-zeu! Sunt intrupt de un clinchet, se pare ca am ajuns. Of!
Ma indrept apre camera noastra si aud niste suspine! Doamne , ce am facut! Intru ca un vartej in camera si o cuprind in bratele mele. Acesta se indreapta cu fata spre mine si când isi da seama din cine e, se indeparteaza imediat. Nu o las sa faca un pas ca o strang mai tare la pieptul meu, acesta izbucnind intr-un plans zgomotos!
-Te rog Harry! Lasa-ma! Du-te la fata aceea si uita-ma! Noi doi in aceeasi directie nu prea merge si sincer ma asteptam la asta!spune ea innabusit, innecandu-se cu lacrimi.
Când am auzit asta mai ca imi venea sa sparg ceva! Nu pot renunta la noi, ea e drogul meu! O sa mor fara ea!
-Harry, nu o sa mori fara mine! Doar treci peste cu o curva! O sa ma uiti rapid!Sel zice infundat; am gandit cu voce tare?
-Da, ai facut-o!spune ea, razand infundat
-Sel, nu o sa-mi scapi printe degete si promit ca a fost singura si prima greseala. Doar nu ma parasi!spun si ma asez in genunchi in fata ei, cuprinzandu-i abdomenul in bratele mele si incepand sa scap si eu cateva lacrimi.
O simt oftand si apucandu-mi barbia, ca mai apoi sa o privesc in ochi. Smaraldele ei erau innecate in lacrimi si ale mele la fel! Be distrugeam reciproc. Dar imi place aceasta distrugere.
-Nu o fac ,idiotule! Dar daca te mai prind o singura data, imi iau tot si nu o sa ma mai vezi!spune serioasa
Eu aprob si ma ridic la nivelul ei, cuprinzadu-i corpul mic, dar lung in bratele mele. O sarut patimas , incoltind-o la coltul peretilor. Acesta imi raspunde imediat la sarut infigandu-si degetele in parul meu! Ah, o ador pe fata asta
############
Helau lume! Sunteti bine? Presupun ca nu, din moment ce v-am abandonat saptamani bune. Dar stiti si voi medii incheiata etc. Scuze de intarziere, dar promit ca in vacanta asta mai postezi un capitol! Si ce ati vrea sa se mai intample. Let me know, in the comment section bellow!😘😘😘😘 Kiss you! Si in legatura cu ziua lui Harry, nu mi-a mers wattpad-ul si nu am reusit sa postez. Byeee
CITEȘTI
On Tour With ONE DIRECTION
FanfictionCe se intampla când practic esti obligata de tatal tau sa ii dadacesti pe cei din One Direction. Selena Cowell , detinatoarea VEVO , isi petrece 9 luni in Turneul OTRA ( on the road again ) alături de mega starurile Internationale. Va reusi Selena...