Sel✒
Am sesizat ceva tare sub mine , asa ca m-a departat de el, disparand in baie. Ma uit in oglinda si vad ca am parul distrus , mi-l aranjez si ies. In camera il vad pe carlionti arajandu-si parul. E sexy , ce pot sa spun .
Iesim tacuti din camera indreptandu-ne spre parterul penthouse-ului. Vad ca baietii s-au carat la restaurant . Chem liftul si asteptam . E o liniste absurda , dar chiar nu stiu ce naiba as putea spune.
Sunt trezita din gandurile mele de mana lui Harry , ce ma trage in lift. In cateva minute suntem jos , la restaurant ii gasim stand la o masa centrala.
-Nu ne puteati astepta si pe noi?!spun eu asezandu-ma langa Liam si Harry Langar mine .
-Pai cu Niall canibalul nu putem rezolva nimic.spune Liam
-Niall ce o sa ne facem noi cu tine! Daca mai mananci mult planeta o sa ramana fara mâncare.spun eu
-Hei! Sunt in crestere.spune Niall
-Da, in latime.si Louis loveste
Niall se ridica indignat la Louis si Louis la el. Ma ridic si eu la foc automat când vad ca mai au un pic si se iau la bataie .
-Baieti ! Gata calmati-va! Il lasam pe Niall sa manance cat vrea.spun eu punandu-ma intre ei.
-Haide , Niall, mananca si discutam in penthouse.spune Harry printre dinti , vizibil nervos
Ne reluam locul la masa si terminam de mancat . Ma uit putin prin restaurant si vad un tip cu o camera si un ziar. La dracu !
-Baieti , trebuie sa plecam de aici imediat!spun si arat spre tip
Baietii se uita in aceeasi directie( N/A: 'directie' nu ma puteam abtine P. S. N/A Nota autorului) si plecam imediat de acolo spre lift. Norocul nostru a fost ca liftul era la parter. Intram si apucam sa inchidem usile . Tipul ala alerga dupa noi. Ce tampiti!
-Daca Simon vede aceste poze in mass-media, dracu ne ia .spune Harry nervos.
-Dar calmeaza-te ca nu ajuti!spun eu nervoasa.
Asteptam sa ajungem la etajul nostru, intr-o liniste ciudata. Usile se deschid si iesim toti din lift.
-Sa nu va aud ! Toata lumea merge sa se schimbe si discutam dupa. Acum imprastierea.spun eu deja urcând spre camera mea.
Acum trebuie sa rezolv ce au reusit sa faca cei 2 idioti cu I mare. Daca stau sa ma gândesc cred ca il stiu pe tip. Da! Este de la Vogue, parca il chema John. Sa o sun pe mama poate ea ma ajuta sa scot idiotenia aia. Mama este sefa de la Vogue , deci parte ma ajuta.
📲( semnul pentru convirbire Telefonica)
-Buna mama!spun eu
-Buna draga mea! Ce faci ? Cum e in turneu? Te-ai indragostit de cineva? Esti bine? Unde sunteti?ma bombardeaza ea cu intrebari
-1. Fac bine 2. Super tare 3. Nu , mama ewww 3. Da,sunt bine si 5. Suntem in NYC.
-Aaaaaaaa nu cred ! Veniti la mine la birou nu este asa aglomerat astazi.dap mama inca este o adolescenta
-Asta si voiam sa facem. Si mamiiiiii........o lungesc eu.
-Ce vrei?!spun ea
-Pai un paparazzi de la tine ne-a fotografiat astazi , când Niall se certa cu Louis. Poti te rog sa opresti poza sa fie postata in mass-media?
-Bine! Voi vedea ce pot face. Veniti astazi!spune ea
-Asa facem ! Mulțumesc mult!spun eu. Te pup. Venim in 30 de minute.
-Si eu te pup si poza a ajuns la mine , s-a rezolvat. Va astept .
📱 ( apel inchis)
Dupa discutia cu mama hotarasc sa ma imbrac in ceva mai casual.
Apoi am coborat sa-i anunt pe baieti ca mergem la mama si de stergerea pozei . Ii vad pe toti asezati pe canapea uitandu-se unii la altii . Baietii erau imbracati si ei la fel de casual.
Harry
Niall si Louis
Liam
##############
Gata si capitolul asta. Sper sa va placa si va aduc aminte
📲 - incepere convirbire telefonica
📱- incheiere convirbire telefonica
✒- point of view
📩- mesajeP. S: necorectat
CITEȘTI
On Tour With ONE DIRECTION
FanfictionCe se intampla când practic esti obligata de tatal tau sa ii dadacesti pe cei din One Direction. Selena Cowell , detinatoarea VEVO , isi petrece 9 luni in Turneul OTRA ( on the road again ) alături de mega starurile Internationale. Va reusi Selena...