Buna sunt Selena Cowell , da fica marelui producator Simon Cowell. Eu sunt si cea care detine si VEVO. Ca tot veni vorba eu trebuie sa fiu la Firma pentru ca tata are ceva important de vorbit cu mine . Si ca tot veni vorba de lup uite ca ma suna .
-Neata simnorici !Da asa imi spune el când ceva e de rau . Unde esti ? Eu sunt deja la Firma.
- Acum vin in 5 minute pe ceas sunt acolo. Pa!
- Pa!
Ma dau jos ca un fulger din pat si ma duc in baie . Imi rutina de dimineața si ma duc la garderoba mea imensa , nici macar nu stiu când naiba am luat atatea haine , dar ma rog daca esti prietena lui Taylor Swift cred ca am gasit răspunsul . Si cat stau sa ma gandesc de dracu am atatea haine am si uitat ce trebuie sa fac . Nu trebuia sa iti iei haine , nuuuu cum sa iti iei asa ceva ca doar garderoba este pentru a tine mâncarea poraspata. A da , stiti conștientă mea este cam batuta in cap. Tu realizezi ca te faci batuta in cap, corect? Da gata nu te mai baga in seama singura . Ma rog ! Mi-am luat niste pantaloni negri scurti cu un tricou negru si pe deasupra o camasa roşie in carouri , iar in picioare conversele mele albe All Stars.
Am coborat jos ( pleonasm tampit) si am intrat in bucatarie . Nu am servitori sau ceva de genul chiar daca sunt cine sunt . Imi iau un mar din fructiera si cheile de la masina impreuna cu ochelarii de soare , ca doar in California mereu esre soare si geanta mea . M-am urcat in lexussul LFA si am plecat spre Firma. Pana ajungem la VEVO va prezint si casa mea . Este o vila imensa cu piscina , un garaj in care imi tin cele 14 bijuterii , un teren de golf si o pista de aterizat avioane , si da am 2 avioane private. Intru in parcarea firmei si las masina pe locul directorului. Intru pe usa rotitoare si Salut pe toata lumea incepand cu paznicii si terminand cu Edward, el este cel care se ocupa cu intrunirile si restul.
- Neata colega ! Tatal tau te asteapta in birou . dap asta este Edward al meu.
- Neata colegu ! Acum ma duc .
Biroul meu se afla la etajul 9 si este frumos mobilat cu un birou mare negru un scaun la fel , o biblioteca plina cu albume ale cantaretilor , trei canapele in mijlocul carora este o masa pentru cafea, acte etc.
In spatele biroului este un geam cat tot peretele de unde pot vedea toata California. Intru me usa mare din sticla fumurie, pentru a nu se vedea inauntru si dau de tata si 4 baieti . Hmm interesant!
- Neata !
- O Buna , draga mea !
- Neata ! zic cei 4 baieti la unison
- Deci ce se intampla si de ce m-ai chemat?
- Am o propunere. Ce ai zice daca ti-ai lua o vacanta ? Si m-am gândit ca ai putea lasa Firma pe mana mea o vreme si sa pleci Putin.
- Tata nu stiu ce sa zic mai ales ca perioada asta este cea mai grea din tot anul. Nu stiu .
- Haide promit ca nu se va intampla nimic rau .
- ok ! Dar ei ce cauta aici ?
- Pai ei fac parte din vacanta . O sa mergi cu One Direction in Turneul ON THE ROAD AGAIN ! tipa tata cat il tin plamanii.
- Si cat o sa dureze Turneul si de ce neapart tre sa ma duc eu!?
- Pai Turneul tine de pe 7 February pana pe 9 octombrie , deeeeeci 9 luni.
- Poftim !? Nu am de gand sa merg . Nu pot lasa Firma in mainile tale. Inteleg o saptamana - doua , dar 9 luni nici gand.
- Te rooooooog! Si de ce sa margi tu ? Pai esti cea mai apropiata de mine si de noi , celebritatile. Deci ce spui? Si promit ca o sa am mare grija de Firma .
- Paaaaaaai........In Turneu cu noi. tip cat de tare pot .
Presimt ca o sa fie o calatorie interesanta.
- Deci peste doua zile plecam in Turneu , asa ca sa mergem sa impachetam. zice Harry cu zambetul pana la urechi.
CITEȘTI
On Tour With ONE DIRECTION
FanfictionCe se intampla când practic esti obligata de tatal tau sa ii dadacesti pe cei din One Direction. Selena Cowell , detinatoarea VEVO , isi petrece 9 luni in Turneul OTRA ( on the road again ) alături de mega starurile Internationale. Va reusi Selena...