~3~

14.6K 1.5K 320
                                    


'Τώρα τι να φάω.'μουρμούρισα στον εαυτό μου,καθώς είχα ανοίξει το ψυγείο.Βλέπετε κάποιοι αποφάσισαν να με αφήσουν νηστική στο σχολείο.

Χαζέ Μιχάλη...

Φυσικά και δεν θα πάρω τα λόγια του της μετρητοίς.Πολυ απλά θα θέλει να παίξει μαζι μου.

Ή ακομα χειρότερα,μπορεί να έχει κάνει συμφωνία με τον Χρήστο για να μου κανουν την ζωή,ακόμα πιο δύσκολη.

Απαπα πρέπει να μείνω μακριά του.

Δεν βρήκα κατι που να μου αρέσει και έτσι το έκλεισα.Πηρα ενα μήλο απο το πάγκο,έστω για να βαλω κάτι στο στόμα μου.

'Φαίη!!Που είσαι;'ακούστηκε η φωνή του μπαμπά μου απο το σαλόνι.

Η φωνή του ακούστηκε τόσο κουρασμένη,οπως κάθε φορά,ετσι ειναι οταν πρέπει να συντηρήσει,δυο στόματα.Μαζι με το δικό του,τρία.

Τον καταλαβαίνω τόσο πολύ.Για αυτό και τον βοηθάω στο σπίτι.Και κρατάω την μικρή.

Αφησα το μήλο παλι στο πάγκο και κατευθύνθηκα προς το σαλόνι.Στεκοταν εκεί,με τα χερια στην μέση,κοιτώντας με ενοχλημένος.Πρέπει να ειχε πολύ δυσκολη μερα σημερα.

Παντα οταν ειναι πολύ κουρασμένος,δεν του φέρνω αντιρρήσεις.Δεν θελω να τον στεναχωρώ περισσότερο.

Δεν φωναζει συνήθως,βασικά σχεδόν ποτε,αλλα οταν εχει δυσκολη μερα το μονο που θελει ειναι να ξαπλώσει και να ηρεμήσει.

'Οταν σε φωνάζω,απαντά μου.'με μάλωσε,με ενα βλοσυρό βλέμμα.Του έγνεψα θετικά,δίνοντας του ενα ελαφρή χαμόγελο.

Τον ειδα να ξεφυσάει και τωρα πλεον με κοίταγε πιο ήρεμος απο πρίν.

'Φάγατε;'ρώτησε αγχωμένος.

'Ναι μπαμπά,ηρέμισε.Φάγαμε!!'του απάντησα για να τον καθησυχάσω.

'Ωραια!!Πήγαινε κάνε τα μαθήματα σου.'μου ειπε ήρεμα δειχνοντας μου το δωμάτιο.Έγνεψα αδύναμα και άρχισα να ανεβαίνω τα σκαλιά.Δεν χρειαζόταν να το πει δεύτερη φορά.

Άρχισα να διασχίζω το διάδρομο των δωματίων.

'Φαίη;'ακούστηκε η γλυκία φωνή της οκτάχρονης αδερφής μου.

Γύρισα και την ειδα να στέκεται χαμογελαστή,μπροστά απο την πόρτα του δωματίου της.Της ανταπέδωσα και πήγα δίπλα της.

'Τι έγινε;'την ρώτησα.Με αγκάλιασε απο τα πόδια και με κοίταξε με τα μεγάλα μπλε ματια της.Τοσο γλυκιά.

How To Be A Bad Girl#READINT2017Where stories live. Discover now