~35~

11.1K 1.5K 1.8K
                                    



Μπορεί να καταλάβει κανείς πόσο άβολα νίωθω;

Μόλις τα κρύα χείλη του ακούμπησαν τα δικά μου τα μάτια μου γούρλωσαν,αφήνωντας το σώμα μου μαγκωμένο πάνω απο το δικό του.Κάτι που με έκανε να σκέφτομαι το γυμνασμένο σώμα του με τα μεγάλα μπράτσα κα-

Για το θεό Φαίη,απλά σκάσε.

Δεν είχα ιδέα τι έπρεπε να κάνω!Δεν μπορούσα καν να κατάλαβω την παράξενη αίσθηση που δημιουργόταν σιγά-σιγά στην κοιλιά μου.

Ο Μιχάλης μάλλον κατάλαβε την ντροπή και την καινούργια μου εμπείρια και εκεί ήταν που άφησε τον εαυτό του τελείως ελεύθερο.

Τα χέρια του τυλίχθηκαν ξαφνικά γύρω απο την μέση μου και με μεγάλη ευκολία με έφερε ακόμη πιο κοντά του.Ορκίζομαι οτι μόλις κατάφερε να περάσει την γλώσσα του μέσα απο τα χείλη μου,όλο το σώμα μου ανατρίχιασε.Ένιωσα τα πόδια μου να τρέμουν και ξαφνικά αποζητούσα για περισσότερα.

Πολλά περισσότερα.

Οι γλώσσες μας άρχισαν να μετακινούνται σχεδόν στο ίδιο ρυθμό,καθώς ο Μιχάλης είχε αρκετά μεγάλη εμπειρία στο να με καθοδηγήσει.Μπορώ να πω οτι η εμπειρότητα του φαινόταν απο το πόσο καλά ήξερε να κινείται πάνω μου.Κάτι που με άναβε;

Και όμως!Με έκανε να νιώθω ενα υπέροχο συναίσθημα.Ενα συναίσθημα που κάνενας δεν είχε καταφέρει να νιώσω μέχρι στιγμής.Και ούτε νομίζω να το καταφέρει κανεις.

Και τότε οι ανάσες μου άρχισαν να γίνονται κοφτές και εκεί ήταν που ελάττωσε το κρατημά του.Τα χέρια μου μεταφέρθηκαν στο στέρνο του και άρχισα διστακτικά να το χαϊδεύω κάτι που φάνηκε να του αρέσει καθώς ξεκόλλησε τα χείλη μας και άφησε το κεφάλι του να πέσει ελάχιστα προς τα πίσω.

Έγλειψε αλλη μια τελευταία φορά τα χείλη μου με την γλώσσα του και σύντομα αφησε το κεφάλι του να πέσει στο λαιμό μου.

Ενα χαμόγελο απλώθηκε στα χείλη μου αλλα γρήγορα η ντροπή έκανε τα μάγουλά μου να πάρουν φωτιά.Πρίν προλάβω να πω τίποτα ομως,με πρόλαβε εκείνος.

'Τώρα έχεις το ελεύθερο να πηδηχτείς με όποιον θέλεις.'είπε μολις ανακτήσαμε τις ανάσες μας και μολις συνειδητοποίησα τι άκουσα,τα μάτια μου γούρλωσαν.

'Ορίστε;'μουρμούρισα μπερδεμένη και έβγαλα απότομα τα χέρια μου απο το στέρνο του

How To Be A Bad Girl#READINT2017Where stories live. Discover now