~44~

9.7K 1.3K 2.1K
                                    


Καλέ εβαλα πιο νωρίς κεφάλαιο;;

Ενα χειροκρότημα περικαλω.

Νταξει πλάκα κάνω,απλά θα προσπαθησω να το καθιερώσω..

Λοιπόν θέλω να σας πω κάτι που θέλω να το δείτε ολες σας..

Μην το προσπεράσετε πλιζζζζ...

Σε πόσες λυπεί το παλιό γουατπαντ γκερλς?

Ναι ξέρετε πολύ καλά γιατί μιλάω,και μαρεσει πολυ που το βλέπεται,θετικά.

Σχολιαστε και θα βαλω τον Μιχάλη και την Φαίη να τα φτιάξουν...promise...

Πάμε στην ιστορια μας τώρα.....

+
'Είπα,τι κάνετε εδώ;'ρώτησε για ακόμη μια φορά η Ελβίρα και έμεινα κοκκαλωμένη στην θέση μου.

'Δεν είναι αυτό που νομίζεις.'είπα αμέσως σηκώνοντας τα χέρια μου ψηλά ως ένδειξη παράδοσης.

'Γιατι να ειναι τόσο ηλίθια;'μονολόγησε ο Αλεξ απο πίσω μου και απλά του έχωσα μια αγκωνιά στην κοιλιά.

'Αν ξανα μιλήσεις,θα σε χτυπήσω αλλού.'του ψυθιρισα και απλά πήρα εναν εκνευρισμένο ήχο απο το στόμα του.

'Για τόλμα.'γρύλισε καθώς το κεφάλι του βρισκόταν περιπου πάνω στον ώμο μου.

'Ακούγεστε μέχρι εδώ.'φωναξε ξαφνικά και μείναμε κοκκαλωμένοι.

'Σκάστε και εξηγήστε μου.'συνέχισε αυστηρά και δίπλωσε τα χέρια της μπροστά απο το στέρνο της.

'Απλά εμείς...προσπάθούσα δηλαδή...'άρχισα να μιλάω.

'Πάρε το χρόνο σου.'με διέκοψε,με ύφος και ξεροκατάπια.

'Εχεις ακούσει για τους μαγνήτες,ο μαγνήτης-'πήγα να ξεκινήσω να πετάω τις βλακίες μου αλλα σύντομα ο Άλεξ με σταμάτησε.

'Οχι πάλι!'δυσχενάτισε ο Άλεξ.'Απλά ήρθα να πάρω λίγο νερό και ξύπνησα το τέρας του κάστρου.'συνέχισε ειρωνικά και γύρισα και τον κοίταξα θυμωμένη.

Ναι ξέρετε με το βλέμμα.'Την γάμησες φλώρε!!'.

Μόλις με είπε τέρας του κάστρου;Τελος!Μια μυγοσκοτώστρα τωρα!

Πήρα το βλέμμα μου απο το ειρωνικό το δικό του και γύρισα σαν βρεγμένη γάτα πρός το μέρος της Ελβίρας.

How To Be A Bad Girl#READINT2017Where stories live. Discover now