~28~

13.7K 1.5K 1.5K
                                    


Α/Ν:Το κεφάλαιο στην αρχή έχει μια ακατάλληλη στιγμή.Αν δεν το αντέχεται πάτε στην πλευρά της Φαίης,πιο κάτω.

Μιχάλης POV

Στερέωσα καλύτερα τα χέρια μου στον νιπτήρα και άφησα το κεφάλι μου πιο χαλάρο να πέσει κάτω.Ήθελα να χαλαρώσω,αλλα δεν μπορούσα.

'Σου αρέσει;'ρώτησε με ναζίαρικο τρόπο και χωρίς να της απαντήσω,έσπρωξα την λεκάνη μου πιο μπροστά κάτι που μπούκωσε περισσότερο το στόμα της,με αποτέλεσμα να σταματήσει να μιλάει.

Ποσό μου την δίνει όταν μιλάνε,ή οταν έχουν και άποψη.Για αυτό και η πίπα ειναι ο καλύτερος τρόπος για να τους κλείσεις αυτό το ρημάδι.

Αυτή πρέπει να ήταν τεταρτη ή πέμπτη φορά που έφερα γκόμενα εδώ σήμερα.Όλες ευτυχώς ήταν υπάκουες και έκαναν την δουλεία τους χωρίς να μιλάνε,αυτή όμως δεν έχει σταματήσει να κάνει ερωτήσεις.

Και το κυριότερο,ζήτησε προφυλακτικά με γεύσεις.Προφυλακτικά με γεύσεις.Δεν τις έφτανε το απλό,κατάλαβες!

Καθώς συνέχιζε την δουλεία της,στο μυαλό μου ήρθε η Φαίη.Δεν ξέρω γιατί και πώς,αλλα την είχα αφήσει εδώ και ώρα μόνη της με τον Χρήστο.Και μόνο στην σκεψη οτι θα μπορουσε να την πειράξει,τρελαινόμουν.

Και αυτό δεν μου άρεσε καθόλου.

Δεν μου άρεσε γιατί ο Χρήστος είναι επικίνδυνος για εκείνη και το κυριότερο αυτή πιστεύει πάντα τα ψέμματά του.Κάτι που κάνει ολη την διαδικασία στο να την βοηθήσω πιο δύσκολη.

'Οκ σταμάτα.'είπα ξέπνοος και προσπάθησα να σπρώξω το κεφάλι της μακρυά μου.Αντί ομως να σταματήσει συνέχισε ακάθεκτη με πιο τολμηρό τρόπο.

Ήρεμα κοπελιά.Μην μας τον φάς κιόλας!

'Γιατί δεν σε ικανοποιώ;'ρώτησε με ένα γλυκό ύφος και αμέσως δυσχενάτισα.Που τις βρίσκω;

'Απλά δεν έχω όρεξη.Ξεκαβάλα μας.'είπα με πιο έντονο τόνο και την έδιωξα απο πάνω μου.

Ξεφύσιξε εκνευρισμένη και σηκώθηκε πάνω,φτιάχνοντας το φόρεμα της.

'Τότε γιατί με έφερες εδώ;'ρώτησε με νεύρο και ξεφύσηξα μαζεύοντας το τζιν μου.'Μου υποσχέθηκες και αλλά.'συνέχισε με μία τσιριχτή φωνή και πιάνωντας το στέρνο μου προκλητικά,αγανάκτησα.

How To Be A Bad Girl#READINT2017Место, где живут истории. Откройте их для себя