~8~

11.4K 1.4K 223
                                    



Η μηχανή σταμάτησε μπροστά απο το σπίτι μου.Τα φώτα ήταν κλειστά και αμέσως πήρα μια βαθιά ανάσα.Γιατί εφόσον τα φώτα ήταν κλειστά,τότε ο πατέρας μου δεν ειχε γυρίσει ακομα και πιθανόν η μικρή να κοιμάται.

'Θα σε παω μέχρι την πόρτα.'είπε ο Μιχάλης,κλειδώνοντας την μηχανή του.

'Δεν χρειάζεται.'του είπα γρήγορα για να τον βγάλω απο την δύσκολη θέση.

'Το θέλω.'με διέκοψε με ενα αληθινό χαμόγελο.Αμέσως του ανταπέδωσα.

Προχώρησα μπροστά και με ακολούθησε απο πίσω.

Μολις φτάσαμε μπροστά απο την πόρτα,σηκώσαμε και οι δυο τα κεφάλια μας για να δούμε ο ένας τον άλλον.Ακούμπησε αμήχανα το πισω μέρος του κεφαλιού του και εγω δάγκωσα το κατω χείλος μου.

Κανένας απο τους δυο δεν ήξερε τι να πεί.

'Όποτε..'ξεκίνησε αυτός να λέει,αλλα τον διέκοψα.

'Σε ευχαριστώ.'του είπα ευγενικά.

'Για πιο πράγμα;'κοίταξε το πρόσωπο μου,πραγματικά μπερδεμένος.

'Για...ξέρεις..ολο αυτό'είπα και ενιωσα τα μάγουλα μου να παίρνουν φωτιά.

'Ολο αυτό τι;'επανέλαβε,σηκώνοντας το ένα φρύδι του.Ηξερε τι ήθελα να πω,απλά ήθελε να το ακούσει.

'Ξέρεις...που με βοηθάς...σου ειμαι ευγνώμων.'κατέληξα...γρήγορα.

'Δεν είναι τίποτα.'απάντησε αδιάφορα,χαμηλώνοντας το κεφάλι του.

'Κ-και όμως είναι-'έκανα ενα ανασφαλές βήμα πιο κοντά του.

Χωρις να χάσει χρόνο,έκανε και αυτός ενα σιγουρο βήμα πιο κοντά μου.Το πρόσωπο του ήρθε σε απόσταση αναπνοής απο το δικό μου.

'Τι είναι;'ρώτησε σιγανά,καθως έγλειψε ελαφρά τα χείλη του.

'Ε-είναι-'ξαφνικά δεν μπορούσα να πάρω ανάσα.Ήμασταν τόσο κοντά που μπορούσα να νιώσω την καυτή του ανάσα πάνω στο πρόσωπο μου.Η καρδιά μου άρχισε να χτυπαει ασταμάτητα,κόντευε να σπάσει.

Απο τον λήθαργο αυτο που είχαμε χωθεί και οι δύο μας ξύπνησε η εξώπορτα.Και συγκεκριμένα το εκνευρισμένο πρόσωπο του μπαμπά μου.Απομακρύνθηκα γρήγορα απο τον Μιχάλη και κοίταξα ενοχή τον μπαμπά μου.

'Απλά απαντήστε μου σε μια ερώτηση.Θα χρειαστεί να πάρω την καραμπίνα;'ρώτησε και αμέσως γούρλωσα τα ματιά μου.

'Μπαμπά!'ειπε προειδοποιητικά'Όχι.'συνέχισα.

'Μάλιστα.Ο νεαρός;'ρώτησε κοιτώντας τον παράξενα και άνοιξε πιο πολύ την εξώπορτα.Αυτο δεν ειναι καλό.Αυτο δεν είναι καθόλου καλό.

How To Be A Bad Girl#READINT2017Donde viven las historias. Descúbrelo ahora