Ενας θόρυβος ακούστηκε απο το παράθυρο και άκουσα κάποιον να μπαίνει μέσα.Μούγκρισα απο τον θόρυβο,έκλεισα πιο σφιχτά τα ματιά μου και κουκουλώθηκα μέχρι το κεφάλι.Μου αρέσει ο ύπνος.
'Τιγράκι,είσαι ξύπνια;'άκουσα μια ενοχλητική φωνή να λέει αυτάρεσκα,πανω απο το κεφάλι μου.
Δεν χρειαζόταν καν να σηκωθώ.
Ήξερα ήδη σε ποιον ανήκει αυτη η φωνή.
Μιχάλης..
Για αυτο τον λόγο και δεν απάντησα.
Αντιθέτως άλλαξα πλευρό και έβαλα το μαξιλάρι πάνω απο το κεφάλι μου,εύχοντας απο μέσα μου,να πάρει το μήνυμα και να φύγει.Αλλα που τέτοια τύχη.
Τα βήματα του πλησίασαν πιο κοντά το κρεβάτι μου.Το χέρι του τράβηξε άτσαλα το μαξιλάρι μου και αμεσως δείλιασα.Προσπάθησα να κρατήσω την ανάσα μου,έτσι ωστε να μην με καταλάβει.
'Μην προσπαθείς.Το ξέρω οτι είσαι ξύπνια!"είπε με ένα γελάκι στο τέλος.Δεν κουνήθηκα,και προσπάθησα να μην αντιδράσω.
Μεσα σε λιγα δευτερόλεπτα ένιωσα το στρώμα στα πόδια μου να βουλιάζει.Απο οτι φαίνεται έκατσε κιόλας.Η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει γρήγορα.Το μονο που σκέφτομαι είναι να φύγει.
'Ασε το θέατρο τιγράκι.'ακούστηκε πιο θυμωμένος.Η ανάσα του χτύπαγε το πρόσωπο μου,και τοτε κατάλαβα οτι βρισκόταν αρκετά κοντά μου.
'Μάλιστά!Δεν μου αφήνεις αλλη επιλογή.'είπε και ένιωσα το πρόσωπο του ακριβως πανω απο το δικό μου.Θεε μου τι θα μου κάνει?Η καρδιά μου πλεον χτυπούσε ασταμάτητα.
Τα δάχτυλα του απομάκρυναν τα μαλλιά μου απο τον ώμο μου.Ανατριχιασα στο άγγιγμα του.Ήθελα να τον διώξω απο πάνω μου,αλλα ακόμα περισσοτερο ήθελα να φύγει.
Τα κρύα χείλη του ακούμπησαν τον ώμο μου,και αμέσως αναστατώθηκα.Έχασα την γη κατω απο τα πόδια μου.Ολο αυτό ακόμα και αν δεν το ήθελα,έμοιαζε τόσο σωστό.
Φίλησε τον ώμο μου,πιο τολμηρά,και αμέσως ξύπνησα απο την λήθαργο μου.Κάθομαι και απολαμβάνω τα φιλία του?Παει το έχασα.
Άνοιξα απότομα τα ματιά μου,και τον έσπρωξα ελαφρά απο πάνω μου.Προσπάθησα να βγάλω το σεντόνι απο τα πόδια μου,για να κατέβω,αλλα απέτυχα.
Μπουρδουκλώθηκα και έπεσα απο το κρεβάτι.Αμέσως ο Μιχάλης άρχισε να γελάει.Τα μάγουλά μου ζεστάθηκαν υπερβολικά πολύ απο την ντροπή.
BẠN ĐANG ĐỌC
How To Be A Bad Girl#READINT2017
Teen Fiction1° Ανεξάρτητο βιβλίο της σειράς. 'Τι πας να κανείς;'ρώτησε εκνευρισμένος καθως ήρθε δίπλα μου. 'Να καπνίσω;'είπα το αυτονόητο και πήγα να το βάλω στα χείλη μου.Τελευταία στιγμή ήρθε και το πήρε απο τα χέρια μου.Τον κοίταξα θυμωμένη. 'Μην δοκιμάσεις...