~33~

12.1K 1.6K 2.3K
                                    



Ξέρετε εκείνη τη στιγμή που θέλεται να ανοίξει η Γή και να σας καταπιεί;Να θέλεται να βρεθείτε σε ενα αλλο σημείο για να αποφύγετε μια άθλια κατάσταση;

Αν πιάσατε το νόημα,ακριβώς αυτό νιώθω κάθε φορά που χτυπάει το κινητό μου και είναι ο Μιχάλης.Και ο λόγος;

Ενα όνομα.Χρήστος.

Αυτό το παιδί νομίζω θα είναι το τέλος μου.

Μετά το τελευταίο μήνυμα που μου έστειλε,του απαντησα θετικά.Και αυτό γιατι πιστεύω οτι σε όλους πρέπει να δίνουμε μια δευτερη ευκαιρία.

Θέλω απλά να ακουσω τι εχει ακριβώς να μου πεί,και αν και ελπίζω να μην με πείσει για ακόμη μια φορά,φοβάμαι οτι θα βγώ λαθος πάλι.

Είμαι πολύ ηλίθια;

Απο την αλλη σκέφτομαι συνέχεια τον Μιχάλη.

Σκέφτομαι οτι τον προδίδω με αυτό που κάνω.Αυτός προσπαθεί με κάθε τρόπο να με απομακρύνει και να με προστατεύσει απο εκείνον και εγώ απλά κάνω του κεφαλιού μου.

Σήμερα Σάββατο και ο Μιχάλης δεν έχει σταματήσει να με πέρνει τηλέφωνο,αλλα δεν του το έχω σηκώσει ούτε μια φορά.

Και αυτό όχι γιατί δεν θέλω,αλλα γιατί φοβάμαι ότι αν μιλήσουμε θα αρχίσω να λέω βλακίες και θα αποκαλύψω την αλήθεια.Και αυτό είναι κάτι που δεν θέλω να γίνει.

'Είσαι πολύ ηλίθια.'άκουσα την φωνή της Βάσιας καθώς έμπαινε στο δωμάτιο μου.

'Βάσια δεν σε αφορά το θέμα,πήγαινε να διαβάσεις.'της ειπα επικριτικά καθώς έψαχνα στην ντουλάπα μου για κάτι καλό.

'Αφήνεις τον κούκλο για τον πανούκλο.'συνέχισε ακάθεκτη και έπεσε με φόρα στο κρεβάτι.

'Δεν υπαρχει καν αυτό που είπες.'είπα γελώντας με την λέξη που ειχε χρησιμοποιήσει και πέταξα πάνω της ενα άσπρο φόρεμα.

'Μα είναι δυνατόν;Ο Μιχάλης είναι υπέροχος,πανέμορφος,με σωματάρα...'μόλις πήγε να συνεχίσει της πέταξα αλλο ενα φόρεμα στα μούτρα και με κοίταξε μουτρωμένη.

'Ο Μιχάλης είναι φίλος μου και με τον Χρήστο θα βγώ απλά μια βόλτα.'είπα απλά και επιτέλους βρήκα το φόρεμα που έψαχνα εδω και ώρα.

How To Be A Bad Girl#READINT2017Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon