'Εφόσον με θεωρείς φίλη σου,γιατί φεύγεις;Γιατί κάθε φορά προτιμάς να μένεις μακριά μου για μέρες αντί να ερθείς να μου μιλήσεις;'έθεσα εκνευρισμένη τις ερωτήσεις μου και ξεφύσηξε.'Είναι περίπλοκο.'ψυθίρισε μέσα απο τα δόντια του.
'Μπορώ να καταλάβω.'δήλωσα ακάθεκτη και σταύρωσα τα χέρια μου,κάτω απο το στήθος μου.
'Γιατί δεν θέλω να ξακωθούμε γαμώ.Αν γίνει αυτό υπάρχει ο κίνδυνος να στραβώσεις μαζί μου και να φύγεις.Και πίστεψε με Φαίη,το τελευταίο που θέλω είναι να με αφήσεις και εσύ.'είπε κάθετος και έτριψε τα μάτια του μηχανικά.
'Τώρα πιά,σε έχω συνηθίσει.Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα είναι να μην είσαι δίπλα μου.'πρόσθεσε ξεφυσώντας και σήκωσε το κεφάλι του να με κοιτάξει.
'Εφόσον τα λές όλα αυτά.Εφόςον με θεωρείς φίλη σου.Γιατί δεν μου ανοίγεσαι;'ρώτησα πιό ήρεμη απο πρίν και έκλεισε την πόρτα αρκετά δυνατά,πίσω του.
'Που κολλάει αυτό;'ρώτησε εκνευρισμένος και δάγκωσε αγχωμένος το κάτω χείλος του.
'Παντού κολλάει.Εδώ και τρείς μήνες κάθομαι μαζί σου Μιχάλη,και δεν ξέρω σχεδόν τίποτα για σένα.'είπα με θράσος και ξεφύσηξε.
'Ούτε και εγώ δεν ξέρω για σένα Φαίη.'μου αντίγυρισε και αμέσως μουτρωσα.
'Ξέρεις τα πάντα για εμένα.'είπα με πηγμή και με κοίταξε ειρωνικά.
'Αλήθεια;Που είναι η μητέρα σου Φαίη;'ρώτησε και αρχισε να με πλησιάζει.
'Μπορείς να σταματήσεις;'είπα νεύρα και με πλησίασε.
'Που είναι η μητέρα σου Φαίη;'είπε πάνω απο το κεφάλι μου συλλαβιστά και αμέσως είκονες άρχισαν να περνάμε απο το μυαλό μου.
Άηχα κατέβασα το κεφάλι μου και κοίταξα τα κορδόνια των παπουτσιών μου.Τα χέρια μου άρχισαν να τρέμουν και ένιωθα το σώμα μου να πονάει παντού.Ιδρώτας άρχισε να κατακλύζει και το στόμα μου ξεράθηκε.Και τώρα δυστυχώς δεν ήταν απο την περίοδο.
Σύντομα τα χέρια του Μιχάλη έπιασαν τα δύο δίκα μου,και τα τοποθέτησε απαλά πάνω στο φουσκωτό στέρνο του.Σήκωσα το κεφάλι μου και τον κοίταξα.Αμέσως ενιωσα ξανά το σκοτάδι να με κατακλύζει.
'Τι συμβαίνει;'ψυθίρισε κοιτώντας με και ξεφυσηξα μη μπορώντας να αναπνεύσω.
YOU ARE READING
How To Be A Bad Girl#READINT2017
Teen Fiction1° Ανεξάρτητο βιβλίο της σειράς. 'Τι πας να κανείς;'ρώτησε εκνευρισμένος καθως ήρθε δίπλα μου. 'Να καπνίσω;'είπα το αυτονόητο και πήγα να το βάλω στα χείλη μου.Τελευταία στιγμή ήρθε και το πήρε απο τα χέρια μου.Τον κοίταξα θυμωμένη. 'Μην δοκιμάσεις...