~40~

10K 1.5K 1.5K
                                    



'Χώστο πιο βαθιά!'είπε το αυτονόητο ενθαρρύνοντας με.

'Δεν γίνεται να το βάλω πιο βαθιά.Δεν χωράει.Και υποτίθεται ότι θα με βοηθούσες.'είπα κοιτώντας τον σαν εξωγήινο και αναστέναξε.

'Φυσικά και χωράει ρε Φαίη.'είπε αναστενάζοντας και τον κοίταξα με γουρλωμένα τα μάτια.

'Είναι τεράστιο.'αναφώνησα προσπαθώντας να το χώσω στο στόμα μου.

'Καλά ναι!Αλλά θα σου αρέσει.'είπε με βεβαιότητα και αναστέναξα κοιτώντας τον σαν τρελό.Τότε ήταν που τον θύμωσα.

'Απλά,Χώστο.'είπε και το έσπρωξε πάνω στην μούρη μου.Με κλειστά μάτια το έβαλα στο στόμα μου.Επιτέλους!

'Αντε φάε το γαμω χάμπουργκερ να τελειώνουμε.'είπε ξεφυσώντας και δάγκωσα την δεύτερη δαγκωνιά απο αυτό το πράγμα.

'Λοιπόν;'ρωτησε μασουλώντας το δικό του,καθώς εγώ προσπαθούσα να καταλάβω την γεύση του δικού μου.

Καλώς ήρθατε στα Goody's!

'Εμμ καλό είναι!Αλλά στην πιτσαρία θα μου άρεσε πιο πολύ.'παραδέχτηκα καθώς όταν με ρώτησε διάλεξε ακριβως το αντίθετο απο την απάντηση μου.

'Δεν συγκρίνονται τιγράκι.Και απορώ πως δεν είχες φάει μέχρι σήμερα.'είπε άφωνος με την ιδια περίεργη φατσα όταν του πρώτο ανακοίνωσα.

Και όμως να μαστε εδώ με τον Μιχάλη να τρώμε σε ενα απο τα φαστουνταδικο της Θεσσαλονίκης.Μετά απο τόσες ωρες στο αυτοκίνητο μας είχε κόψει η λόρδα.

Το κινητό μου δονήθηκε για εκατοστή φορά και ετσι αποφάσισα να το ανοίξω να δώ τι ακριβως γινόταν.Καλύτερα να μην το έκανα!

•57 κλήσεις από μπαμπάκας.

•20 μυνήματα απο μπαμπάκας.

•30 κλήσεις απο Μαλάκας.

•10 μηνύματα απο Μαλακας.

Ξεφυσηξα αναστατωμένη βλέποντας τον πατέρα μου τόσο αναστατωμένο.

Και επίσης λόγου του Χρήστου.

Είπε ότι ήταν ερωτευμένος μαζί μου και πλέον είχα καταλάβει οτι και εγώ ήμουν.

Και πολλές θα αναρωτιέστε για τον Μιχάλη σωστά;!

Ο Μιχάλης δεν νιωθει τιποτα απολύτως για εμένα.

How To Be A Bad Girl#READINT2017Where stories live. Discover now