'Εγώ φεύγω.'ανακοίνωσε ο Χρήστος απο πίσω μου και βγήκε έξω.Η Βάσια σήκωσε το κεφάλι της ελαφρά και τον κοίταξε με μίσος.Έτσι κάνει όταν δεν συμπαθεί κάποιον,και αυτό μάλλον έγινε επειδή με αποσχόλησε και δεν πήγα να την πάρω.'Τα λέμε στο σχολείο Φαίη.'είπε με ένα αυτάρεσκο χαμόγελο και έπιασε πειράχτηκα το μάγουλο μου.Απομακρύνθηκα αηδίασμενη απο δίπλα του και αμέσως έριξε ενα γελάκι.
Δεν του απάντησα,δεν με ένοιαξε και πολύ που έφυγε.Μην σας πώ,χάρηκα κιόλας.
Πριν φύγει τελείως απο το σπίτι,έριξε μια τελευταία ματιά στον Μιχάλη,που τον κοιτούσε ήδη,εκνευρισμένος.
Τον είδα που μπήκε στο αυτοκίνητο του,και μόλις ξεκίνησε άφησα μια βαθιά ανάσα να βγεί απο το στόμα μου.
'Να φεύγω και εγώ.'είπε τσιτωμένος ο Μιχάλης και φόρεσε το δερμάτινο του.
'Εντάξει.'απάντησα απλά κοιτώντας οπουδήποτε άλλου εκτός απο το προσώπου του.Ένιωθα τα μάγουλα μου να έχουν πάρει για άλλη μια φορά φωτιά.
Χωρίς να πεί τίποτα παραπάνω,ξεφύσιξε και άρχισε να κατεβαίνει τα σκαλιά της εξώπορτας.
Για μια στιγμή σκέφτηκα να τον αφήσω να φύγει,αλλά μόλις συνειδητοποίησα οτι έφερε την Βάσια σώα και αβλαβής στο σπίτι,φώναξα κατευθείαν το όνομα του.
Θα ήταν μεγάλη ντροπή να μην το κάνω αυτό.
Γύρισε απότομα και με κοίταξε παραξενεμενος.
Ξεροκατάπια και δάγκωσα το κάτω χείλος μου.
Αυτό θα είναι δύσκολο.
'Τι;'ρώτησε αγανακτισμένος.
'Θ-θέλεις να έρθεις μέσα;'τον ρώτησα διστακτικά,σφίγγοντας την μικρή στην αγκαλιά μου.
Με κοίταξε γελώντας και κούνησε αποδοκιμαστικά το κεφάλι του.
'Θα τα πούμε στο σχολείο Φαίη.'είπε προσπαθώντας να μου χαμογελάσει,κάτι στο οποίο απέτυχε παταγωδώς.
Ωραία,τώρα με λέει και Φαίη.Και οφείλω να πώ,οτι δεν μου αρέσει καθόλου.
Προσπάθησε να φύγει ξανά αλλα η φωνή μου τον σταμάτησε για άλλη μια φορά.
'Τι έγινε πάλι;'ρώτησε ξεφυσώντας και γύρισε να με κοιτάξει.Φαινόταν θυμωμένος.
YOU ARE READING
How To Be A Bad Girl#READINT2017
Teen Fiction1° Ανεξάρτητο βιβλίο της σειράς. 'Τι πας να κανείς;'ρώτησε εκνευρισμένος καθως ήρθε δίπλα μου. 'Να καπνίσω;'είπα το αυτονόητο και πήγα να το βάλω στα χείλη μου.Τελευταία στιγμή ήρθε και το πήρε απο τα χέρια μου.Τον κοίταξα θυμωμένη. 'Μην δοκιμάσεις...