~15~

14.8K 1.5K 1.3K
                                    




Ο Μιχάλης είχε σταυρώσει τα χέρια του πάνω στο στέρνο του και με κοιτουσε με ενα αυτάρεσκο χαμόγελο.Με λίγα λόγια το απολάμβανε όλο αυτό.

Τα ματιά μου ηταν κολλημένα πάνω του,και όσο και αν το μυαλό μου φώναζε να σταματησω να τον κοιτάω,το σώμα μου έπραττε αλλιώς.

Ο Χρήστος γύρισε και κοίταξε την κατεύθυνση που κοιτούσα και αμέσως τσιτώθηκε.

'Μιχάλη δεν σε αφορά το θέμα.Ξεκουμπίσου.'έτριξε ο Χρήστος θυμωμένος και με απελευθέρωσε απο το κράτημα του.

Μαζεύτηκα περισσότερο και κόλλησα την πλάτη μου στον τοίχο.Εύχομαι να μην τσακωθούν.

'Εντολές απο παπάρια δεν δέχομαι.'είπε και ο Μιχάλης με την σειρα του,κάνοντας με να γουρλώσω τα μάτια μου,απο το ποσο κρύα και άγρια βγήκε η φωνή του.

'Φαίη φεύγουμε.'με διέταξε ο Χρήστος,γυρνώντας το κεφάλι του προς το μέρος μου.

'Αν θες να σου σπάσω και τα δυό πλευρά αυτή την φορά,παρτην.'πετάχτηκε ο Μιχάλης εξαγριωμένος.

'Δες με!'τον προκάλεσε με ενα χαμόγελο.Ξαφνικά το μπράτσο σφίχτηκε μέσα στα κρύα χέρια του Χρήστου και το βίαιο τράβηγμα του έκανε ολο το σώμα μου να ανασηκωθεί.

Η καρδιά μου άρχισε να χτύπαει σε γρήγορους ρυθμούς και χωρίς πολλά-πολλά είχα ήδη αποφασίσει απο μέσα μου οτι θα ακολουθήσω τον Χρήστο.

Το τελευταίο πράγμα που θέλω είναι να τσακωθούν εδώ πέρα.Δεν θα έβαζα τον Μιχάλη σε μπερδέματα ξανά.Και επιπλέον δεν θα ήθελα να ξανά φροντίσω τον Χρήστο.

Και μονο που το σκέφτομαι τρομάζω.

Χαμήλωσα το κεφάλι μου και αφήσα το σώμα μου στα χέρια του που με τραβούσαν προς την αντίθετη πλευρά του διαδρόμου.

Πρίν καν προλάβουμε όμως να κάνουμε ένα βήμα το χέρι του Μιχάλη με σταμάτησε.

'Δεν έχει να πάει πουθενά μαζί σου.'δήλωσε τονίζοντας την κάθε λέξη της πρότασης του.Με τράβηξε προς το μέρος του,βάζοντας με δίπλα του.

'Και όμως,βλέπεις με ποιόν έρχεται.'είπε με ένα νικηφόρο χαμόγελο και χάιδεψε ανατριχιαστικά το μπράτσο μου.

Μα τι κάνει;

Αηδιασμένη,κάνοντας ενα κουραστικό μορφασμό απομακρύνθηκα απο το αγγιγμά του.

How To Be A Bad Girl#READINT2017Where stories live. Discover now