*Το κεφαλαιο ξανα ανεβηκε διοτι κάποιοι μου στείλανε μηνυμα οτι δεν τους εμφανιζόταν...Όσοι διάβασαν το κεφαλαιο δεν χρειάζεται να το ξαναδιαβάσουν❤️..Το σώμα μου είχε κολλήσει απο κάτω του και τα μάγουλα έκαιγαν απο την ντροπή που ένιωθα αυτήν την στιγμή.Ολο το σώμα του βρισκόταν απο πάνω μου,και το μυαλό μου δεν έφευγε απο το πόσο γυμνασμένο ήταν,και απο το ποσό ήταν εμφανής οι κοιλιακοί του,στην περιοχή της κοιλιάς μου.
Ας με χαστουκίσει κάποιος.
'Τιγράκι,δεν μιλάς και ανησυχώ.'τον άκουσα με πειραχτηκό ύφος,κάτι που δήλωνε οτι απολαύμβανε την στιγμή που δεν μιλάω.Υπερβολικά πολύ μπορώ να πώ.
Τα χείλη μου είχαν ενωθεί σε μια ίσια γραμμή και ένιωθα το στόμα μου ξερό.
'Με απογοητεύεις.Δεν είσαι και τόσο τιγράκι τελικά,γατάκι.'πρόσθεσε παιχνιδιάρικα,τοποθετώντας καλύτερα τα χέρια του δεξιά απο το κεφάλι μου.
'Μιχάλη τι λ-λες να φ-φύγεις απο π-πάνω μου;'έβγαλα την πρώτη μου μιλιά νευρικά,καθώς πνιγομουν απο κάτω του.Και οχι μόνο απο ντροπή αλλα και απο το βάρος.
'Τι λες για όχι;'είπε και χαμογελώντας μου ειρωνικά,έχωσε το κεφάλι του στον λαιμό μου,χωρις να επιχειρήσει τίποτα να κάνει.Ευτυχώς.
'Μιχάλη με πονάνε τα χέρια μου σήκω.'συνέχισα ψέματα αφήνωντας ενα ψεύτικο βογκητο πόνου να βγεί στην επιφάνεια.
'Μα με τα χέρια σου,δεν έχουμε κάνει τίποτα,ακόμα.'είπε με πονηρό ύφος καθώς σήκωσε το κεφάλι του για να με κοιτάξει με το συνηθισμένο μειδίασμα.
Δεν κατάλαβα καθόλου που κολλούσε αυτή η έκφραση.
Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε με τα χέρια μου;
'Μιχάλη σε παρακαλώ.'ειπα ενοχλημένη για ακόμη μια φορά και άρχισα να κουνάω το σώμα μου απο κάτω του.Συγκεκριμένα τον γοφό μου.
Τα μάτια του γούρλωσαν και αμέσως τα χέρια του μεταφέρθηκαν με δύναμη στην μεση μου,σταματώντας το.Τον κοίταξα παραξενεμένη και ξερόβηξα.
'Δεν θέλεις να έχουμε ατυχήματα.'μουρμούρισε με ενα αναψοκοκκινισμένο βλέμμα και με φόρα,σηκώθηκε επιτέλους απο πάνω μου.
Τι έκανα πάλι;
Αυτόν τον άνθρωπο δεν μπορώ να τον καταλάβω.
YOU ARE READING
How To Be A Bad Girl#READINT2017
Teen Fiction1° Ανεξάρτητο βιβλίο της σειράς. 'Τι πας να κανείς;'ρώτησε εκνευρισμένος καθως ήρθε δίπλα μου. 'Να καπνίσω;'είπα το αυτονόητο και πήγα να το βάλω στα χείλη μου.Τελευταία στιγμή ήρθε και το πήρε απο τα χέρια μου.Τον κοίταξα θυμωμένη. 'Μην δοκιμάσεις...