*Στο κεφαλαιο έγιναν μικροαλλαγές άρα δεν χρειάζεται ξανα να το διαβάσετε.Απλά στο τέλος προσθεσα το σπόιλερ του ~24~.
(Το είχα ξεχασει😢)..'Δεν σε αντέχω άλλο!Θέλω να βγείς απο την ζωή μου και..και....'η γλώσσα μου ξαφνικά κόλλησε και το βλέμμα του Μιχάλη στένεψε δείχνωντας μου το ποσο θυμωμένος είναι.
'Μιχάλη δεν θυμάμαι τα υπόλοιπα.'ξεφούρνισμα και έσπρωξα ξεφυσώντας το σώμα μου πάνω στο τοίχο της τουαλέτας.
'Ελα τι μου λες.'είπε ειρωνικά και τύλιξε τα χέρια του πανω στο στέρνο του.'Είδες τιγράκι γιατί πρέπει να κάνουμε ιδιωτικά μαθήματα;Αν στα λέω εδώ,στο σχολείο,δεν θα συγκράτησες τίποτα.'πρόσθεσε μέσα απο τα δόντια και αμέσως χαμήλωσα το κεφάλι μου απογοητευμένη.
Δεν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο,άλλωστε εγω του ζήτησα να μου το διδάξει εδω πέρα αλλα τίποτα.Σιγά μην το καταλάβαινα.
'Απλά τα διαγωνίσματα με πνίγουν αυτόν το καιρό,για αυτό στο ζήτησα.'μουρμούρισα κοιτώντας τα λυμένα κορδόνια των παπουτσιών μου.
'Δεν έχουμε άλλη λύση.Του χρόνου λογικά θα φύγω απο εδώ μέσα,άρα μας απομένουν μόνο επτά μήνες για να τον αντιμετωπίσεις.'είπε απόλυτος και σήκωσα το βλέμμα μου να τον κοιτάξω.
'Καλά θα προσπαθησω να φτιάξω το προγραμμα μου τοτε.'απάντησα απλά και έγδαρα το κάτω χείλος μου.
'Ετσι μπράβο το τιγράκι.'είπε χιουμοριστικά και πείραξε με τα δαχτυλά του την κρύα μύτη μου.
Απτόητος μετά απο λίγο άνοιξε την πόρτα.
'Να σε περιμενω στο πάρκινγκ μετά το σχόλασμα;'τον ρώτησα καθώς βγαίναμε απο την τουαλετα που είχαμε χωθεί για να μου πει τον τρίτο τρόπο.
Κατι που δεν καταφέρει να μου εξηγήσει.Οπως είδατε.
'Ναι,όπου θές.'απάντησε χωρις να μου δώσει ιδιαίτερη σημασία,καθώς τα μάτια του είχαν καρφωθεί πίσω απο μένα.
Γύρισα το κεφάλι μου και κοίταξα την κοπέλα που πλησιασε τις προάλλες στην τραπεζαρία,να τον κοιτάει με εναν λυσσαλέο τρόπο.
Ξεφύσηξα ενοχλημένη,καθως για μια ακόμη φορά αδιαφόρησε για αυτά που του ελεγα, και γύρισα μπροστά μου.
YOU ARE READING
How To Be A Bad Girl#READINT2017
Teen Fiction1° Ανεξάρτητο βιβλίο της σειράς. 'Τι πας να κανείς;'ρώτησε εκνευρισμένος καθως ήρθε δίπλα μου. 'Να καπνίσω;'είπα το αυτονόητο και πήγα να το βάλω στα χείλη μου.Τελευταία στιγμή ήρθε και το πήρε απο τα χέρια μου.Τον κοίταξα θυμωμένη. 'Μην δοκιμάσεις...