~37~

10.5K 1.5K 1.8K
                                    


Το αίμα μου έχει παγώσει.

Τον έβλεπα μετά από ένα σχεδόν ολόκληρο μήνα και τώρα συνειδητοποίησα πόσο πολύ μου είχε λείψει.Μόνο που τώρα τον παρατηρούσα το βλέμμα του αν μπορούσε να με σκοτώσει θα το είχε ήδη κάνει.

Όχι δεν με κοιτούσε με μίσος αλλα με κάτι χειρότερο.

Απογοήτευση.Κάτι που με έκανε να νιώσω φτηνή.Ένιωθα σαν να είχα κάνει κάτι πολύ κακό.Και βασικά είχα κάνει,και μόνο που είχα φέρει τον Χρήστο στο δωματίου μου έφτανε.

Πάντα ομως προτιμούσα τον Μιχάλη περισσοτερο απο τον Χρήστο.

Αλλα μετά το φιλί του και όλη αυτή την καλοσύνη απο την μεριά του Χρήστου τα πράγματα περιμπλεχτηκαν.Πλέον δεν ξέρω τι θέλω.

Θέλω τον Χρήστο;

Θέλω τον Μιχάλη;

ΔΕΝ ΞΕΡΩ.

Πάντως με τον Μιχάλη τα πράγματα είναι αρκετά δύσκολα.Και εφόσον δεν μου μίλησε εδώ και μέρες σημαίνει ότι δεν αισθάνθηκε τίποτα μέσα απο το φιλί μας.Κάτι που δεν ισχυεί για εμένα.

Και μέτα απο το τηλεφώνημα καταλαβα οτι λογικά είναι κολλημένος αλλου.Λογικα θα θέλει κάποια αλλη.Και με το δίκιο του φυσικά.

'Φαίη;'μας κοιτάζει έντρομος και αμέσως δάγκωσα το εσωτερικό του μάγουλού μου για μην ουρλιάζω απο ντροπή.

'Καλώς τον και ας άργησε.'πήρε την θέση μου ο Χρήστος και απάντησε με ένα ειρωνικό χαμόγελο να στολίζει ολόκληρο το προσωπό του.

'Τι κάνετε εδώ;'συνέχισε ο Μιχάλης πρός το μέρος μου αγνοώντας το σχολιο του Χρήστου.

'Είμασταν έτοιμοι να κάνουμε παθιασμένο έρωτα αλλα μας το χάλασες.'ξαναμιλησε ο Χρήστος και πραγματικά εκείνη την στιγμή ήθελα να πετάξω ενα καρπούζι στην κεφάλα του.

Πρίν προλάβω να ξανααπαντήσω το χέρι του Μιχάλη προησγηώθηκε στο μάγουλού του Χρήστου,το κεφάλι του γύρισε μια φορά αλλα γρήγορα επανήλθε κοιτάζοντας τον Μιχάλη σαν θηρίο.

'Μιχάλη τι έκανες;'φώναξα έντρομη πρός το μέρος του.

'Ας σταματούσε της βλακίες.'είπε κοφτά και τότε ηταν που ο Χρήστος πήγε να του ορμηξει.

How To Be A Bad Girl#READINT2017Where stories live. Discover now