~30~

14.5K 1.4K 1.9K
                                    


'Κρυώνεις;'έσπασε την σιωπή καθώς τα δόντια μου εδώ και ώρα έτριζαν.

'Λίγο.'απάντησα αβέβαιη και δάγκωσα νευρικά το κάτω χείλος μου.

Αμέσως το χέρι του απλώθηκε και άνοιξε το καλοριφέρ.Η θερμότητα δεν άργησε να ζεστάνει το αυτοκίνητο.Και αμέσως ενιωσα Τότι σώμα μου να χαλαρώνει.

'Θα λείψω για τρείς μέρες.'μου ανακοίνωσε καθώς γύρισε να με κοιτάξει.'Αλλα η αλήθεια είναι οτι δεν το θέλω.'πρόσθεσε.

'Γιατί θα λειψεις;'ρώτησα με ενα άπραγες βλέμμα και προσπάθησα να συγκεντρωθώ μπροστά στο αυτοκίνητο.

'Εχω κάποιες δουλειές.'απαντησε ξερά και βολεύτηκα καλύτερα στο κάθισμα.

'Και γιατί δεν θελεις να πάς;'έθεσα την επόμενη ερώτηση μου.

'Εξαιτίας σου.'είπε ξαφνικά και τον κοίταξα παραξενεμένη.

'Με κάνει...να έχω αγωνία...όταν είσαι μακριά μου.'πρόσθεσε και κοκκάλωσα.

Τα μάτια του ήταν γεμάτα πραότητα,αλλα και ένταση.Έμοιαζαν ομως να κανουν τα κόκαλα μου να μαλακώνουν.

'Δεν καταλαβαίνω.'ψυθίρισα ντροπαλά και του ξέφυγε ενα γελάκι.

'Ελα τώρα Φαίη.Μιλάμε για σένα.Αν βρείς ευκαιρία ακόμα και σε οδόστρωμα πέφτεις.'είπε με ενα γελάκι,παρασέρνοντας και εμένα.

'Αύτο είναι λιγάκι αλήθεια.'παραδέχτηκα γελώντας και ύστερα το βλέμμα μου σοβάρεψε.

'Και δεν θα μου πείς που θα πάς;'ρώτησα πιο ναζιαρικα οταν ξεκίνησε το αυτοκίνητο.

'Μια δουλεια με τα παιδιά είναι Φαίη.'είπε απόλυτος και σταμάτησε επιτέλους το αυτοκίνητο μπροστά απο το σπίτι μου.

'Εντάξει,θα τα πούμε τότε.'είπα χαρωπά και πήγα να βγώ απο το αυτοκίνητο.

'Σε τρείς μέρες.'μουρμούρισε και γύρισα να τον κοιτάξω ειρωνικά.

'Πέρασα πολύ ωραία.Σε ευχαριστώ.'είπα ντροπαλά και άφησα ενα γρήγορο φιλί στο μάγουλό του πριν το καταλάβει.

Χωρίς να περιμένω να πεί κάτι παραπάνω,κατευθύνθηκα προς την πόρτα.

Ευτυχώς που ο μπαμπάς μου δεν είναι σπίτι.

° ° ° ° °

How To Be A Bad Girl#READINT2017Where stories live. Discover now