Το σώμα μου είχε κολλήσει στο έδαφος κοιτώντας τον θυμωμένη.Ένιωθα τα χείλη μου αφυδατωμένα και αμέσως το χέρι μου τα άγγιξε νιώθοντας την γεύση της ζάχαρης.Ύπουλο γλυκό μπισκότο!
'Τιγράκι θα με κοιτάς για πολύ ώρα;'ρώτησε ειρωνικά και αμέσως ταρακούνησα το κεφάλι μου,πέρα-δώθε.'Έχουμε πολύ δουλειά πάμε.'συνέχισε και γύρισε προς την αντίθετη κατεύθυνση.
Αμέσως ένιωσα το σώμα μου να ξεπαγώνει απο την θέση του και το πρόσωπο μου να ρυτιδιάζει απο θυμό.
'Μιχάλη.'φώναξα προτού προλάβει να μπεί στο επόμενο μαγαζί με φορέματα.
Χωρίς να φέρει αντιρρήσεις,το σώμα του γύρισε πρός το μέρος μου και στο προσωπό του είχε απλωθεί ένα ειρωνικό χαμόγελο,το οποίο έσβησε μόλις αντίκρυσε με τι φόρα πήγαινα προς το μέρος του.
'Τι θές τιγρ-'η προταση του δεν τελειοποιήθηκε ποτέ καθώς το χέρι μου σηκώθηκε με φορά πάνω στο μάγουλό του,κάτι που δεν κούνησε το κεφαλι του χιλιοστό.
'Γιατί το έκανες αυτό;!'ο τόνος του κοφτός και στο προσωπο του ενας ανεξήγητος θυμός που δεν είχα ξαναδεί.
'Αυτό που έκανες εσύ δεν θα έπρεπε να γίνει.'του αντίγυρισα δήθεν θυμωμένη,καθώς το σώμα μου έτρεμε απο φόβο.
'Το φιλί εννοείς;'η έκφραση του χαλάρωσε αφήνωντας τους ώμους του να πέσουν, ξεφυσώντας,πρός τα κάτω.
'Ναι!Δεν θα με φιλάς εμένα.'ειπα νευρικά και στραβοκατάπια.
'Δεν καταλαβαίνω τι λές.Εγώ μονο το ζελεδάκι σου έδωσα.'αποκρίθηκε με ενα αθώο βλέμμα αλλα το πονηρό μείδιασμα στο πρόσωπο του με εκνεύρισε περισσότερο.
'Μιχάλη κόψτο.Δεν μου άρεσε και δεν θέλω να το ξανα κάνεις!'είπα με θυμό κανοντας τον να με κοιτάξει σοβαρός.
Η έκφραση του ομως ξαφνικά άλλαξε τελείως.Το σαγόνι του σφίχτηκε,το προσωπο του άσπρισε με την κακιά έννοια και τα μάτια του απο ανοιχτό γκρί σκούρυναν προς ενα βαθύ τρομαχτική γκρί.
Η όψη του ήταν τρομακτική!
Για μια στιγμή νόμιζα οτι κοιτουσε εμένα και είχα μείνει στήλη άλατος.Αλλα μόλις βρήκα την κατεύθυνση του ματιού γύρισα πισω απο μένα.
ESTÁS LEYENDO
How To Be A Bad Girl#READINT2017
Novela Juvenil1° Ανεξάρτητο βιβλίο της σειράς. 'Τι πας να κανείς;'ρώτησε εκνευρισμένος καθως ήρθε δίπλα μου. 'Να καπνίσω;'είπα το αυτονόητο και πήγα να το βάλω στα χείλη μου.Τελευταία στιγμή ήρθε και το πήρε απο τα χέρια μου.Τον κοίταξα θυμωμένη. 'Μην δοκιμάσεις...