*dwa miesiące później* Laura*zdjęcie u góry*
Z westchnięciem ulgi zeszłam z dywanu ciesząc się, że to koniec wywiadów i zdjęć na dziś. Dzisiaj wybrałam się na galę MTV Video Music Awards gdyż dostałam zaproszenie więc postanowiłam skorzystać. W wywiadach potwierdziłam informację, że wyszłam za mąż a także ujawniłam wypuszczenie własnej linii ubrań. Czułam się wspaniale, wiedziałam, że wyglądam naprawdę dobrze i cieszyłam się na spotkanie ze znajomymi, z którymi na co dzień nie utrzymywałam kontaktu. Moja menadżerka przekazała mi najważniejsze informacje dotyczące nominacji w której będę wręczać nagrodę. Udałam się za kobietą, która miała pokazać mi moje miejsce siedzące na gali. Miałam wiele osób posyłając im uśmiechy i witając się ze znajomymi twarzami.
- To tutaj- oznajmiła blondynka po chwili odchodząc. Siedziałam w czwartym rzędzie tuż przed sceną, obok mnie miała siedzieć Kylie Jenner wraz z siostrą Kendall. Uśmiechnęłam się siadając i rozglądając się wokoło. Jak na razie siedziałam jako jedna z niewielu większość była jeszcze pewnie na dywanie. Nagle pomyślałam co teraz robi Justin, który nie chciał ze mną przyjechać. Wymigał się pracą mimo, że jest niedziela i ma wolne jednak nie drążyłam tematu i nie mam zamiaru tego robić. Nie zamierzałam rezygnować z rozrywki i przyszłam bez niego.
- Laura! - moje przemyślenia przerwała Kylie siadając obok mnie
- Kylie- przytuliłam dziewczynę z uśmiechem na ustach- Dawno się nie widziałyśmy- oznajmiłam puszczając ją i z powrotem siadając
-Dość długo- powiedziała - Słyszałam, że wyszłaś za mąż- uśmiechnęła się szeroko poprawiając swoje długie czarne włosy.
- Tak- odpowiedziałam- Parę miesięcy temu- szczerze miałam wielu znajomych wśród celebrytów ale z nikim nie utrzymywałam stałego kontaktu. Raczej widywałam się z nimi na galach, pokazach mody czasem na wspólnych imprezach czy na koncertach, które zaniedbałam przez ostatni czas- Gdzie zgubiłaś Kendall? -zapytałam
-Poszła gdzieś z Kim a ja przyszłam aby nie przegapić otwarcia jak rok temu- zaśmiała się a ja jej zawtórowałam - Wiesz, że razem wręczamy nagrodę?
- Serio?- zdziwiłam się- Wiedziałam, że będę ją wręczać z kimś ale nie powiedzieli z kim.
- To teraz wiesz- zachichotała
- Laura?- podniosłam wzrok napotykając wysoką brunetkę ubraną w czarną długą sukienkę.
- Cześć Kendall- przytuliłam ją tak samo jak jej siostrę wcześniej
- Pięknie wyglądasz- powiedziała za po podziękowała i również ją pochwaliłam. Po chwili gala oficjalnie się rozpoczęła występem Rihanny.
***********
- A teraz brawa dla Kylie Jenner oraz Laury Marano-Bieber!- powiedziała prezenterka a ja wraz z czarnowłosą skierowałyśmy się na scenę. W mojej dłoni była koperta, w której zapisany był zwycięzca w kategorii najlepszy teledysk roku. Obie stanęłyśmy przed mikrofonem naprzeciw wszystkich ważnych gości.
- W tym roku to nam przypadł zaszczyt wręczenia nagrody za najlepszy teledysk roku- zaczęła Kylie
- Nominowani w tej kategorii to One Direction "Drag me Down"- powiedziałam i poczekałam chwilę aż z ekranu za nami zniknie urywek teledysku i pojawi się kolejny- Calvin Harris feat. Rihanna - This Is What You Came For
- Oraz Fifth Harmony - Work From Home- dokończyła dziewczyna uśmiechając się szeroko po chwili po sali rozległy się brawa. Razem z Kylie objęłyśmy się w pasie, wyciągnęłam rękę z kopertą przed siebie po czym obie na siebie spojrzałyśmy
- Jesteś gotowa aby to otworzyć? - zapytałam tak aby mikrofon to uchwycił
- Nie- jęknęła dziewczyna odchodząc ode mnie o krok na co wokół nas rozbrzmiał śmiech wielu ludzi.
- No chodź tutaj- machnęłam na nią ręką chichocząc, z powrotem znalazła się obok mnie i wtedy powoli zaczęłam odklejać kopertę- A zwycięzcą zostaje- powiedziałam po czy delikatnie wyjęłam białą kartkę gdzie został zapisany wygrany w tej kategorii
- One Direction Drag Me Down!- powiedziałyśmy wspólnie a w tym samym momencie rozbrzmiały głośne brawa i piski. Kylie wyszła przede mnie wręczając nagrodę Louisowi, który szedł jako pierwszy. Przytuliła go i resztę chłopaków a ja uczyniłam to samo składając im gratulację. Stanęłyśmy dalej od nich ale nie zeszłyśmy ze sceny tak jak wcześniej nam kazano.
- To szalone!- przemówił Liam uśmiechając się szeroko i przejmując nagrodę od Louisa- Kręcąc ten teledysk wszyscy mieliśmy mnóstwo zabawy i nie traktowaliśmy tego w stu procentach jak pracę. To był niesamowity moment w naszym życiu- chłopak przekazał nagrodę Harry'emu, który dłonią poprawił swoje długie włosy
- Jesteśmy bardzo wdzięczni MTV za nominację w tej kategorii. To wszystko naprawdę wiele dla nas znaczy.
- Powinniśmy przede wszystkim podziękować naszym fanom za wsparcie, miłość i wiarę w nas- uśmiechnęłam się pod nosem na słowa Niall'a.
- Jesteście po prostu niesamowici!- krzyknął Louis- Dzięki wam zaszliśmy tak daleko i dzięki wam spełniliśmy swoje marzenia. Nigdy w życiu nie będziemy w stanie wam za to podziękować. Jeszcze raz wszystkim dziękujemy! Kochamy was!- zakończył po czym jeszcze pozostała trójka dodała podziękowania po czym wszyscy zeszliśmy ze sceny udając się za kulisy.
- Jeszcze raz gratulujemy- powiedziała Kylie uśmiechając się przerażająco szeroko.
- Dziękujemy- powiedział Niall- Będziecie na After Party?- zapytał przeskakując spojrzeniem ze mnie na czarnowłosą dziewczynę
- Nie wiem jak Laura ale ja będę- odpowiedziała
- A ty? - zapytał Harry ukazując urocze dołeczki w policzku. Po gali miałam od razu wrócić do domu, do Justina ale pod naciskiem uciążliwych spojrzeń i proszących min zmieniłam zdanie.
- Raczej się pojawię- zaśmiałam się na ich reakcję kiedy wszyscy przybili sobie piątki. Pokręciłam głową odwracając się i wracając na swoje miejsce nie chcąc przegapić występy Beyonce.
Wiem rozdział nudnyyyyy ale mimo wszystko jest troszkę ważny w dalszym rozwoju tego opowiadania. Ta historia będzie miała mniej więcej 30 rozdziałów więc jak widać nie dużo do końca :/ Jak wam się podoba kreacja Laury? :)
PS następny rozdział być może dopiero za tydzień gdyż od paru dni nie mam laptopa ( pisze na komputerze, który swoją drogą jest gratem) a jak wszystko dobrze pójdzie to odbiorę go z naprawy w piątek. :) Miłego weekendu!
CZYTASZ
Udawany związek
FanfictionJeden udawany związek, który rozwiąże ich wszystkie problemy związane z ich rodzinami oraz pieniądzmi . Zmuszeni rozpocząć wspólnie nowe życie zostawią wszystko za sobą . Tylko czy wcześniej się rozmyślą czy dalej będą brnąć w kłamstwa aby nie strac...