"DUY URFA...."

2.7K 87 32
                                    

SELAMIN ALEYKÜM MİLLET....

Uzun bir süre sonra tekrar beraberiz.

Malumunuz üzere okullar açıldı ve bizim yeni sevimsiz, gudubet, lanet , kenafir , kaknem, kazulet müdürcügümüz(!) yine kendisi gibi sıfatlara sahip öğretmenlerle  (kankacığımız hariç) bir olup sınıfları kardı. Tabii ki biz iki şurimşine tüm şanssızlığımızı ortaya koyduk ve ayrı sınıflara düştük.

Zaten yaz tatilinde ayrı bir şekilde zar zor yazdığımız bölümlerin yazılması daha da zorlaştı. Bu yüzden bu bölüm moral eksikliği ve ayrılıktan dolayı gecikti. Bu konu için sizden çok çok özür dileriz.

Ama az önce de söylediğimiz daha doğrusu yazdığımız gibi ayrı siniflardayiz ve okullar açıldı. Bu  nedenle bölümler sadece biraz, ufacık geç gelecek. Kitabı hemen bitirip atma gibi bir düşüncemiz yok.

"Kurşun Adres Sormaz Ki" bizim ilk göz ağrımız.

Bu kadar beklediğiniz için çok ama çok teşekkür ediyor ve sizi bölümle baş başa bırakıyoruz...

İyi okumalar...😍😍😍😍😍

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

"İkizlerimizin koruyacak bir kız kardeşe , bizim de bir Tuğba'ya ihtiyacımız olduğunu unutma bitanem. Seni seviyorum."

Narkozun etkisi altına girmeden önce duyduğum son cümle olmuştu.

Gerisi ise karanlıktı...

DEVRAN'DAN

2 saatten beri ne yapıyorlardı içeride? Dışarıda duranları meraktan öldürmeyi mi istiyorlardı?

Zaten yeteri kadar merak ediyorum onu. Yeteri kadar özlüyorum , herşeyini düşünüyorum , kıyamıyorum.

Ama o doktor bozuntuları ne yapıyor? Daha da meraklandırıyor,korkutuyor.

Ki korkuyu bilmeyen ben korkuyorum ya pek de hayra alamet değil.

O benim en kıymetlim en değerli varlığım. Onun için endişelenmeyeceğim de kime endişeleneceğim di'mi ama?

Ameliyathanenin önünde oturmuş düşünüyorken hemşire gelip "Beyefendi biraz sessiz olabilir misiniz? Bağıra bağıra o benim en değerlim en kıymetlim diyorsunuz. Başka hastalarımız da var. Biraz sessiz olalım lütfen." dedi ve gitti.

KURŞUN ADRES SORMAZ KİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin