3.უცნობის დღიური

2K 176 12
                                    

ეს თავი საკმაოდ დიდია ,რადგან ამდენი ხანი გალოდინეთ ვიფიქრე რომ ასე აჯობებდა.იმედია მოგეწონებათ❤

ყველაფერი ისევ ისეა.. აქ გატარებული ყოველი წამი მძულს,აქ მყოფ ხალხს ვერ ვუგებ და ჩემი ნიშნები დღითიდღე უარესდება.
არც არავინ გამიცნია და საერთოდ დიდი ხანი გავიდა რაც ვინმეს ველაპარაკე.ნამდვილ დიალოგს ვგულისხმობ და არა ჩემს დამცინავ ფრაზებს ყველას მიმართ.ბოლოს ნიკი იყო თუ არვცდები ვისთანაც 'ნამდვილი დიალოგი' მქონდა.მაგრამ იმის მერე აღარც მინახავს.რამდენიმე თვე გავიდა.ყოველდღე მივდივარ იმ ადგილას,მაგრამ არაფერი... შეძლება ახალი ადგილი იპოვა ან, უბრალოდ ვეღარ ახერხებს გამოსვლას.
თავს რატომ ვიწყნარებ?!მას არც კი ვიცნობ.მარტო სახელი ვიცი,და რამდენიმე ფაქტი მის შესახებ.
ძალიან ვნანობ მაშინ წვეულებაზე რომ არ წავედი.იქნებ მაგიტომ აღარ მოდის,დავპირდი რომ წვეულებაზე წავიდოდი და რომ არ მივედი ეწყინა ალბათ.
სისულელეა! მეოთხე კლასში ხოარ ვართ?!
იმ ტყის წვეულებაზე კი ერთი მიზეზის გამო არ წავედი.ეშლის საუბარი მოვისმინე,როგორ ელაპარაკებოდა ვირაცას ჩემზე. იმ ტიპს დაენიძლავა რომ წვეულებაზე შემაცდენდა.ესეთი რაღაც თქვა "ძალიან მარტოსულია,ასე რომ ბევრი წვალება არ დაგჭიდება.მიესალმე და შეიძლება ეგრევე ჩაგიგორდეს ლოგინში."
პატარა ბოზი!ყველა თავისნაირი გონია.
ხოო,მოკლედ მთელი ღამე ოთახში გავატარე. ასე რომ ქალწულობის დაკარგვა კიდევ ერთი დღით გადავდე.არმესმის სექსის რატომ ანიჭებენ ამხელა მნიშვნელობას.უბრალოდ წამიერი სიმაოვნებაა,ნუ თუ სკოლაში მყოფ ხალხს დავუჯერებთ ეს გამრავლებისთვის უმნიშვმელოვანესი ფაქტორია.რაღაც არამგონია 16-17 წლის გოგოები ამას ახალი სიცოცხლის ჩასანერგად  აკეთებდნენ.
ეშლიმ იმ საღამოს რამდენჯერმე დამაძლა წასვლა,მაგრამ უარი ვუთხარი. თუ ნიძლავში ფულის აღებას აპირებდა უწილოდ არ მოვაგებინებდი.
იმ დღის მერე საერთოდ არაფერი მომხდარა.საერთოდ არაფერი!არც მაიკი დამლაპარაკებია არც ნიკი მინახავს, და არც ის ორი ძუკნა საპირფარეშოში რომ ჭორაობდნენ ჩემზე.
...
აი დღეს კი რაღაც ნამდვილად მოხდა. რაღაც საინტერესო.დღიური ვიპოვე.ტყეში.ნიკის ადგიალს.უფროსწორედ უკვე ჩემს ადგილას. სახელი ან გვარი არ ეწერა. არც რამე განსაკუათრებული ნიშიანი აქვს რაც პატრონის პოვნაში დამეხმარება. სულ შავი ფერისაა და ყდაზე აწერია "არ შეეხოთ".სულელური წარწერაა,ამით ხომ უფრო მოგინდება მისი წაკითხვა. მოკლედ თავიდან არმინდოდა გადაშლა მაგრამ რადგან ჩემი ცხოვრების ეს ეტაპი სრულიად უინტერესოა, გადავწყვიტე წამეკითხა.რაღაც იმედი მქონდა რომ დღიურის პატრონი ჩემსავით ცუდად გრძნობდა თავს და სიმართლე რომ გითხრათ სწორედ ეს იყო ნამდვილი მიზეზი.
პირველ გვედზე ნახატი იყო.საკმაოდ კარგად იყო შესრულებული. ბიჭი ეხატა,საკმაოდ სიმპატოური, წელს ზემოთ შიშველი იყო, დარჩენილ სხეულს კი გადასაფარებელი უფარავდა.რახან საინტერესოდ დაიწყო გადავწვიტე გამეგრძელებინა.შემდეგ გვედზე თარიღი შევნიშნე.2014 წლის სექტემბერი. კითხვისას მივხვდი რომ ეს ის პერიოდია როცა დღიურის პატრონი  აქ გადმოვიდა.ხო და კიდევ, ბიჭია.ეს იქიდან დავასკვენი რომ სულ ბიჭებს და ბიჭების პანსეონს აღწერს.
პირველივე ჩანაწერში იგრძნობა მისი ოპტიმიზმი :

აკადემია გარყვნილებისათვისWhere stories live. Discover now