Cunostinte noi !

5.1K 233 44
                                    

(  Ce mai frumoasă coperta, mulţumesc pentru munca depusa ParkMaOn 😍😘🙏💝 )

A inceput totul ca o zi obisnuita de luni, cine stia ca aceasta zi avea sa fie o adevarata surpriza pentru mine

Perspectiva Anelis:

M-am trezit la fel de obosita si fara chef de viata exact ca toata lumea intr, o zi de luni.

-Cine a inventat scoala avea prea mult timp liber? Spun eu dupa care incep sa urlu pana îi atrag atentia mamei care vine speriata la mine.

-Ce s, a intamplat draga mea, ai păţit ceva? Spune ea respirand greu ceea ce arata ca s, a grabit sa ajunga la mine.

-Mami ,draga, iubire ,sti cat de mult te iubesc? 💞
-Nu,nu Poti sa stai acasa !
-Off

Incep sa ma pregatesc, imi pun o pereche de blugi negri, o camasuta din dantela, o pereche de botine negre si o geaca de piele si sunt gata de o alta banala zi de scoala.

Pe drum spre scoala ma intalnesc cu cea mai buna prietena a mea Corina.. Suntem cele mai bune prietene de la gradinita..

Noi suntem imbracate asemanator mai puţin ca ea e stilul sport si prefera tenesi si un tricou insa amandoua mergem pe principiul "negru e culoarea noastra fericita".

-Yoo ,Anelis gata de alta zi anosta!?
-O sa avem noi grija sa nu fie asa 😈
-Normal !😈
Ajungem la scoala ne asezam la locurile noastre ,din pacate suntem separate ,nu ne mai este permis sa stam impreuna .. Profesorii astia faci si tu niste greseli micute si gata .

Stau linistita si astept sa inceapa ora, cea ce e o premiera sa ma vada pe mine cineva cuminte in banca fara sa ma urc pe banci sau sa dansez cu colegii mei "dragi ".

Usa se deschide si intra domnul profesor de matematica insotit de 7 baieti pe care ni prezinta ca fiind colegii nostri cei noi, 3 sunt in clasa noastra si 4 la cealalta clasa.

Cei trei se prezinta :
-Buna eu sunt Jimin!
P:-Jimin tu o sa stai langa domnisoara Anelis
"De ce eu?? Nu putea sa gaseasca alta banca "
-Buna eu sunt Suga!
P:-Tu vei sta langa Corina .Si tu J-Hope vei sta langa Elena.

- Dar pe el nu l, ati lasat sa se prezinte ,este cam nepoliticos domn ' profesor!!

P:- Bine spus,domnisoara!! Ce ar fi sa te prezinti colegilor cei noi in timp ce rezolvi un exercitiu la tabla..

"Offf eu si gura mea cea sparta, bine ca nu am probleme cu scoala, exceptand faptul ca sunt buclucasa, am note foarte mari si ma descurc foarte bine la scoala.. "

Rezolv repede problema si trec la locul meu,unde sunt asteptata de noul meu colegut care pare cam playboy..
Ma uit la prietena mea si vad ca se intelege destul de bine cu Suga, nu au tacut toata ora.. Hmmn o sa am oare un cumnatel 😌

Suna coloposelul!!!

Clasa:-Uraaa!!!
Ma ridic si merg la Corina. Si fac cunostinta cu viitorul meu cumnat.
-Buna!! Suga nu ? Eu sunt ,Anelis!!
-Buna, Anelis! Incantat.
-Tu esti nou meu cumnat? Spun eu dupa care ma trezesc cu un cot in mana de la Corina.
-Poftim? Scuze ,nu am inteles, Poti repeta?
-Nimic am zis doar daca vrei sa stai cu noi la pranz? Am intors,o bine :))
-Sigur dar eu stau cu gasca mea, e in regula daca stau si ei cu noi?
-Sigur ca nu!!! Spune, Corina extaziata si cu o urma de ironie în glas.

Ne intalnim cu "gasca" cumnatului ,pe doi ii stim, iar ceilalti patru par si ei destul de ok.. Insa Jimin e cam ciudat, are o privire foarte perversa.

Ne asezam la masa, radem, vorbim, ne cunoastem pana cand simt o mana pe piciorul meu.

Jiminn!!! Asta e nebun, ii este cald cu dintii in gura..?

- Ce tot faci? Il intreb eu deja luand foc.
-Haide printesa nu face atata caz, nu e ca si cum nu ti, ar placea. Spune el cu o privire strengareasca.
Iau un pahar cu suc si il torn in capul lui Jimin.
-Tu ai inebunit?! Striga el la mine suparat, in timp ce toata cantina se uita la noi.
-Haide printesa nu e ca si cum nu ti, a placut! Spun eu cu zambetul pe buze. -Te, am vazut ca esti in calduri si am zis sa te racoresc puţin am facut ceva rău?

Prietenii lui incep sa rada de el, ceea ce il enerveaza mai rău. Incepe sa zambeasca diabolic ,se apropie de mine incet pana cand distanta dintre noi este aproape inexistenta.

Este prima mea carte ,primul capitol asa ca astept pareri mersii!!!

Un Nou Inceput 💞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum