Capitolul 28

1.3K 80 18
                                    

- Nu... Urla Jimin. Voi nu plecati nicaieri. Locul vostru este aici, langa mine.

- Cum poţi să spui ca nu te-ai fi întors, idiotule. Strig eu. Si Jackson incepe sa plângă.

-Gata ,gata micutule, spune Jimin si il leagana pe Jackson ,iar acesta adoarme la loc.

- De ce imi faci asta, tu chiar nu ma iubeşti... De ce ai vrut sa nu te mai intorci.... In scrisoare ai zis ca ai sa te intorci, dar tu nu ai mai vrut s-o faci. Zic eu si cad in genunchi.

- Nu mai zice asta ,nu ai nici măcar idee cat de mult te iubesc, prostia aia a fost spusă la supărare, te rog sa ma ierti iubire, spune si ma ia bland în brate.

- Sa te mai cred?... O sa ma părăseşti iar? Il prind de mana si il privesc in ochi. Ai zis ca atunci cand te intorci nu ai sa-mi mai dai drumul la mana.

- Nu am s-o mai fac, zice si ma tine strâns de mana.

- Promite. Zic eu cu accent de bebe.

- Promit. Rade el.

- Pe degeţel, zic cu o fata de copil distrus.

Jimin incepe sa rada si ma saruta pe frunte. -Pe ce vrei tu.

- Bine sa zicem ca te cred. M-ai supărat de doua ori pana acum mai ai decat o sansa. Zic eu si ma uit urat.

- Si daca folosesc si sansa asta, spune si se apropie ameninţător de buzele mele.

- Atunci.. Zic eu si ma napustesc asupra lui ,apoi il gadil.

- Inceteaza, deci asa jucam. Zice el si ma ia pe umar.

- Yaaa, ce sunt eu un sac cu cartofi. Strig eu si ma zbat.

- Esti un cartof care merita pedepsit, zice ,ma trânteşte pe pat si incepe sa ma sarute apasat si pasional, cu pofta de zici ca mai avea puţin si ma manca.

- Ce tot faci, zic eu si ma desprind din sarut. Suga si Corina sunt jos.

- Nu mai sunt, zice si se uita strengar la mine. I-am trimis acasa.

- Ce nepoliticos, rad eu.

- Nu vrei sa facem inaugurarea saltelei, imi sopteste el la ureche si imi trimite fiori in tot corpul.

- Nu poti sa te abti nu, spun eu si il musc de gat.

- Cum sa abtin cand tu faci asa. M-am abtinut atatea luni, ti-am dus dorul atâta timp. Te vreau, iti mai aminteşti ce mi-ai spus ultima data.

- Esti doar al meu.

- Exact... Si tu esti doar a mea, pentru totdeauna. Spune ,ma saruta pe gat si incepe sa-mi dea usurel jos rochita de pe mine.

In momentul ala Mark incepe sa planga.

- Offfd, sa nu cumva sa te mişti de aici inteles, zice zambaret imi da un pupic pe frunte si fuge sa il legene le Mark.

Doamne ca tata bun e.

- Deci unde am ramas, zice si se aseaza iar peste mine.

- Nu stiu, ce ar fi sa-mi reamintesti, spun eu si incep sa-i desfac naturii de la camasa.

- Pisicuţa mea are chef de joacă. Rade el.

- Poate...... Cu siguranta, mi-a fost dor de tine..... Sotiorule , zic si il sarut pe gat.

- Si mie sotioara mea, spune el vesel.

Se apleaca sa ma sarute dar inainte sa-si preseze buzele lui dulci si catifelate de ale mele, ii suna telefonul si eu incep sa rad.

Un Nou Inceput 💞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum