Capitolul 25

1.3K 83 3
                                    


Jimin:

Nu pot sa cred ca am ajuns si la stiri. Trebuie sa scap cumva de asta. Nici macar nu o iubesc. O urasc. Tatalui meu chiar nu ii pasa daca am si eu ceva de zis sau nu.

Stau in camera mea ,ma uit pe fereastra si vad cerul  ce este acoperit de miliarde de stele. "Oare privim amandoi cerul acum? Oare te mai gandesti la mine? Oare ma mai iubesti? " . Aceste intrebari ma macina pe interior de atata timp. Imi e asa de dor de ea.

Acum o luna imaginatia mea mi-a facut pentru prima oara o festa. Si a fost una tare dureroasa. Am vazut o pe Anelis, ma privea dintr-un colt al strazii, era insarcinata. Ce mi-as dori sa fiu acum cu ea si chiar sa avem un copil. Un mini Jimin, sau o mini Anelis. Vreau sa o strang in brate, sa o sarut, sa nu-i mai dau drumul. I-am promis ca am sa ma intorc si nu am putut sa imi tin promisunea.

O vreau.... acum.... sa fie langa mine. Acea ultima noapte pe care am petrecut o impreuna, pur si simplu nu pot sa o uit. Atingerile ei, zambetul ei, buzele ei delicate. Era totul perfect. Dar totul a luat sfarsit.

Am coborât la partel ,am trecut pe langa ai mei fara sa scot nici macar un sunet. M-am asezat pe fotoliu, am luat un mar , am muscat dupa care am zis.

- Esti fericit acum ca sti ca mi-ai distrus viata? Ii spun eu pe un ton sumbru tatei.

- Jimin... Incerca mama sa zica dar eu o întrerup.

- Mama tu nu te baga,.... ZI ESTI FERICIT?!! Urlu eu.

- Jimin sti ca este important sa te insori cu cineva de pe scara ta sociala. Nu ma mai face sa repet asta de 10000 de ori. Spune el pe un ton ferm.

- Nu imi pasa ce crezi tu, mie imi e dor de ea, de cum zambeam cand eram cu ea... Nu apuc sa termin ca lacrimile isi fac aparitia.

- Un barbat nu plange, controleaza-ti sentimentele.

- De ce nu sunt bărbat..... De ce sunt slab... Pentru ca o iubesc... Pentru ca as renunta la tot pentru ea... Pentru ca mi-as da viata pentru ea?? Spun eu cu un zambet de nebun scapat de la azil.

- Fiule noi ne gandim la viitorul tau, spune mama trista pentru ca ma vede asa.

- LA CE DRACU IMI MAI TREBUIE MIE POZITIE SOCIALA, SAU BANI SAU MAI STIU EU CE ALCEVA,....urlu eu dupa soptesc. Eu o vreau doar pe ea, doare de ea am nevoie.

- Fiule, o sa vezi ca pe viitor o sa imi mulţumeşti. Si in plus o sa gasesti alta fata, poate chiar  Melissa. Spune tata fara pic de emotie in glas.

- Nu o sa-ti multumesc niciodată, tu mi-ai distrus viata.  Eu nu vreau alta fata, eu o vreau pe ea.Noi avem cea mai puternica agentie de talente si totusi  cu ceea ce vrei o sa-mi distrugi viata... Si asta doar pentru o colaborare... Eu nu sunt pentru tine mai important de atat asa e tata?!. Mereu am foat doar un oarecare pentru tine... NICI MACAR NU TE COPORTI CA UN TATA, CE   FEL DE TATA VREA CA FIUL SAU SA SUFERE  . Chiar daca nu-ti convine eu ii apartin ei, sunt al ei si al nimanui alticineva, zbier si dupa ma duc nervos in camera mea.

Ma arunc in pat, imi iau telefonul si ii dau un mesaj lui Anelis.

" Iubire imi e dor de tine. Tie iti e? Ai grija de tine? Mananci regulat? Sa aj grija de tine, imi pare rau ca nu am putut sa-mi tin promisiunea, dar iti promit ca am sa o tin. Intr-o zi am sa ma intorc si atunci nu am sa te mai las singura niciodată .

Un Nou Inceput 💞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum