Capitolul 4

2.5K 158 19
                                    

- Ma iubesti nu??  Cu un botic de catelus de ne refuzat .
El cu o privire surprinsa spune :
-Da!
- Da ? Cat de mult?  Intreb eu ca si o iubita devotata ce sunt 😂
- Nu se poate descrie in cuvinte !spune el atat de convins incat aproape am crezut .
- Si eu ,spun asta cu un zmbet talamb pe fata si ma apropi incet de el si ma prefac ,ca vreau sa il sarut .

- Staaati!! Nu vreau sa vad asta ,spune aceste cuvinte si o ia la goana .
  
-Si sfarsit de scena ! Spun eu fericita si fac o plecaciune ,in timp ce restul clasei ma aplauda ,de parca ar fi fost scena vietii mele .
  - Stai asta a fost o minciuna?  Spune Jimin confuz.
- Da normal!  Acum ca fraierele alea cred ca sunt iubita ta nu o sa se mai apropie.. 
-De mine?  Spune el fericit.
- Nu!!  De banca, m-am saturat sa le gasesc aici.
- Si eu credeam ca.. 
Este oprit de venirea profesorului de engleza! 
După ce ne-a predat a cerut sa fie liniste pentru ca are sa ne spuna ceva.

-Deci ,am sa va spun doua lucruri:
- Primul in doua saptamani este balul de an. ceput de an
- Uraa, striga toti in cor.
  -Si cea de a doua veste este ca pentru saptamana viitoare aveti de facut un proiect.  Uraaa!!  Spune el malefic 😈in timp ce toata clasa dezaproba ceea ce a zis .
 
- Nu mai fiti asa de entuziastmi . Spune el razand .
  - Si va fi pe grupe? Spun eu curioasa .
  - Nu . Veti face pereche cu colegul de banca .
  In momentul acela cerul mi-a cazut in cap .

- Ceee ?? Eu trebuie sa fac pereche cu el ? Spun asta fiind tare revoltata de ceea ce se intampla .

- Daca tot iti place atat de mult ideea domnisoara , am sa va inscriu pe voi doi ca pereche participanta la bal!
    - Nuu, va rog ,va implor!
  - Ora s-a terminat elevi, vreau proiectele despre culturile straine pe catedra saptamana viitoare! 
   -Buna ziua! 
  -Buna ziua ,spune clasa .
  

Nu, sunt blestemată.
Corina vine la mine ,ma ia im brate si imi zice sa am grija de viitorul ei cumnat..
  

-Nu mai zice asta nici macar in gluma!!! 
-De ce??  Il placi, se vede de la o posta.
- Cred ca vederea ta nu mai e buna. Spun eu revoltata inca de ceea ce s-a intamplat.
  - Nu mai urla si haide sa mergem la masa.
 

La masa stam cu ceilalti baieti din gasca cumnatului. După apare şi Jimin.
  -Deci, Jimin se pare că ti-ai găsit deja partenera pentru bal.  Spune V amuzat de situatie.
  - Tu de unde sti despre asta!?  Intreb eu mirata.
- Pai fata de la mine din clasa a spus ca tu esti iubita lui. Spune el puţin speriat de privire mea.
    - Dar in ce consta asta?  Intreaba Jin, curios si ceilalti sunt de acord cu el.
  - Cei doi vor participa pentru regele si regina balului si una dintre probe este dansul pe perechi deci trebuie sa repete si un dans. Le explica Corina baietilor.

- Suga tu si iubit ta de ce nu participati?  Spune Kooki.
   - Noi suntem prea lenesi pentru asa ceva. Spun cei doi in acelasi timp.

- Wow , voi sunteţi sortiti sa fiti impreuna.  Spune V, razand.

Cei doi se privesc, iar eu ma bucur atat de mult pentru sora mea

  -Ai noroc, Jimin este un foarte bun dansator, spune Rapmon.
-A da ce bine de mine , spun eu foarte plictisita.
 

Suna clopotelul
 

Ma asez in banca si Jimin, ma priveste insistent.
  - ce e am ceva pe fata?
-nu, stai calma!
-atunci de ce te tot uiti la mine?
-vroiam sa-ti zic daca vrei sa vi la mine dupa ore sa facem proiectul.
-ammm..  Sigur! Spun eu putin timida.
-Stai calma nu am sa-ti fac nimic 😂
- nici nu ma gandeam la asa ceva 😳
 

Celelate ore au trecut usor si am plecat impreuna cu Jimin si restul baietilor la ei acasa ,se pare ca ei locuiesc toti sapte .
 
La cat de atenta sunt eu din nastere ma impiedic si cad.

-Esti bine ,spune Jin ingrijorat.
-Sunt bine stati calmi, dar cand ma incercat sa ma ridic mi*a scapat un mic zgomot de durere.

-Asa nu se poate !spune V care ma ia in carca.
-Nu ,este in regula pot sa merg si singura 😅😳
-Da asa e ,spune Jimin in timp ce ma ia el pe sus .
 
-Ce tot faci? ,intreb eu confuza .
-Nu pot permite sa patesti ceva .

-Wowwww!striga baietii in cor .

-Jimin...

Cam atat pentru acest capitol, va pup 😘😍

Un Nou Inceput 💞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum