Capitolul 34

1K 69 12
                                    




                      Deci nu pot sa cred ca fratele meu este aici. Sunt atat de fericita . Înainte sa plece sa studieze in străinătate eu, el si Corina eram nedespartiti. El este cu 4 ani mai mic decat mine, insa este mult mai înalt, are un corp fara cusur si dupa spusele lui este moarte doamnelor :))).

              Eu si Corina il luam fiecare de cate o mana pe fratele meu si ne îndreptăm catre baieti. Il observ pe Jimin cum se uita urat, iar Suga nu este la mare diferenta de el. Cred ca sunt gelosi. Eu si Corina ne-am uitat una la alta ,apoi din priviri ne-am inteles ca avem de gând sa ne batem puţin joc de ei. I-am şoptit fratelui meu ca nu cumva sa se bage si el a aprobat.


               - Hei baieti!!  Spune Corina vesela. El este Emre. Spune si arată catre fratele meu.

       - El este singurul baiat care a reusit sa ne strice mie si Corinei prietenia, chiar daca a fost doar pentru doua luni. Cert era ca fratele meu nu arată de varsta pe care o are.

               Jimin si Suga deja fierbeau.

              - Cum??  Întreba JHope curios. Voi care zici ca sunteti practic surori adevărate, sunteti lipite, ati fost separate timp de doua luni!!  .se mira el.

               - Da dar apoi ne-an hotărât sa-l împărţim, am avut toti trei o relatie frumoasa de un an. Spune Corina ,iar eu abia ma abtinem sa nu rad. Asta chiar a fost culmea, cine ar fi atat de idiot sa creada asa ceva ?

                     Întrebare si răspuns. Priveam cum toti erau cu gura cascata, mai puţin Jimin si Suga care aveau pumnii inclestati mai ales ca noi nu-i dădusem inca drunul la maini.


                - Buna, încânt de cunoştinţă, spune Emre si ii da drumul Corinei apoi o intinde catre băieţi in semn de salut.

                Toti cu exceptia lui Jimin l-au salutat.

                     Corina se pare ca ii explica lui Suga ce se intampla.

                Fratele meu inca ma tinea de mana, iar Jimin a rabufnit.

            - De ce il mai ti inca de mana, urla el.

                - Jimin nu ti se pare ca exagerezi.

               - Stai calmă Anelis nu sunt suparat.

              - Nu contează Emy( asa ii ziceam eu)  nu trebuie sa reacţioneze asa. Doamne daca fratele meu nu o sa primeasca una, o sa fiu şocată.

             - Emy???  Ce dracu!!  Urla Jimin. Sunt la camera ascunsa sau ceva ?

                      In momentul in care fratele meu mi-a pus mana in jurul mijlocului s-a trezit pe jos.

                - Cine iti da dreptul tie sa te atingi de sotia mea?  Spune el superior.

          - Mama, răspunde calm Emre, iar eu incerc sa-l adun de pe jos. 

                 - Mai face si misto de tine, rade Jungkook, iar Jimin era tamam gata sa-i mai dea una.

             - Nu !!! Ma răstesc eu si ma pun in fata lui pentru a nu-l lovi. Chiar mama ii da acest drept, de a ma imbratisa, a ma invarti, a ma tine de mana.

               - Anelis, nu imi pasa ce a fost între voi, dar asta acum nu mai e normal.

               - Da nu ca a fost, inca este. Adug eu dar nici nu apuc sa termina.

Un Nou Inceput 💞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum