Cand am vazut ca usa casei imi este deschisa de către specimenul acela, imi venea sa... Ahhh.
- Bine ati veni! Zice ea cu o fata surprinsa atunci cand ma vede pe mine si mai ales copii.
- Tu ce cauti aici? Spune Jimin in timp ce se uita urat la ea.
- Eu sunt inca logodnica ta, in fata presei si in fata întregii planete, asa ca era logic ca am sa vin sa te intampin... Dar cu ei ce mai e. Se uita ea cu o privire scarbita catre băieţeii mei. Doamne o omor.
- Nu te bucura mult de acest statut.. Nu va mai dura . Zic eu si il tin strans de mana pe Jimin.
Am intrat ,in living eram asteptati de parintii lui Jimin si mama acestui specimen.
- Anelis... Draga mea, tu esti? Spune mama lui Jimin surprinsă.
- Doamnă Park, nu stiam ca sunteti mama lui Jimin. Zic eu ,iar ea ma strange in brate.
- Offf in momentul asta cred ca sunt cea mai fericita soacră din lume, am nora ideală. Zice ea zambind.- Voi doua va cunoaşteţi? Spun Jimin si tatal lui la unison.
- Da.. Aceasta domnisoara este talentată. Toate hainele mele din garderoba sunt creatia ei. Este de asemenea si un om cu inima mare. Am avut un mic incident cand am fost acolo la săptămâna de moda ,iar ea a fost efectiv ingerul meu pazitor
- Bun acum lasa asta, ne povestiţi după, dar cu ei doi ce este? Întreaba tatăl lui Jimin si se uita zâmbăreţ la cei doi ingerasi ai mei.
- Tata ei sunt băieţeii mei... Pardon ai nostri ! Spune Jimin mandru si soacra cu socrul meu își iau in brate nepoţeii.-Ce sunt... Cum îndrăzneşti, logodna cu fiica mea nici nu a luat sfarsit si voi primiti cu bratele deschise acesti copii facuti din flori. Zbiara mama specimenului.
-Nu va cunosc dar va sfătuiesc sa aveti grija cum vorbiti... Nimeni ,absolut nimeni nu-mi jigneste mie băieţeii. Spun eu cu o privire ucigatoare.
-Cred ca ar fi bine sa plecati, spune Jimin supărat.
- O sa regreţi ca ai spus asta, ii reproşează Melissa.
-Eu regret doar ca te-am intalnit si ca din cauza ta mi-am stricat viaţa in halul ăsta.
-Vorbeşti asa doar pentru că este ea aici, dar m-ai iubit asta nu poti sa ascunzi.
-Da bine zis te-am iubit.... In trecut dar acum am ce e mai bun langa mine ,zice Jimin si ma mângâie pe obraz.
Mi-a şoptit un *te iubesc * apoi m-a sărutat.
-Si eu t iubesc. Ii zic eu zâmbind.
Melissa si mama ei au plecat, eu si Jimin am mers sa despachetam, iar Mark si Jackson au stat cu bunicii lor.
-Te-ai mai liniştit, imi zice el bland.
-Da, dupa ce am văzut scena de mai devreme tote grijile mele au dispărut. Ii dau un pupic pe gat.
CITEȘTI
Un Nou Inceput 💞
FanficAnelis e o fata obisnuita care nu acorda prea multa atentie baietilor din jurul ei, asta pana cand un baiat dintr, o gasca nou venita in liceul ei incepe usor, usor sa intre in inima impietrita a fetei.. Oare aceasta poveste va avea un final ferici...