Capitolul 33

1.1K 71 12
                                    


                  Dupa minunatul mic dejun am mers sa ne facem bagajele, mai mult eu si Corina pentru ca restul au stiut ca aveam sa plecam in acea seară deci arau pregătiţi.

                     Am întrat in camera împreună cu Jimin ,Suga si Corina au mers sa-si faca bagajul ,iar restul au decis sa se joace pe consolo.

                     - Esti supărată?  Întreabă Jimin cu o fata de căţeluş.

                  - Nu. Spun eu scurt.

                  - Stiu ca esti. Te rog nu mai fi supărată sau speriată, totul va fi bine. In cateva zile vei fi sotia mea si totul o sa fie perfect. Spune el si ma sărută pe gat.

                     - Te urasc, spun si il sarut.

                 -Si eu te iubesc, iar acest lucru nu se va schimba niciodata. Nici macar dupa nenumăratele noastre  certuri nu voi inceta sa te iubesc exact ca in prima zi in care ne-am intalnit si mi-ai turnat bautura in cap. Incepe el sa rada.

- O meritai, rad eu, ai fost nesimtit .

- Si sunt tare norocos ca ai acceptat sa-ti petreci intreaga viata cu nesimţitul acesta.

- Daa..   Oare sa ma răzgândesc.?

   - Nu ai cum. Sunt trei motive pentru care nu poti sa renunti la mine .

       - Una dintre ele este faptul ca avem copii, dar celelalte doua care sunt?

  - Te iubesc ( ma saruta)  ... Si tu ma iubeşti cel puţin la fel de mult ca si mine.

      - Ce vrajeala. 😂😂

       -  A da. Spune asta si ma tranteste pe pat. Sa sti ca mai avem timp sa facem un bebe, mai e mult pana sa plecam la aeroport.

- A da...  Daca il naşti tu, eu il fac. 😂

- S-a facut. Rade el si incepe sa-mi ridice tricoul.

- Sunteti ga..  ,intra V trantind usa.

   - Tu nu sti sa bati, se rasteste Jimin.

- Heiii...  Urla V si ma trage de langa Jimin.

- Ce tot crezi ca faci. Se uita Jimin cu o privire de ar putea sa+l ucida.

    - Nu aveti voie sa faceţi altceva inainte de căsătorie. Se rasteste el.

-V avem deja doi copii, crezi ca mai conteaza "traditia "asta.

- Data trecuta ati fost voi mai grabiti si ati vazut ce s-a intamplat.

- Aici ai dreptate. Spune Jimin serios. De data asta vom face totul ca la carte.

       " A da, sa vedem noi daca o sa rezisti " . O conştiinţa ai revenit.  "La munca baby "

   - Ok V, iti promit ca o sa fie totul bine, acum mergi la ceilalţi si noi pregatim bagajele si venim ok. Spun si ii dau un pupic pe obraz, iar Jimin se uita urat.

Un Nou Inceput 💞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum