- Jimin...zic eu in timp ce incerc sa evit contactul vizual.
- Nu mai face asta...- Ce?? Intreb eu puţin surprinsa de reactia lui.
- Nu iti ascunde privirea de mine, daca ai ceva sa-mi spui, priveşte ma in ochi. Spune,ma prinde de barbie si ma priveste adanc in ochi.
- Bine ,zic eu puţin tensionata.
"Haide ca nu ii zii ca esti insarcinata cu el si o sa aveti gemeni. " Constiinta proasta, tu mai lipseai.
-Uite ce e, daca nu vrei sa-mi spui... Zice el dar nu apuca sa isi termine fraza ca eu il intrerup.
- Imi e frica...
- Poftim!!! De ce anume iti e frica, spune in timp ce ma ia in brate, capul meu fiind acum pe pieptul lui.
- Imi e frica sa... Sa te pierd.
- De ce anume iti este frica de asta. Ti-am dat eu motive sa te indoiesti de mine ? Itreaba el puţin trist.
-Nu fi nebun, nu are nimic de aface cu tine, eu sunt de vina. Pur si simplu nu am incredere in mine. Atunci cand baietii au spus ca dupa despartirea de fosta ta ,ai fost cu o gramada de fete m-am panicat
- De ce te-ai panicat, nu a avut legatura cu tine, tu nu esti una din multimea de fete, tu esti unica, speciala ,ma faci sa ma simt cel mai important cand sunt cu tine.
- Nu de asta imi e mie frica ... Tu ai folosit cu acea mare de fete pentru a o uita pe ea . Imi e frica pentru ca abia acum vad cat de importanta a fost ea pentru tine sau poate pur si simplu ma tem sa nu fiu si eu una dintre fetele cu care doar iti pierzi timpul pentru moment .
Asa mi-am spus si oful. Mi-am facut curaj si i-am spus persoanei iubite ca-mi este frica sa nu o pierd ,in favoarea fostei .... Stai asa deci eu acum practic am spus ca sunt jeloasa pe fraiera aia. .... Nu se poate ,retrag tot ce am zis ... Nu aveti dovezi .
Dupa toate cele intamplate, doua ,trei bine poate patru lacrimi si-au facut aparitia si astfel rimelul meu car nu era rezistent la apa a lasat o frumoasa pata pe triciul albastru deschis a lui Jimin.
- Imi pare rau ,zic eu si incerc sa sterg pata dar mai rău am intins-o..- Lasa asta acum, tu sa-mi promiti ceva...
- Ce anume?? Zic eu curioasa.
- Sa nu uiti ca te iubesc, tu ma iubesti si te rog ca de acum inainte o sa-mi zici cand te frământă ceva. O sa discutam si o sa gasim o rezolvare pentru tot.....împreună.
- Promit, zic eu cu zambetul pana la urechi.
- A si sa nu mai crezi tot ceea ce zic auritii aia. Rade el in timp ce isi freaca ceafa.
- Bine, promit, 😂😂😂.
- Acum ca intelegerea noastra e gata, unde esti stampila oficiala, care declara ca intelegerea este incheiata.
Am inceput sa rad la auzul acestor vorbe si i-am dat un sarut scurt pe beze insa el ma prinde de talie si adanceste sarutul, iar astfel devine unul lung si pasional.
CITEȘTI
Un Nou Inceput 💞
FanfictionAnelis e o fata obisnuita care nu acorda prea multa atentie baietilor din jurul ei, asta pana cand un baiat dintr, o gasca nou venita in liceul ei incepe usor, usor sa intre in inima impietrita a fetei.. Oare aceasta poveste va avea un final ferici...