- Buna ziua! Spune Corina si isi face apariţia in bucatarie.
-Hei!! Zic, eu si o iau in brate. Doamna Park ea este sora mea, iar ea este doamna Park, mama lui Jimin.
- Buna ziua, incantata! Zice ea zambind, dar cam forţat. Hmm are ceva.- Buna draga mea si buna si tie frumusete, spune si o ia in brate pe Blair.
- Doamna Park, puteţi dumneavoastră sa stati cu copii, iar eu si Corina ve vom ocupa de masa.
- Mi-ar face placere sa stau cu copii si nu imi mai spuneti doamna Park ma faceti sa ma simt batrana, tu Anelis poti sa-mi zici mama, iar tu Corina poti sa-mi zici matusa sau orice altceva, dar haideţi sa renuntam la formalitati.
- Bine mama, tu odihneste-te ,iar noi vom pregati cina.
- Asa mai merge, abia astept sa vad ce gatesc fetele mele. Spune zâmbind si iese din bucatarie.
- Deci ce vrei sa facem, zice Corina, plictisită.
- Scuipa tot.
- Ce dar nu e igienic. (Încearcă sa schimbe subiectul)
- Haide spune, macar de mine nu ascunde sti doar ca imi dau seama.
Dupa ce mi-a spus ce s-a intamplat, imi venea sa ma duc sa-l iau si sa-l trantesc pe Suga. Cu cat tupeu imi supara el mie sora.
Corina m-a luat in brate si a început să planga. Doamne, ea plange extrem de rar. Am si uitata ca poate.
- Gata iubita mea, nu plange. Sti ce trebuie tu sa faci.
-Ce tampenie ma mai pui sa fac. Spune şi-şi sterge lacrimile.
- Nu e o prostie. O sa-l torturezi.
- Parca spuneai ca nu e o prostie.
- Nu este. Asculta, nu o sa-l pui pe o masa de tortura sau ceva. Ce mai mare tortură pentru barbati este sa-i starnesti apoi sa-i lasi de izbelişte.
- Mai pe înţelesul meu se poate.
- La cina din seara asta o sa fim niste bombe si ei o sa bubuie pe interior pentru ca nu o sa poata sa ne atingă. Zic eu razand.
- Dar tie Jimin ce ti-a facut?
- Nimic, dar mie imi place sa-l enervez. Haide mai intai sa pregetim mancarea si apoi ii spuneam si soacrei mele dragi cum sta treaba si GATA. Final grandios.
- Esti nebuna .adauga ea zambind .
- Dar ma iubesti si asa nebuna cum sunt.
- Normal, pentru ca semanam.
Dupa ce am facut la mâncare de puteam sa hranim un sat si la dulcuri de zici ca era patiserie acolo, am mers in living pentru a discuta cu soacra.
I-an explicat cun stau lucrurile ,iar ea a pus repede mana pe telefon si a sunat la hairstyle si la make-up.
- A fetelor era sa uit, băieţii au spus ca vin dupa 12 noaptea. Se pare ca trebuie sa meraga sa-l ia pe Taehyun deoarece are filmari pana tarziu.
CITEȘTI
Un Nou Inceput 💞
FanfictionAnelis e o fata obisnuita care nu acorda prea multa atentie baietilor din jurul ei, asta pana cand un baiat dintr, o gasca nou venita in liceul ei incepe usor, usor sa intre in inima impietrita a fetei.. Oare aceasta poveste va avea un final ferici...