Capitolul 24

1.3K 88 38
                                    

             -O sa fiu mama ... repetam eu de zici ca eram stricata.

          -Multumim domnule doctor, o sa revenim la control. A zis Corina zambind.

  
          Am mers la cumparaturi si in drum spre casa am mai vorbit.

         - Anelis...  Vreau sa-ti zic ceva dar sa nu te superi. Imi zice ea si imi pune mana pe umar.

      - Ai grija ce spui, pentru ca sunt la volan si poate  fac accident, rad eu.

      - Ar trebuie sa...  Încearcă ea sa zica dar o intrerup.

        - Nu ,zic eu pe un ton ferm.

         - Nici macar nu ai auzit ce am de zis, spune ea revoltată.

        - Nu ii zic lui Jimin, nimic.

         - Dar este tatal lor are dreptul sa stie. Se răsteşte ea.

          - El nu este bărbat, a preferat sa ma părăsească printr-o scrisoare decat sa-mi zica in fata tot, asa ca eu nu il consider pe el destul de barbat cat sa fie tata.

       - Dar copii au nevoie de un tata.

    - Nu...  Copii mei au nevoie doar de mine.

             Am ajuns acasa si ne-am apucat sa gatim  ,ea face mancarea si eu desertul. Avea pofta de tort cu ciocolată deci cum pot eu sa-mi rafuz surioara.

              *Ding Dong*

       - Ma duc sa răspuns, imi zice ea si pleaca spre usa.

      Băieţii au venit cu un buchet minunat de trandafiri albi pentru mine si unul cu trandafiri negri pentru Corina.


              - Bine au venit, baietii mei!!  Strig si ii iau in brate.

     - Parca ai zis ca o sa gatim împreună, se plange V.

       - Si mie mi-a fost dor de tine, zic si il strang in brate.

             Ne-am asezat la masa,iar dupa ce toti au mancat eu am servit desertul.

              - Deci cred ca trebuie sa va zic ceva...  Spune Corina si ii lasa in suspans.

           - Ce ?striga ei in cor.

         - Am fost azi la doctor ,zic eu si încing admosfera.

         - Iubire sper ca nu ai nimic, spune Suga impacientat .

        - Oo are ceva, adaug eu..   Si anume...

        - Un copil, spune ea intr-un final.

         - Felicitări, striga băieţii, insa Suga a ramas blocat.

          - Suga...  Alooo...  Nu-mi zi ca nu te bucuri. Spune Corina trista.

        - Cum sa nu ma bucur...  O sa fiu tata, zbiara el si o ia pe Corina in brate si o invarte. Habar nu ai ce fericit m-ai facut.

           - Si mai e ceva...  Spune ea si se uita la mine.

          - Corina nu..  Spun eu dar nu apuc sa zic nimic ca ea mi-o ia inainte.

         - Si Anelis este insarcinata, spune ea si toti se uita socati la mine.

          - Ai pe altcineva in viata ta, intreba JHope.

     - Nu fi prost, ea nu poate sa iubeasca pe altcineva inafara de el, aduga Jungkook.

Un Nou Inceput 💞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum