Capitolul 20

1.5K 84 19
                                    

              Am coborat in living unde Corina si cumnatul de certau pe ciocolată.

             - Suga, nu mai trage este a mea, striga Corina .

            - Iubire tu ai mancat deja cealalta ciocolata ,asta e a mea.

          - Heeeii! Urlu si intorc toate privirile asupra mea. Aia este ciocolata mea, tu ai mâncat-o pe a ta, spun si ma arunc peste ei si fur ciocolata.

           

            
             Jimin se aseaza pe canapea iar eu imi pun capul la el in poala in timp ce el ma mangaie.

               Fara să-l intreb nimic i-am varat o bucatica ( jumatate de tableta 😂😂) de ciocolata in gura si l-am facut plin de ciocolata pe botic .

              - Vezi ... Ea stie sa imparta ciocolata . Spune ,Suga bofumflat .

            -Poftim ,spun si ii intind un sfert din ciocolata ramasa.

            Insa cumnatelul meu o imparte cu Corina, pentru ca stie cat de mult ii place iubitei lui ciocolata. 😂😂

             - Deci voi saptamana viitoare plecati??  Intreaba Corina infulecand ciocolata.

            - Da ,raspunde Jimin, in timp ce se joaca cu cateva suvite din parul meu.

              -Ce ar fi sa mergem înpreună, orişicum avem vacanta .Zic eu zambitoare.

            - Adica noi patru ? Intreaba Suga.

         - Pai si baietii de ce sa ramana singuri. Spun eu sarcastica.

            - A doua zi -

          Am ajuns la munte impreuna cu baietii si am mers la o cabana . Toti am fost de acord sa nu stam la un hotel ,ci mai bine sa ne inchiriem o cabana .

            Eu stau cu Jimin in camera,Suga si Corina ,V si Jungkook,Jhope si Rapmon ,iar Jin vrea sa stea singur pentru ca el nu suporta galagia facuta de maimutele astea .

              Baietii au plecat la cumparaturi cu exceptia lu Jin, care a sta cu noi sa mai aranjam puţin casa si sa ne gandim ce sa gatim când o sa vina baietii cu, cumparaturile.

            - Ce ar trebui sa pregatim?  Zic si ma uit la ceilalti doi.

          - Eu ,pentru ca ii stiu pe baietii stiu ca trebuie sa facem ceva cu, carne. Incepe Jin sa rada.

        - Ok..  Atunci facem friptura de vita si vedem noi ce garnitura facem, zice Corina si bate palma cu Jin.

      - Ok atunci voi va ocupati de mâncare si eu fac desertul. I-am informat eu pe cei doi.

       Pana ne-am pus de acord băieţii deja au sosit.

         Baietii astia chiar sunt nebuni aveau fiecare cate doua pungi (gigantice)  in mana. Au cumparat cred ca tot marketul.

               Jimin vine si ma ia in brate putin cam obosit de la ridicatul "greutatilo" .

           - Iubire.... De ce nu ati cumparat tot magazinul, intreb eu sarcastica.

         - Pai am crezut ca nu ne ajunge.
Zice el cu botic.

      - O sa stam doar o saptamana nu o luna, puteati sa loati doar ce era necesar si mai mergeam mâine sau cand aveam nevoie.

Un Nou Inceput 💞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum