Capitolul 26

1.2K 84 11
                                    

           M-am intors in camera de spital si m-am linistit. Corina a aţipit deci se pare ca nu a facut nu stiu ce tampenie.

             Am mers langa patut si mi-am luat nepotica in brate. Doamne e asa de frumoasa, are ochii Corinei, buzele ei pline si nasul micut al tatalui sau. Era o minunatie de fetita.

             Am stat in spital doua zile si azi este ziua in care sora si nepotica mea sunt externate. De dimineata m-am trezit cu un sentiment ciudata. Nu stiu dar presimt ca o sa se întâmple ceva...  Sper sa fie de bine.

                  Cumnatul m-a condus acasa apoi ei au plecat la ei acasa. Mi-am luat de mult timp o casa separată de ai mei pentru ca nu am vrut sa fiu o povara pentru ei. Mai ales acum ca o sa am si doi copii.

               Jimin:

                Eram in avion si eram atat de emotionat. Nu am fost asa nici când i-am zis prima oare ce simt. Acum ma simt ca un copilaş care trebuie sa recite poezia in fata tuturor.

                *flashback *

         -Tu unde crezi ca pleci, imi zice tata si imi trage bagajul din mana.

       - Acolo unde sunt iubit cu adevarat, spun pe un ton rece.

     -Pleci la ea nu-i asa??  Întreabă sarcastic.

          - Ea are un nume si da plec la ea daca vrei sa imi iei tot, bine, sunt de acord eu renunt la absolut orice pentru Anelis!  Spun si mai bag cateva lucruri in bagaj.

     - Fiule, incerca sa ma înţelegi, este pentru binele tau. Spune el si imi pune o mana pe umar.

       - Nu tata, ea este binele meu. Te rog eu nu vreau sa va pierd pe tine si pe mama, vreau sa fiti de acord cu această relatie pentru ca asta ma face fercit. Fericirea mea nu însemna nimic pentru tine tata?  Spun si il privesc trist.

                - Fericirea ta este cel mai important lucru pentru mine fiule. Zice si ma ia in brate. Daca ea te face pe tine fericit, atunci fie sunt si eu fericit. Sunt sigur ca fiul meu o sa-mi duca munca mai departe si fara colaborarea aia, nu-i asa?  Spune el cu un zambet larg pe fata.

          - Mulţumesc tata!  Spun si il imbratisez.

         *End flashback *

             Sunt atat de fericit, intr-un final ai mei au inteles totul, imi sustin relatia, o sa-mi vad iubita si nu mai trebuie sa-i vad fata Melissei niciodată.

              M-ai am putin si aterizez, abia aştept.

               Jimin*

 

                Am ieşit din casa si am plecat spre casa Corinei, care era doar la 11case distanţă, se pare ca trebuie sa-mi zica ceva important. Oare ce o mai fi si de data asta ?!.

                - Heii, spune Corina cu un zambe larg pe fata, iar eu si Suga ne uitam foarte dubios la ea.

                - Ce ai mai facut? Spune eu pe un ton incriminatoriu.

              - De ce presupui ca am facut ceva?  Spune ea pe un ton nevinovat.

            - Pentru ca te cunoaşte, scuipa tot. Zice Suga si ne îndemână sane asezam pe canapea.

              - Paiii...Se balbaie ea.

          - Paiii.... hai mai repede. Strig eu.

Un Nou Inceput 💞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum