- Ce ar fi sa...spune el si fara sa-si termine ideea eu il intrerup.
- Daca zici o prostie, ma jur ca te bat, il avertizez eu cu un zambet criminal pe fata.
- Nuu ( rade el) ,vroiam doar sa te rog sa ramai aici in seara asta . (Bot de catel)
- Nu stiu Jimin, maine avem scoala si in plus nu stiu daca mama o sa ma lase. Spun ganditoare.
-Ne trezim maine mai devreme si mergem si-ti iei hainele si ce iti mai trebuie, iar mama ta este de acord.
- Stai ,ce?? (Socata)
- Pai mai devreme i-am trimis un SMS si mi-a spus ca poti ramane. Spune el cu un zambet larg.
- Cee?? De unde ai numarul ei?? 🤔
- Mi l-a dat in timp ce te asteptam sa te schimbi pentru prima noastra intalnire.
- Offf într-un minut cat am întârziat cate s-au intamplat, mama asta nu poate sa se abtina. Spun eu razand.
- Deeeciiii?? Ce zici, vrei sa ramai cu mine ( botic de cutu) .
- Boticul nu funcţionează, dar fie o sa rămân aici. Spun si Jimin, ma ia in brate si imi da un pupic pe frunte.
- Ok, mie a inceput sa mi se facă foame ,a spus el in timp ce isi mangaie burtica ( aka patratelele 😂)
- Mergi si ia ceva de mancare, spun eu si ma dau jos din poala lui.
- Nuu!! Hainde si tu cu mine, se zmiorcaie ca un bebe si ma trage de mana.
- Jimin!! Esti nebun cum sa ies imbracata asa. Spun facand semne sa vada halul in care arat.
- Arati foarte bine, minunat chiar si in plus sa vada toti ce iubita minunata am. 😏
- Dar nu vrei mai bine sa merg goala, spun si imi leg o esarfa de a lui, ce acum serveste ca si fusta.
- Perrrrfect!! Rade el de mine.
- Nu mai rade si misca pana nu ma razgandesc. (Si il imping) .
Can ajungem la parter, mergem in living si toate privirile sunt atintite asupra mea, toti in afara de Suga care atipise se uita la mine ca la o specie pe cale de disparitie.
- Heii!! Ce va holbati asa, nu sunt un animal de la zoo ca sa stati sa ma analizati. 😒😡
- Iti sta foarte bine rochia. Spune Jungkook parca cu un nod in gat.
- Da, cu siguranta ,off mai bine chiar sa fi cazut si sa nu fi stat sa ma chinui asa. 😑😶😐
- Arati chiar foarte bine. Imi zambeste V.
- Baieti ,stiu ca am o iubita foarte frumoasa dar eu vreu ceva de mancare ca altfel o sa ma autodiger. Se plange el.
-Nu am facut nimic pentru cina inca, spune Jin, iar Jimin il priveste cu dispret.- Ce ar fi ca inainte ca tu sa mananci pe cineva, sa comandăm ceva de mancare. 😂😸
-Foarte buna idee ,baieti ce vreti sa mancati? Intreaba Jhope.- Din moment ce ne e foame la toti, asta e un cod galben .Adauga Rapmon si impreuna cu Jin, V si Jungkook suna pe cate cineva.
- Am auzit ceva legat de mancare si mie imi e foame .Spune Suga pe jumatate adormit .
- Am comandat noi totul frate stai calm .Ii zambeste V .
- Bine atunci eu ,ma duc sa iau ceva dulce si cate ceva de baut .Se ridica si pleaca impreuna cu V care vrea sa-l insoteasca la magazin .
In cateva minute baietii,se intorc de la magazin cu 6 tiputi de suc,5 tortulete de inghetata,prajituri,ciocolata si altele .
- Baieti dar eu nu v-am intrebat pe voi ceva .
- Ce? Spun ei in cor .- Ce este un cod galben ?(nedumerita)
-Cand ni se face foame tuturor este o sitiatie de urgenta .Rade Jungkook.
Inainte sa mai apuc sa intreb ce au comandat, baiatul de la pizza, cel cu aripioarele de pui, cel de la chinezesc si cel de la grecesc bat la usa.
- Ati mai lasat ceva si pentru restul planetei! (Razanda)
- Haide sa ne luam ceva si sa mergem in camera. Imi zice Jimin, zâmbind.
- Apropo de camera ,eu unde o sa dorm? Spun in timp ce ii privesc pe toti si Tae se uita la mine nedumerit cu un copan de pui in gura. 😂
- Pai poti dormi in camera de oaspeti. (Imi zambeste Jin)
- Heii!!! Se uita Jimin, bosumflat.
- Acum ce boala mai ai?? Spune Suga, sarcastic.- De ce nu dormi cu mine?? (Suparat)
- Nu! 😑- Asta da raspuns, te felicit i-ai pus capac. Zice Jungkook si ma aplauda.
- De ce!!! Urla Jimin la mine.
- Vrei sa plec? (Ma uit urat la el)
- Nu 😶
- Atunci nu mai insista ! Ma rastesc eu .
- Bine ,mai bine am juca ceva ,pentru a destinge spiritele .Spune Rapmon.
- Haide sa jucam adevar si provocare . Adauga V cu un zambet diabolic .
- Ok ,spun toti in cor ,iar eu dau din cap in semn ca sunt de acord .
- Haide sa mancam mai intai. Spune Jimin, vizibil inca putin suparat.
- Haide sa o chemăm si pe Corina, sa vina si ea. Spune Suga ,puţin stanjenit.
- Oo cuiva ii e dor de iubita lui. spune JHope si il ciupeşte de obraji.
- Da, dar i-am trimis mesaj mai devreme sa vina aici si asta a fost mai mult un avertisment, rade el.
"O ce bine imi vine sora, nu o sa mai fiu singura printre animalele astea"(într-un final pot si eu sa gandesc fara sa mai urlu in gura mare 😂)
Soneria se aude ,iar eu ma ridic sa merg sa deschid insa cumnatelul o ia cu mult inaintea mea .
- Bun!! Acum ca suntem toti putem sa incepem jocul . (Prajitura nerabdatoare ).
V aduce o sticla pe care s-o invartim ,catre cine cade capatul el va pune intrebarea iar celalalt va fi cobaiul ...pardon victima 😂😂
Jungkook si Rapmon sunt cei ce incep mascarada asta .- Deci Jungkook,adevar sau provocare .
- Provocare .
- Te provoc sa ii faci o declaratie celei mai frumoase fete din camera .(razand)
- Da ,bine jucat ,daca nu ma omoara una ma omoara cealalta .😔🔫💣
Se uita la mine si la Corina ,iar noi ii facem semn catre baieti si el isi da seama ceea ce trebuie sa faca.Se pune in genunchi si incepe declaratia.
- Din clipa in care te-am vazut ,nu mi-am mai putut lua privire ,ochii tai frumosi ,buzele tale senzuale , zambetul ,rasul tau de foca .(Abia se abtine sa nu rada )
- Oo vai si eu te iubesc ,mi-a fost rusine sa ma destainui pentru ca nu stiam daca si tu simti la fel ,te iubesc prajiturica . Spund JHope foarte miscat si ii sare in brate .
- Ooo noul nostru cuplu . Spun eu razand.
Jungkook invarte sticla si se pare ca victima este Corina si va muri din mana sotului ei 😂😂 cruda soarta asta.
- Te provoc sa...
Cam atat pentru acest capitol, sper sa va placa. Astept parerile voastre. Pupiceiiiiii 💋💋💋😛😍😘😘💞💟💓💝💓💝💓
CITEȘTI
Un Nou Inceput 💞
FanfictionAnelis e o fata obisnuita care nu acorda prea multa atentie baietilor din jurul ei, asta pana cand un baiat dintr, o gasca nou venita in liceul ei incepe usor, usor sa intre in inima impietrita a fetei.. Oare aceasta poveste va avea un final ferici...