Capitolul 12

1.7K 104 1
                                    

- Anelis, Anelis, te rog raspunde!!Spune Jimin, in timp ce incearca sa ma faca sa-mi deschid ochii.

- Ce i-ai facut!! Urla Jin, impacientat.

- Nu stiu, a aflat de gluma, s-a suparat si cand a coborat scarile s-a impiedicat.Spune el cu vocea tremuranda.

- Fraiere, ti-am zis sa nu faci glume proaste, uite vezi acum ce s-a întâmplat! Striga Suga, suparat la el.

- Haide nu va mai certati! Urla Rapmon la ei.

- Frate... nu respira, spune V in timp ce imi verifica suflul si eu ma abtin cu greu sa nu rad.

- Ce ma fac!! E doar vina mea. Adauga Jimin cu lacrimi in ochi.

- Macar recunosti. Spune Jungkook in soapta.

- Suna la ambulanta!! Striga Jhope.

-Nu ,haide sa mergem noi cu ea. Spune Rapmon.

-Bine, adauga Jimin blocat.

- Ati inebunit, daca s-a lovit la coloana pote sa ramana paralizata. Spune Jin.

Într-un final cineva cu cap. Ma rog, in timp ce ei se certau eu puteam sa si "mor" daca toată mascarada asta ar fi fost reala. Si deodată se aude o voce.

-Eu zic sa o luati, sa o faceti bucatele ,sa o ingropati in gradina si sa plantati si un copac in semn de respect. Spun eu in timp ce ma tavalesc de ras ( la propriu, pentru ca oricum eram pe podea ,ce sa fac si eu 😂😂)

-Ceee !! Urla toti in cor cand ma vad .

- Ce a fost asta ? Tu esti bine !! Spune Jimim in timp ce ma ia in brate si rasufla usurat .

-Atat de mult iti pasa ?? Spun eu suparata .

- Ce vrei sa zici ?spune el cu o moaca de catelus plouat .

- Nu-ti dai seam mai prostule ,ai fost recompensat !! Spuns Suga ,in timp ce este singurul care rade .

- Si noi ce vina am avut ,am fost doar niste victime in jocul lui murdar,te rog sa ne ierti ,spune V in timp ce ma ia in brate .

- Voi ati fost fraieri ca l-ati ajutat si ca nu l-ati oprit ,spun in timp ce ridic o spranceana .

- Nici nu aveam cum ,iubitul tau are incapatanare de catar ! Adauga Jungkook .

Pana la urma toti au inceput sa rada cu exceptia mea si a lui Jimin,apoi au mers in living si ne-au lasat singuri .

- Te rog sa ma ierti! Spune el cu o lacrima ce ii curge pe obraz.

-Esti un fraier! Spun eu suparat si il lovesc.

-Stiu asta! Spune in timp ce priveste in gol.

- Macar de atat esti constient. spun si dau sa plec.

Ma ridic si dau sa plec, dar Jimin ma prinde si ma imbratiseaza pe la spate.

- Te rog nu pleca! Spun el, cu o voce tremuranda.

- Cum e, este fumos sentimentul ?!Intreb eu sarcastica .

- Imi cer scuze ca te-am facut sa simti asa ceva ,este cel mai urat sentiment sa sti ca-ti poti pierde persoana iubita si nu poti sa faci nimic.Spune el in timp ce ma strange mai tare in brate .

Ma intorc la el il strang in brate si incep sa plang .

- Dobitocule ,nu sti cate griji mi-am facut ,spun si il lovesc incet peste umar .

- Stiu ,draga mea si regret asta te rog sa ma crezi . Spune asta si ma indeparteaza putin pentru a ma putea privi in ochi .

- Bine, dar am cateva conditii. Spun cu vocea inca tremuranda.

-Orice, porunceste. Spune in timp ce-mi zambeste si imi sterge lacrimile .

- Nu o sa mai faci glume proaste!

-Jur! (Isi pune mana la inima ceva gen solemn 😂😂)

- Imi dai niste haine, sa pot sa fac o baie pentru ca arat ca o rosie. Spun razand .

- Da sa traiti si apropo iti sta bine roscata. Spune razand.

- Vrei cumva sa-ti gesesti o roscata? Adaug in timp ce ma uit urat la el.

-Nu !! Tu esti singura rosie de care am nevoie ,spune si face botic, ochisori si accent de bebe.

- Asa sa fie, spun eu razand.

Ne indreptam spre camera, iar pe scari Jimin ma ia in brate ca pe mireasa ,iar eu il privesc nedumerită.

- Nu vreau sa se mai repete nimic . Spune el in timp ce eu ma prind strans de gatul lui.

Dupa ce urcam scarile ma pune jos, iar eu il iau de mana. Ceea ce il socheaza puţin dar il face sa si zambeasca.

- Cee?! Nu vreau sa fugi la vreo roscata. Spun in timp ce radem amandoi.

Cand intr-un final am ajuns si noi in camera, Jimin scoate din dulap o camasa alba de a lui, care mie sigur imi vine ca si rochie.

- De ce nu imi dai hainele care au ramas aici data trecuta? Intreb eu nedumerita.

- Pentru ca esti tu slaba dar, pantalonii tai au ajuns de prescolarita. 😂

- Off, nu esti in stare nici macar sa speli niste rufe. Spun eu bosumflata .

- Nu eu sunt de vina, V a spalat rufele.
Si in plus o sa-ti stea frumos in asta.

- Da, cu siguranta. Nu are rochita asta si o continuare? Spun eu sarcastica.

- Mergi sa faci baie sau o sa te duc eu sa te spal. Spune si se uita strengar la mine.

- Bine!! Off. (Revoltată)

Dupa ce am facut baie, am iesit imbracata cu camasa lui Jimin, care imi venea ca o rochita ( care a intrat la apa de 4-5 ori)

Cand ies din baie, Jimin era la birou cu telefonul in brate, probabil scria un mesaj.

-Ti-am pus hainele la spalat, sa stai calma de data asta le spala Jinnnnnn... Wow. Spune si se holbeaza la mine.

Camasa dupa ce ca era scurta, eveam si doi trei nasturi deschisi si se vedea perfect lantisorul de la el.

- Inchide gura ca intra muste. Spun in timo ce incerc sa ma acopar si tot trag de camasa in jos.

- Nu mai trage o vei rupe si in plus sta perfect exact asa cum e.

Jimin se apropie si ma saruta. Buzele lui catifelate si pline fac contact cu ale mele. Dintr-un sarut inocent devine unul pasional si cam frantuzzz 😂😏💯

Sarutul continua in timp ce ma ridica,ma aseaza pe pat, ma lasa pe spate, se pune peste mine si ma sarute apasat.

Amandoi intrerupem sarutul pentru ca am ramas fara aer se ridica de peste mine, se pune lang pe pat si ma ia in brate.

- Sa sti, ca acum sunt cea mai fericta persoana. Spune si ma saruta pe frunte.

- Si eu. Spun si ii dau un pupic pe gat.

- Heii!! Tu deja ma starnesti. (Razand)

- Nu fi copil. Spun eu in timp ce il imping si ma ridic.

Copilasul 😂 ma trage de mana si ma pune la el in poala, se joaca cu mâinile mele se uita in ochii mei si imi spune.

- Ce ar fi sa....   






    

Cam atat pentru acest capitol!!!  Sper sa va placa. Pupicei, 😘💋💋💋💋💝💯

Un Nou Inceput 💞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum