-Jimin..
-Da.Spune el cu o fata curioasa
- Ai inebunit!! Spun eu pe un ton sarcastic.
- De ce? (Confuz)
- Nu am doi ani pot merge si singura.
- Nu poti merge singura , cand vom ajunge acasa sa pui gheata pe glezna.
Ceilalti se uita la noi si singurul lucru care le mai lipsea erau floricelele.- Ai un fund dragut !Spune V.
- Gata vreau sa cobor! Zic eu in timp ce ma zbăteam .
-Nu te mai misca. Spune Jimin rastit, iar eu ma conformez.-Am ajuns. Spune J -Hope.
Sar bucuroasa din spatele lui Jimin dar am sarit pe piciorul care nu trebuia si am cazut. Si priveam la gigantica casa din fata mea.Jimin ma ia in brate si ceilalti fluiera in jur.
- Haide ajuta mireasa sa treaca pragul. Spune Suga razand.
- Ce fel de cumnat esti tu, de partea cui esti tu. Urlu eu la el in timp ce Jimin ma duce in casa.Ma urca scarile si ma aduce intr-o camera si ma aseaza pe pat.Era o camera foarte ordonata.
-A cui este camera ,intreb eu mirata.
-A mea a cui putea sa fie, spune el razand.-Nu ma asteptam sa fie asa.
-Cum te asteptai sa fie. Spune mirat-Pai mai dezordonata, mai multe postere cu fete, lenjerie pe jos.. Ce stiu eu o camera tipică de baiat.
-Eu sunt un băiat mai special. Spune in timp ca isi musca buza inferioară si se uita la mine ca la o maşină straina.
-Dispari, zic in timp ce arunc cu o perna in el.
El pleaca din camera, iar eu privesc mirata.
-Chiar a functionat? 😥
Se intoarce cu o punga cu gheata ,pe care o pune pe masa, aduce un scaun, imi pune piciorul ranit pe el si pune punga cu gheaţă.
-Ahhh e rece!! 😖
-Nu te mai plange .😂
-Hei ce faceti voi aici?, spuns Jin in timp ce urca cu o tava cu gustari si ceva de baut.
-Nimic ,acum incepem. Zice Jimin ,in timp ce ma privea pervers.
Ce naiba face?? Aaa !! Ajutor.. Fraiero strigi in gând nimeni nu te aude. Stiu si eu.. Tu taci.. Nu tu sa taci.
-Taci am zis. Spun eu dupa care imi dau seama ca am spus-o cu voce tare.
-Ok.. Eu o sa plec, spune Jin, in timp ce se uita speriat la mine.
-Bun deci ce facem? Întreaba el nedumerit.
Incep sa ii explic ce o sa facem.Începem si in cam 1 ora si 20 de minute terminam.
- Vei putea avea grija de proiect sau trebuie sa il iau acasa?
- Ma crezi atat de incompetent? 😒
-Ma abtin ! Spun eu foarte amuzata de situatie 😂
-A da ! 😏Spune el in timp ce se apropie incet de mine ,iar eu ma dau in spate pana dau in usa .Se apropie din ce in ce mai mult de mine pana incep sa ii simt respiratia ,iar distanta dintre noi devine aproape inexistentă.
Ma da la o parte si deschide usa, iar eu il privesc foarte socata.
- Da-mi voie sa te conduc.
- Aa si...sigur ( balbainduma )Ma conduce pana la usa ,apoi ii vad pe baieti ascunsi in spatele scarilor.
-Ne vedem maine la scoala. Spune el zambit atat de frumos incat daca as fi murit in acel moment nu ar fi contat.
- Da ,mergi tu si o sa ma vezi! 😂😂
- De ce? Intreaba confuz in timp ce aud rasetele baietilor care nu puteau sa se abtina.
- Jimin, maine este sâmbătă 😂
- Aa 😅 am uitat .Atunci ne vedem luni ( in timp ce ma ia in brate) ,iar eu aud un oo de dupa scari .
- Ok .(raspunzand la imbratisare) .Pa .Pa baieti .
- Pa ,Anelis .Spune J-Hope in timp ce ,ceilalti se uitau urat la el .Ma indrepatam spre casa in timp ce ma gandeam la ceea ce se intamplase astazi ,iar inima mea parca o lua la goana .
- Nu se poate ! Oare simt ceva pentru el .
Ti-am zis eu. Taci!
- Ce constiinta enervanta am .•Jimin•
- Baieti ce faceţi acolo.
- Cautam lentilele de contact ale lui Suga. Spune V incercand sa para serios.
- Nu ma amestecaţi pe mine in chestia asta, striga Suga lenes de pe canapea.
- In orice caz, Jimin.. Priveste Rapmon suspect.
- Da ,ce e? 🤔
- O PLACIIII!! Urla toti in cor!!
- Ce ?? Nu. 😅
- Te-am vazut frate nu nega, spune Jungkook ridicând dintr-o spranceana.
- Stiti ceva...
Cam atat pentru acest capitol!!! 😘😍
CITEȘTI
Un Nou Inceput 💞
Hayran KurguAnelis e o fata obisnuita care nu acorda prea multa atentie baietilor din jurul ei, asta pana cand un baiat dintr, o gasca nou venita in liceul ei incepe usor, usor sa intre in inima impietrita a fetei.. Oare aceasta poveste va avea un final ferici...